< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

da

Linkovi

I am 96% Asshole/Bitch.
Total Asshole or Bitch!
I am one of those people that love to hear the sound of their voice. That and my lousy attitude make for a mixture as toxic next-day-mexican-dinner-ass-drip.
Take the
Asshole/Bitch Test
@ FualiDotCom

I am 95% Evil Genius.
Evil to the Bone!
I am pure evil. I lie awake at night devising schemes of world domination, and I will not rest until all living souls bend to my will.
Take the
Evil Genius Test
@ FualiDotCom

nedjelja, 07.10.2007.

Prokleti mesari i mesarski sudac

.....i tako ja trcim prma golu , malo ljevo malo desno izbacim jednog kruzic ispadne drugi i doleti đubre mesarsko i potrga me koda sam crnac. A sto je najbolje nisam uopce crnac. Hocu rec sudac je peder i jebo sam mu majku jer to je bio jednaesterac Al ne sudac je cjelo vrijeme za njih suvio, e da i jesam reko da sam mu jebo majku, al ne doslovno jer sigurno je stara i to i nevjerujem da je moj tip kad je uspjela rodit takvog supka neg ono sam sam mu to reko. Kuzis?
No dobro jebo sam i majku mesarima (citat krsio sam i ja njih). E da i mesari to su ovi igraci protiv kojih smo igrali. A naziv sam posebno odabro po tom sto igraju ko prokleti mesari potrgali su mi moje noge. Đubrad sugava i nakraju smo izgubili zato sto je sudac supcina sudio za njih
Prvo je sudio zalede nama a nisam bio u zaledu i ponistio gol
Drugi put jos jednom ovo prvo
treci put nije sudio dva jedansterca kad su me mesari potrgali i strgali mi koljeno
peto (cetvrto i trece je zajedno jer 2 puta nije sudio da nebi mislili da ne znam broj posto na svjetu postoje sam tri vrste ljudi oni koji znaju brojat i koji ne znaju a aj sam oni koji znaju)
sesto nije sudio njima zalede kad su nam zabili gol
sedmo nije sudio faul na golmanu kad su ga nabili nogom i onda zabili gol dok se golman grcio na podu
osmo dao je crveni bez veze nasem igracu a mesearima samo usmene opomene


E da i zabio sam gol. Sad sam faca
Istina da sam bio i do sad al ono svejdeno da va spomenem da ne zaboravite kolko ste jadni i to.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

|Komentiraj 2| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.