rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

da

Linkovi

I am 96% Asshole/Bitch.
Total Asshole or Bitch!
I am one of those people that love to hear the sound of their voice. That and my lousy attitude make for a mixture as toxic next-day-mexican-dinner-ass-drip.
Take the
Asshole/Bitch Test
@ FualiDotCom

I am 95% Evil Genius.
Evil to the Bone!
I am pure evil. I lie awake at night devising schemes of world domination, and I will not rest until all living souls bend to my will.
Take the
Evil Genius Test
@ FualiDotCom

četvrtak, 27.09.2007.

Moj novi blog za novi novcati dan

Evo tako ili onako meni svejedno. Uglavnom evo ovo je moj novi blog za one koji nisu primjetili naslov na mom novom blogu. Posto sad idem u novu skolu imam i novi blog. Na kojem ce pisat nove stvari iz nvog jebenog zivota ak mi se po novm bude dalo pisat na novi nacin.Takoder imam novi dizajn sa nvom slikicom i novim novcatim sadrzajem. Ugalvnom uskoro cu stavit jos nes novo pa ce vam bit sve novo. Posot se ja ne znam vjesto verbalno izrazvat osim kad nogog novog vrijedam, al mi se sad po novom neda nikog. Pisao sam rijec novo umjesto jebeno pa sad procitajte ovaj cjeli tekst jos jednom i umjesto rijeci Nova, novo, novom...(i sta ti ja znam kroz sve padeze kolko ih ima pun novi kufer zamjenite rijeci jeben, jebeno i to kak vec to sve ide kroz padeze(malo me jebu novi padezi) ).
Uglavnom da jos jednom spomenem imam novi blog
da jos spomenem ak pise nov novcati citajte jebeno jebeniji ili kak vec mislite da je gramaticki ispravno. o da

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

|Komentiraj 15| Printaj| #| *|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.