miješali smo vino i colu u mraku u kinu SC, slušali neke glasne zvukove i čekali refren jer nas je bilo strah da ćemo možda morati sjediti u tom kaosu unedogled i jako smo htjeli bilo kakav svijetao, stacioniran moment, ali dogodilo se nešto drugo
(pogađaš)
sjediti u tome svemu postalo je okej
(ne napuštaj grad
ozbiljno ti govorim
nije zabavno)
alas... evo sranja
par rečenica i trop
ne biti uzemljen bilo je najbolje
da se artikulira bez da se demolira
prije nego nastane...
sad je gotovo, sad sam ispala
(znaš taj osjećaj, ispadanje, fizički osjetno gubljenje moja do tko zna kada opet
valjda dok se ne zaljubiš
a najteže se u svoje)
jel dosta više storytellinga?
čeka me hrpa svega, a sve je uvijek NE JOŠ, i onda umreš
kao nezreo prijestolonasljednik
hoću, kad ja kažem, da je drukčije
ali to je samo bezvezno natjecanje
u kojemu i tako pobjeđuje gori
02:33 - { 0 } Komentiraj
-
On/Off
pa se pojavilo opisno
bez velikih momenata.
04:55 - { 0 } Komentiraj
-
On/Off
a ti na to kažeš
"znaš koji je najbolji način da se to provjeri"
i meni to zvuči jako pametno
nasmijem se zbunjeno i gledam u ogrlicu oko vrata
misleći da si možda čak jedan od zadnjih
"takvih"
(?)
(...)
04:44 - { 0 } Komentiraj
-
On/Off
prije ili kasnije čovjek shvati
da to što radi i to što postoji
nije neko
izolirano stanje;
onda to bude jedna od informacija
koje apsolutno ništa
neće promijeniti.
treba skupiti svu romantiku
za bijeg iz azkabana.
haha.
ovako stihove
zamišljaju i pišu
amateri.
najgore je
kada pišu amateri.
naporno je i
dosadno.
vrijeme prolazi.
18:32 - { 6 } Komentiraj
-
On/Off
|
|