Daily Dropping

četvrtak, 20.11.2008.

Istina je što sam ja čuo!

Zapisi datirani na već odavno potonuli nadriharmsovski gulog, neke davne 2006.... Mislite da me nije stid?!


O planu

Istoga trenutka kada sam spazio da me gledaju, skinuo sam komad odjeće sa sebe i otčešljao kosu u smjerove rijetkima poznate.
Naručio sam kavu i zauzeo pozu.
Uvečer sam legao u krevet pokraj kojega je televizor.

Zavukao sam se u njeg.


O tupoći

Jednoga dana posjetio me I. Sangvinik i otpočinuo je na divanu nedaleko od moga kada su ga opkolila lica.

"Predivno."
"To je zbilja on!"
"Da?! Čula sam da je naj!"

Jedino jedra djevojka domahne meni.

"Zagrc!"


O Sapunovima

U njegovome ormaru rezidencija je Sapunovih. Samo, nekoć.
Tuk na utuk! Pobjegao jedan pa drugi za njim.

"Tko zna gdje su Sapunovi nestali?!
Postavio bih tjeralicu no proglasili bi me ludime. Od brige!

Ebony!? Ivory?!

Moja odjeća više ne ostavlja mirodiju u ničijim nozdrvama! A onda...

Od toga dana djevojke me ne pogledaše značajnije no što to inače vole."

- 17:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #