smiley... :)

četvrtak, 03.11.2005.

sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :)
joj, volEm ja mog dakya !
- 12:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #
eto, ja sam sada "irie" isfurani ljud... jooooj....
sad sam prsla!!!!
sjebala sam i tipkovnicu, i sve shto sam stigla!
avrame, nemam rechi za tebe...
al' eto, snosim krivicu... obrishi me sa sajta, sa foruma, sa svega... izbrishi me!
ja sam te "banovala" sa sajta.. i ja sam za sve kriva, i netjem da ljudi ispashtaju zbog mene...
uzhivajte na dreadyserbia.tk svi koji mozhete i dne dozvolite da vas "glavni baja" (ajoj, shto je baja...) urnishe ko neke sa tog sajta...
inache, mi tjemo se i dalje skupljati na irie-u.. mi "isfurana "IRIE" populacija..." a ti avrame ostani na tvom NEISFURANOM IRIE SAJTU!
boli me kurac za tebe!
- 11:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>