Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Indeks

female, 27






credits
murderscene
1234
toliko za danas
petak, 24.02.2017.
osjećam se pogrešno

dok radim dobro plaćen posao za koji bi neki ubili

odrađujem ga

mehanički

bez emocije

s grčem u želucu

x

svaki put kad izgovorim

toliko za danas

zapitam se

koliko još danas treba proći

da se odvažim zakoračiti u nepoznato

x

izbjegavam pitanja o audiciji

jer audiciju nisam imala

moja audicija bile su

godina neplaćenog i još jedna godina potplaćenog

rada

stjecanje kontakata

komuniciranje komuniciranje komuniciranje

punjenje životopisa stavkama

koje su mi omogućile da preskočim cijeli niz stepenica

i ušetam direktno u ured direktora

x

ona je tu preko veze

x

veze koju sam sama stvorila

iz ničega

ali ljude to ne zanima

preko veze

da

x

težnja ekonomskoj stabilnosti je majka svih zajeba

x

toliko u vijestima

| 20:54 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |


it's no compliment to be the perfect lover
srijeda, 01.02.2017.
položio mi je ruku na rame dok se probijao kroz gužvu oko šanka

stao je

okrenuo se

pričao je o harmoniji improvizacije

nekome

ne znam kome

njegova ruka na mom ramenu

dok pokušavam razabrati što govori osoba koja stoji preda mnom

koja je do tog dodira imala moju potpunu pozornost

nešto o tulumu u subotu

njegova ruka na mom ramenu

trebala bih ih raditi češće, da

njegova ruka na mom ramenu

bilo je stvarno odlično, da

njegova ruka na mom ramenu

drago mi je da su se ljudi dobro zabavili

sva moja koncentracija usmjerena je na osjećanje lakoće dodira

neznatan pritisak

dovoljan da mi počne šumiti u ušima od nježnosti

njegova ruka na mom ramenu

tako jednostavno i prirodno

pitam se kako bi bilo da mi dodirne kožu

a ne sako ispod kojeg je košulja ispod koje je koža

uspoređujem zagrljaje i poljupce od subote

s kratkim zagrljajem u njenom prisustvu

ona

mi govori

kako joj je potrebna samoća

kako se ne osjeća dobro

kako se boji donositi odluke

pričam joj o novootkrivenoj samostalnosti i snazi

nakon što sam se odvažila ne ovisiti o drugoj osobi

nakon što više nisam morala pristajati na kompromise

opisujem početnu bol i pogubljenost

i slobodu koja je došla nakon

kad sam postala ja

osjećam se loše

jer koristim njeno otvaranje

govorim joj da može sama

ohrabrujem ju

svjesna da obje znamo zašto to činim

vjerujem u ono što govorim

zaista vjerujem

ne želim ju povrijediti

nije tako jednostavno

njegova ruka na mom ramenu
| 21:10 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |