< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtarI moŽe/nemoŽe

dobrodošli!!

vi ste upravo:Free Site Counter
Free Site Counter posjetitelj!



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski









zovem se dorian idem v 8. razred
ljepa nam draga (stara) I osnovna škola
imam 14-est godina
sviram syntesizer
i moj icq:427-451-055

volim:
komp
TV
svojega pesonju
mob
čips
slatkiše
slankiše
ŠKOLU
...
a mrzim
pedere
idiote
ulizice
....
ljude koji neznaju ka bi sa sobom
majmune u "zoo vrtu"
i neke ljude koji mi idu na živce
.......
i puno GLUPIH stvari

evo ele u samom izdanju o njoj poslije duga priča!nekaj malo vam rećem sam bi se zajebavala i...
gala....treba još kaj reći?(zmotana skoro nikad nezna kaj dela...)
toni, lik z razreda, crta profesionalno...
munđar išel je z menom v 1. razred
hm...luka razmisli pa onda bubni vredu tipek (mislim prijateljski, jer nisam peder)
ena ima svoj život i nema šanse da ga pipneš!!!
blog za predloske za vaš blog
van(j)a pročitajte ime bez ovoga u zagradi i sve vam je jasno.

Šija mafija

vanjin i moj blog...
magdalena...ide v 7.c razred
google...vredu sajt
bivša učiteljica z engleskoga ima blog...
adela...ide z menom v razred za sebe misli da je plavuša ali i nije bash
net...doar sajt za saznati više informacija koje se događaju u svijetu...
a antonio..on je zejbant...kojisse voli jako puno tući...

treba još nekogAdeti... nek mi napiše v komentare nebum se srdil








DDelicious
OOutrageous
RRadical
IInsane
AAmbitious
NNaughty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



petak, 28.04.2006.

ovaj post.........

evo ljudi nesam se baš mogel javljati jer mi je štekal komp.
ve vajda za rođendan dobim lap-top-a.inače
je ne ništ novo tak da ništ ne delam.ve upravo pišem posta i slušam
azru.v školi je
bezveze doma je bez veze z vezom.e da. jučer sam bil na
prljavcima bilo je baš super bil je levačaič ali sam do pol koncerta
dugo su svirale predgrupe tak da je koncert trajal do pol 12 u noć....
(bil sam z burazom).danas imam (dosadni) engleski ali moram iti
i onda idem k tati na vikend. tam bum se pak vučil matiku.
jer v petak (za tjedan dana) pišemo.

to bi bilo to od mene....nut


bok daj!!!!!!!mah



| kaži bilo što (3) | i živi život! | # |

srijeda, 19.04.2006.

dosada vlada....

užas ta dosada bu me izludela već neznam kaj delati.
jedino kaj je bilo pametno to kaj sam si naručil 3 igrice za game boy
ve bum pak cele dane igral super maria (on ima oko 40 razina)
spyro i crash-a. neka zenska bu mi prodala s poštom se tri
za 200 kn cooool. jučer danas sutra se mi je to isto neznam da li je opce 19, 20, 18 4. 2006.
niti neznam da li je ponedjeljak ili sreda ili...
ali nit me ne zanima. samo da skolica ne pocne.
e jos sam da velim da smo dobili vozacke za bajs to smo isli dva dana na neksi tečaj.
tak vam je to ljudofi moji...
i na kraju....pozdrav



| kaži bilo što (5) | i živi život! | # |

nedjelja, 09.04.2006.

jadan zigi!!!!

evo ovak vam izgleda zigi (bas je lepi)  :-):-):-):-):-):-)

danas sam se lepo zbudil i isel sam otpratiti brata
jer je isel u split (z vlakom) ali je isel z varazdina.
onda sam isel k tati tam sam slagal neksega printera,
pa mi je stari nekaj govoril da se moram vučiti
mateMATIKU. onda me je nazval luka pa me pital da li idem van
pa sam isel .

tam smo nekaj lepili za zigija jer se zgubil*.
isli smo do juga pa smo i tam lepili pa smo onda isli k mojem tati na sokec.
tak vam je to bilo sad sedim za kompjuterom i slušam azru.........


pojašnjenje one tokćice kod zigija= jučer se izgubil pas koji se zove zigi. odlutao je na području čakovca. njegova pasmina je: kavalirski španijel kralja charlesa smeđe bijele boje je.
molimo sve koji imaju bilo kakvu informaciju neka se jave na broj:091-88-000-40.
nonononononoeekeek

četvrtak, 06.04.2006.

čak sam i to uspel napisati novoga posta

bok! danas sam vjutro bil na informatiki bilo je zakon učili smo izrađivati web stranice. onda sam isel na ručak v nekši tam dobro nam poznati trgo hit odnosno današnji mercator.krećem u školu u 1 tamo prvo srećem elu i enu (ne pisem linkove) onda pak smo prvi sat imali engleski druga dva hrvatski tam je pitala levku i ivonu i na kraju sam imal zemlj. imali smo zamjenu i delali smo v grupama. a sada pišem post i tako vam je prošao još jedan dan. a da pozabil sam reci da sam si kupil lorde i luka veli da sam kao dobil dobre karte (to je za utjehu). ajde bokach!wave

utorak, 04.04.2006.

kokice na zrak...

konačno ja nisam se prije mogel javiti jer mi je ne štelo ući pa sam moral prebiti lozinku... ali sve se dobro svršilo pa sam odlučio napisati post.ovo vam moram reći. u nedjelju smo išli van pa smo si poželjeli kokice ali smo imali samo 3 kn pa sam ja išel do sttričekaa s kokicama pa sam ga pital da li mi proda kokice za 3 kn pa je rekel da mi nebre onda sam rekel molim vas pa me pita da li stvarno nemam jos dve kune pa sam mu rekel da ne onda je rekel no ajde dam ti. i tak vam je to bilo.
jučer je v školi ne bilo ništ.dana v školi imamo dva sata matku i dva sata povijest. i vjerojaatno se bum javil povijest. dobro ljudi dalje mi se neda neda pisati ajde bok! i za kraj jedna pjesmica...wavewavewavewavewavethumbupsmokinparty


Noci su ovdje
Cudne dileme
Ulicna svjetla ravno blijede
A u mraku sobe
miris kose njene
lebdi svuda oko mene
C-------G-----------------C-----G
Noci su olujne ravnodusne sjene
C----G----------------F
Kada spavam zaklanjam lice
C--------G
I uvijek sanjam
tople usne zene
kako me ljube kako me ljube
Noci su olujne
nepoznate price
gasim cigaru i dizem se tiho
I nikom ne dam
da mi u snove udje
uzivam dugo, gledam je kradom
[ref]

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.