smiley... :)

ponedjeljak, 15.08.2005.

eto, i ja sam se vrnula

e, najzad kuca, pnachevo, ljudi... moj krevet... :) uzhivancija... mada ne mogu da kazhem da tamo nije bilo super... :)
inache... evo detalja...
krenuli smo 30. tachnije 31 u 1 sat ujutru... i, u kolima smo bile moja drugaritza kishkica (koju mnooooogo volEm) moja mama, tata, i ja... (da ne rachunam stvari.. jer ako je tako ondaK mp3 player, chetiri kofera sa stvarila, jedan sa posteljinom i peshkirima, ondaK jedna ogromna torba sa hranom, sherpe, lonci i poklopci... a da i KNJIGEEEE)... :)
i, tako smo mi tad krenuli... putovali smo... i nama (ivani i meni) ju dupe utrnulo, onako... nismo mogle vishe da sedimo... e, dobro, to i nije bitno... na putu nishta zaMinljivo... osim mozhda toga da smo non-stop neshto hasale... ili pile... :) i, posle nekih 5 sati mi smo se nashli na zlatiboru... tamo smo stali, o5 hasali, proshetali se, pishkili, "odmorili se"... pa smo cimale ja i kishkica neke ljude shto su kampovali na 100 metara od nasheg auta... ljudi su bili mnooogo smeshni, chim su nas ugledali odma pocheli sa pakovanjem... :) i, tamo na zlatiboru ostadosmo sat, sat i po (makar se meni tako chini, mozhda smo ostali i samo polaK sata... ko zna...)
i, o5 smo krenuli... i tako smo se kuvali u onim kolima, smarali se (ja sam chitala u kolima... shto je bilo veoma pametno...) pa smo slushali muziku... bijelo dugme i parni valjak, i ribNJu chorbu (to za mog tatu, on obozhava chorbu...)... i shta retji vishe o putu?! nishta... to je otprilike to... osim mozhda da je ivana malo chak i pocrnela (chitaj: pocrvenela) od sunca u kolima (?)
i, da... najbolje je bilo kada smo doshli tamo, na vrh neke planinchuge odakle se vidi more... ajooj, kishkica se odyushevila (poshto joj je sada bio prvi put da vidi more... u chitavom zhivotu) stalno je gledala dole... i smejala se... e, bash mi je bilo lepo shto joj je prvi put sa mnom... mislim na moretu! :)
i, najzad kad smo stigli... izvadili one stvari iz (i sa) kola, odneli ih u sobu... namestili krevete, (mozhda smo i hasali, al' se ne secam).. uzeli kupaci i otishli na plazhu, naravno ivana i ja... :)
e,to je bio dozhivljaj... :) pa smo se kupaleeeeeeee... :)
e,sad malo o toj plazhi...
ovako: (ne znam da l' sam napomenula bili smo u radovitjima, to je blizu tivta, al' je na otvorenom moretu... samo da se zna...)
plazha je (u svakom smislu te rechi) peskovita... ali i sa jedne i sa druge strane su stene, odakle mozhe da se skache, ili da direktno udjesh u duboku vodu...
e, a plazha je stvarno super... svidja mi se shto je pesak, al' mi se i ne svidja (to zbog onih pauk-riba... koje se ukopaju u pesak, i shto je najgore u plitjak, i ti nagazish na nju, i poshto ima ochajno otrovne bodlje mozhesh da umresh... moj tata je pre par godina im'o bliske susrete sa tom ribom pa kad je izashao iz vode... morao je da stavlja vrelu peglu na nogu,...) e, voda... pa onako, nije 'ladno, a nije ni toplo, samo shto me je smaralo to shto je plitjak ochajno dugachak... morash da idesh oko jednog kilometra da bi doshao do neke "dubine"... i, kad dodjesh do mesta gde mozhesh da plivash... smorish se i prodje te volja za plivanjem... al' dooobro... :)
a, na stenama je fenomenalno zato shto je o'ma duboko, pa ne morash da hodash dugo, makar ne kroz vodu... i, samo uskochish u vodu i plivaaash (mada ja vishe volEm da ronim... to zbog caleta, on je ronilac...)
hmz... ne znam shta vishe da kazhem za tu (fuckin') plazhu... osim: od jaza nema boljem mesta za boravak... :)
e, tako... posle smo se vratile u kucu (a do kuce morash da peshachich najmanje 25 minuta...) i, doshle, is2shirale se... hasale (valjda) i odigrale partiju karata... chitale... i, ko nekih 9 krenule u zhivot... :P mada, tamo nemash nishta osim jednog frizerskog salona koji je ujedno i parfimerija, neke kafane sa zhivom muzikom gde neka devojka peva (chitaj: zavija) sa ochajnim glasom i debelim celulitskim nogama, i stomakom koji joj kipi preko onog njenog minitja koji savrsheno otkriva njene "prelepe" noge... ima tamo i poshta, i jdve prodavnice sa nekim stvarima, i CHAK 3 supermarketa...
e, da... otishle mi na igralishte.. tamo NIKOG... smaramo se... gledamo neke klince kako igraju zhmurke... i, vidi ivana nekog leeka kako sedi sam, cirka... i, mi otishle, startovale ga (tj samo smo ga upoznale...) zove se misha, i iz bosne je, iz banja-luke... e, tako smo mi njega smarale (a i on je nas) o nekim glupostima, i pitamo mi njega shta radi ovde sam.. i, kazhe on da cheka nekog ortaka vec vishe od pola sata.. a da njega nema...
i, chim je to rek'o... posle 3-4 minuta dolazi taj njegov drug... koji btw zhivi tamo, u radovitjima... i, upoznamo se mi sa njim... izgledao mi je simpichantno... ima dugachku kosicu, i, onako samo njegova pojava... kazhe on "e jbt popravljao sam motor... moram da idem da se istushiram... pa cu doci..."
i, nije dosh'o... al' smo zato se josh uvek smarali sa tim mishom...
no, te vecheri bio bash smor tamo dole...
e, sad vetj sutradan... ja i ivana na plazhi, tj cimamo se neshto sa dushekom... i, svideo joj se neki lik... shto je plivao tu pored nas... i mi shta cemo... odemo i upoznamo ga... (pa, nemash shta da izgubish, a i tada me/nas je verovatno prvi i poslednji put video...) neki bosanac, nemam pojma kako se zove... zhivi i ide u shkolu u americi... ladi jaja ovde kod nas... boli ga uvo... :) ima malo duzhu kosicu... i... ne znam... (to bolje ivana da opisuje...)
i, on otisho posle kuci... on je btw u radovicima bio samo u prolazu, inache je u budvi, al' je u svakom sluchaju palio kuci za dva dana, tako da ga vishe nismo videli...
e, a sad uveche... opet mi izashli tamo, sa mishom, i dosh'o cuko (onaj leek shto popravlja motor)... i, krenuli mi na plazhu, i sretnemo moju mamu (a ona ima fobiju od plazhe notju...) i kazhe ona meni "ni sluchajno da ne idete na plazhu..." i mi je poslushamo, al' samo to veche... :P
sedeli smo tu... i smarali se sa mishom, poshto cuko nije mog'o da ostane...
a,taj misha... znash kako kenja chovek (on je btw '87. i slusha jazz i blues... a bio je anije u punk fazonu...) kazhe da je valjao oruzhije, i da ima svoj stan, svoja kola, i motor tamo,... u bosni... znash kad mu verujem... nikad... mi ga cimale za to... al' nije provalio....
eh, vetj sutradan na plazhi... valjda sutradan... (ja ovo pishem kako se setim... a, netju pisati kako smo se smnejale u sobu notju, i shta smo sve radile... zato shto je to intimna stvar :P ...hehehe... nishta samo smo se smejale, chitale, igrale karte, slushale muziku i PRICHALEEEE) upoznale josh nekog leeka... zove se ilija, ivana se bash nalozhila na njega (chitaj: njegovo telo... i zube) :) bash joj se dechko svideo, pa smo se prskali sa njim... i tako. uzhivale u svakom sluchaju...
i ondaK uz pomotj onog cuke... mi pozvale tog iliju... i otishli na pazhu (naravno, znalo se da tje se smuvati kishkica i on...) :) i desilo se... a sad kako, nisam videla... :)
u svakom sluchaju sada je ivana imala dechka sa mora koji je mog'o da joj osposobi prenotjishtte, pa je ter'o da ostane kod nje...
i tako (da ne duzhim vishe) svakodnevni odlazak na plazhu (po dva puta, ujutru... tj po danu i notju...)
nishta drugo... inache, ne znam da l' sam napisala.. al' crnogorci pichke... netje da piju peewo...
no, smorilo me (s)more...
da zavrshi ma ovo
u svakom sluchaju ivana na kraju raskinula sa ilijom, tj on se nije pojavio kad smo se oprashtai sa tim leekovima... :( bash joj bilo trulo... chak joj nije ni javio.. i evo, sada su se opisivali.. pre par dana.. (valjda...) i kao sve je isto samo shto je on na vishe od 700 kma od nje... al' to se ne zamera... :P
- 04:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>