petak, 17.05.2013.

Promjene

Evo malo promjena u mom malom životu....

na poslu nas šef malo zarotirao... sa mjesta skladištara napredovao u referenta u transportu.Ništa spektakularno ali mene vesele te promjene...nakon 3 godine i stavljanja skladišta na zdrave noge,nekoliko projekta oko ulaza-izlaza robe,smanjenja nekurentne zalihe za par miliončića hrvatskih nofčića od prvog maja sam postavljen na novo radno mjesto....za sad sve OK učim se poslu milion excel tablica i registarskih oznaka,računa od benzine,servisnih knjižica i 100 drugih čuda.Posao je velik jer je na razini cijele grupe (do sad uspio zbrojit 10-tak velikih šlepera,70-tak dostavnih kombija,50-tak malih vanova i brdo drugih autiju od raznih zgubidana&menađera) i obuhvaća područje bivše juge (di firma ima predstavništva)...ono šta me raduje je podrška nadređenih (šefa logistike) i kolega....postavljeni su neki zadaci ispred mene koje moram odradit,niš strašno i opasno i nešto šta ja ne mogu napravit pa ćemo vidit za dalje (riječi šefonje) tako da su sad excel tablica i razni brojevi moji najnoviji drugari....rofl

maca iz par postova niže ostaje za stalno kod cure koja ju je privremeno smjestila,tako da sam sretan jer je jedan život skupljen sa ulice i spašen thumbup



e sad da ne bi bilo sve rože&fjori (dobro,lijepo,super) na ljubavnom planu niš novo....fali malo,neko nježno žemsko biće,kad dođeš doma da se hvališ njoj a ne dvoje dlakavih čuda prirode koji te apsolutno ne doživljavaju belj

pi-es curetak koji je udomila macu radi kao voditeljica/spikerica na lokalnoj radio postaji pa ču imat gostovanje kod nje u emisiji..napravit ćemo nekakv intrviju o volontirnju,zaštiti i spašavanju životinja i tako to.....

- 20:51 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com