Image Hosted by ImageShack.us In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

26.02.2006., nedjelja

Volim, volim...ma ne volim...

Mislila sam da ne budem nikad prepričavala svoje izlaske, ali upravo da prepričavam... Uglavnom, snijeg je padal i baš nisam imala volju da nikam idem… ali zbog Kike sam išla… Malo smo igrale biljara u Skali – kika i Zeko su spušili 3:0 do Tonkovca i mene… Iako nas je bilo samo četvoro super smo se proveli i vraški nasmijali… U Holly-ju je bilo trulo. Prepoznala sam svaku desetu pjesmu… Fakat! Čula sam samo dvije poznate – Nasty girl i Liquido… Dok se sve dobro zbroji i loše oduzme, bolje da sam bila u gradu nego doma… J

Evo stvari koje obožavam:
1. svoje društvo, to se zna…

Image Hosted by ImageShack.us
2. muzika - Cradle Of Filth, Maiden…

Image Hosted by ImageShack.us
3.zmije – svaki dan sve više vidim sličnost između njih i sebe

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
4.pantere (pume) – na spomen na jednog dečka...


5. nogomet – večini ljudi je nezamislivo da cure igraju naogač, pa ga igram samo sa dečkima iz svog društva, a što se ostalih tiče, nisam ja kriva kaj se oni popikavaju o moje noge…

6. ljeto koje jedva čekam i cuga na otvorenom

Image Hosted by ImageShack.us
7. biljar – dok mi Tonkovac govori koju kam da puknem… J


Dalje ne idem jer mi je 7 baš lijep broj, zakaj, nemam blage…
Što se tiče stvari koje volim, postoje «uvjeti», ali samo zato jet su mi tek onda to stvari koje me fakat upotpunjuju… Inače, volim sve gore nabrojeno, a od osoba volim one koje vole mene… Možete to smatrat šalim, al, kaj je istina je istina….
PoZzZ…



22.02.2006., srijeda

Ne znam kaj da denem za naslov... :)

Image Hosted by ImageShack.us
Hej!!! Već se dugo nisam javljala jer sam imala pun k***c problema… Natjecanje ovo, natjecanje ono… 5.sam iz fizike, 4. iz biologije, sutra imam susret s predsjednikom države… Uglavnom, život mi je sve osim dosadan…
Mali incident mi je skrenuo pažnju na to da sam si puno bolja s muškim osobama, nego ženskim… Dobro ili loše, ne znam! Malo mi bolje paše muško društvo – nije važno kako si obučena, da li si našminkana ili ne, imaš li bijeli ili prozirni lak sa šljokicama…. Mislim, ne kritiziram žensko društvo jer sam i ja žensko, ali su po tom pitanju muški manje zahtjevniji… Ako si je s nekim dobar, nije važno što danas ima žutu majci i zelene hlače… Svi imamo svoje loše dana kad nam se ništa ne radi, kad nam je sve bezveze… Ne govorim o depri, jednostavno takav je dan… Iako, kod mene to traje malo dulje, to je ovo razdoblje dok nisam uopće išla ne net ni pisala blog, ni odgovarala na poruke… hvala Vragu, to me je prošlo… See ya!!! … :)
PS.ako netko ima nešto protiv mene, neka mi to u lice kaže, a ne da mi pljuje po blogu... ja te komentare ne brišem jer svatko ima pravo na mišljenje, pozitivno ili negativno,ali bi bilo barem kulturno da se predstavi kad već pljuje po meni...


14.02.2006., utorak

Ajm bek!

Image Hosted by ImageShack.us
Sretno Valentinovo svim sretno zaljubljenim, a ostalima mala poruka podrške:

Ne tuguj što si sam, što živiš samo za sebe.
Za nekog si rođen i netko je rođen za tebe!

Iako u to baš i ne vjerujem, nadam se da će vam bar privremeno baciti osmijeh na lice…
Image Hosted by ImageShack.us

Znam da dugo nisam pisala, ali baš sada imam inspiraciju… Otišla sam s Kikom na pizzu (kad me netko drugi nije vodio), i nije mi žao što sam Valentinovo provela s njom… Pokazala mi je da je fakat prava frendica i popustila je. Naime, ja nisam hitjela ići u igraonicu te me dobrih 45 min nagovarala… S jedne strane stepenica od Lagune je stajala ona, a s kojih metar dalje sam ja klečala na betonu i moljakala je da popusti… Ljudi su nas friki gledali, čak mi se i sisterkin frend s kojim sam si dobra, smijao… Ponižavajuće, ali se isplatilo… Na Valentinovo klečim pred frendicom i preklinjem ju, molim, prosim… Popustila je… Hvala Vragu! Na putu do doma još se ona meni ispričavala kaj je bila tvrdoglava. Inače, ona je bila u pravu s nekim stvarima što nerado priznajem… ;)))
Žalosno, ali istinito, zaljubljeni se darivaju i pokazuju osjećaje samo jednom na godinu – danas. Po mojem mišljenju, svaki dan bi se trebalo sjetiti ljudi koje volimo i koji vole nas… Ne bi trebao postojati posebni dan za to. Ali, današnji život je stresan, buran te ne stignemo nekoga pogledati u oči i iskreno reći da ga volimo… Ne mora to biti ljubav između partnera… Sigurno je lijepo čuti da ti brat, sestra, prijatelj kaže da te voli…
Sada moram prestat filozofirati u nadi da promijenim svijet i ljude jer sutra imam natjecanje iz fizike – moram se štrebat… U najgorem slučaju, zadnje mjesto mi je osigurano… Kisses… :))

06.02.2006., ponedjeljak

Hmmm...

Image Hosted by ImageShack.usKavica nije izgledala tako, ali je bila dobra...


Mnogo se toga promijenilo od zadnjeg posta. Viša nisam plavuša, sada sam crvena, odnosno bakrena, ne dopuštam da me vređaju, pripremam se za natjecanja iz biologije i fizike (zadnje mjesto mi je osigurano)… Posjet dobrog, «starog» frenda me navelo na razmišljanje o prošlosti… Dok pogledam unatrag, mnogo sam «griješila», ali to su bile slatke greške… još je bolje kad se tih «greški» ne sjećam… (npr. 17.09 ako se ne varam… :) )… Ali mi nije žao… To mi je bilo fakat zver ljeto…unatoč mnogim litrama prave žestice od koje mi je sada dok se sjetim muka…
Nešto novo! Nisam ni mogla zamisliti da obična kavica može postati istinski razgovor bez određenih tajni… Iako sam su stalnim sukobima sa drugim ljudima u vezi s pogledima na život, mišljenjima i vrijednostima, zaključila sam da neki ljudi gledaju fizički izgled osobe, a ne ono intelektualno i duhovno… Ljepota je prolazna i brzo sa može promijeniti… Da si s nekim budeš fakat super, moraš prihvatiti njegovo «stanje bića»… I kaj ti verdi kaj se družiš sa super komadom ako je glup ko stup… S njim jednostavno ne želiš ni razgovarati jer te svojim glupostima jednostavno izbaci iz takta…
Taj zaključak (ispravite me ako griješim) mi je dao dodatnog samopouzdanja jer znam da me ljudi cijene i pamte po ponašanju, razmišljanju, a ne vanjskim atributima… Druže s menom zbog «mene», a ne nečeg drugog… Jer čovjekova ljepota je zapisana unutar njega… Kiss svima i cijenite prave frendove… i ostale ljude oko vas… :))