smiley... :)

četvrtak, 20.10.2005.

da povetjam broj postova.. :P

i... da.. nishta bitno.. :P samo da kazhem da sam sad jaako sretjna... :))
- 01:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

rumaaaaa

i tako tjem ja za jesenji raspust itji u ruuumuu :)))) jedva chekam... videtjem mitju, i iliju.. i taaako... uzhivantzija.. a, da... i mog BATU... :P e, kako je to lep grad.. obozhavam da idem tamo... ;)
(miki, nemoj da se smejesh dok cchitash...:))
i tako.. samo da vam javim.. a to je za malo vishe od nedelju dana... (mislim, raspust..)

ae, uzhivajte... ;)
- 01:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.10.2005.

...nisht' bitno...

samo da vam se javim... da sam zhiva.. inache.. neshto sam u poslednje vreme mnooogo sretjna! :))
al' bash... vrnula sam se koreNOVIMA! :)) al' stvarno... i bash mi je super! :)
uzhivam k'o i uvek.. i tako...
a, juche.. bila na bilijaru... kako smo razvalili :) jednog leeka (lisova) smo razdili u jednoj partiji tri puta... :P
tri puta je ubatzio tzrnu u roopu :)) mislim, od stola... bilijarskog!
a, da dok smo ishli do devetke, videla sam N'Taliu... neshto mi je chudna beela... nie stala da se pozdraFi sas mnom... k'o da je ljuta.. :( bash mi bio bedak... :((
al' stvarno.... no, shta tju.. danaZ tju da je zovnem... pa da vidim shta joj je...!
moram!

inache, da se vrnem bilijaru... hmm,.. bili smo lisov, daky i ja... i igrali daky i ja protiv lisova... i, lisov izgubio tri puta u jednoj pariji... pa ondaK josh jednom... (inache, ako je bitno imali smo 4 zhetona...) ostale nas je pobediJo... :( al' to smo ga pushtali... (LOL)
i tako... uzhivali smo... i, shta retji josh? hmmmm... pa... srela sam goranu, i onog njenog dechka.. jaaao.. kako su smeshni.. on bio puncker, pa mu se josh uvek vidi po faci, a gorana.. sva fancy... :)) i tako... smeshni su svi... :)
al' dobro igra chovek... nema shta! stvarno, skidam kapu...


(koje glooposti ja pishem ovde...) :))
uzhivajte... :))))))))))
- 16:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>