nedjelja, 04.09.2005.

~ evo me!!
~

sutra počinje skola....veselim se tome jer počinjsrednja škola!!!

inače, ja sam upisala privatnu jezičnu gimnaziju....jedva čekam sutrašnji dan

jučer sam bila do 5 (ujutro)na jednom tulumu.....i dogodilo se nešto.....uglavnom, jedna promjena kod mene kao cure....valjda razumijete....bilo je suuuuper....vidit ću ga večeras....možda ponovimo....
a možda i stavim njegovu sliku na blog....
slikala sam ga sinoć....

nemam pojma što da vam pišem....javit ću vam se sutra sa izvješćem iz škole.....

see ya

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zar nije sladak???

- napisala sam u 12:24 - uradi nešto (29) -

<< Arhiva >>



Divine Music







jedno pitanjce
koje od navedenih izvođača slušate

Britney Spears
Christina Aguliera
Jojo
J. Lo
Ciara
Jessica Simpson
Lindsay Lohan
Ivana Kindl
Severina
nijednu



Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Web Counter
Free Hit Counter

Komentari On/Off