nedjelja, 21.08.2005.

~ hello
~

evo me na predivnoj MALTI....sada imamo dva sata vremena na internetu, pa sam vam se odlučila javiti. jel vam se sviđa moj novi dizajn, namučila sam se dosta oko njega, žao mi je što nije u rozoj boji ali i ovako je dobro. glavno da Bitney njime caruje...ionako je ona prava carica....

ovdje je super, malo učimo a puno se zabavljamo...kupanje, beach party-i i slično. ne tlače nas puno s učenjem, jer su ovdje uglavnom djeca s roiteljima dubljeg džepa i velikog utjecaja pa im nije u interesu razljutiti njihovu djecu.

upoznala sam super cure iz francuske, londona, new yorka i californie...ima i drugih ali mi se ne da o tome sada pisati....

ciao...idem se kupati....


kiss

p.s. ovdje ima jedna grungerica, a ostali samo svi sminkeri, tako da je non stop zezamo, totalno je izolirana u onim svojim all star tenisicama i slušalicama od walkmana na ušima. ma molim vas, tko još koristi walman, sada je iPod u modi....ah tipično za rokere i grungere

evo vam neke slike predivne malte

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- napisala sam u 09:30 - uradi nešto (40) -

<< Arhiva >>



Divine Music







jedno pitanjce
koje od navedenih izvođača slušate

Britney Spears
Christina Aguliera
Jojo
J. Lo
Ciara
Jessica Simpson
Lindsay Lohan
Ivana Kindl
Severina
nijednu



Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Web Counter
Free Hit Counter

Komentari On/Off