curlyme.blog.hr

14.07.2007., subota

Via Vukovar

Bok, hvala svima na komentarima. Otprilike za pola sata krećem u Vukovar, i dok će neki uživati u prekrasnom, plavom moru, ja ću se kupati u svome Dunavu, koji je manje od mora, ali mi je jednako drag. Evo sad mi je došla prijateljica Lucija i baš sam joj rekla da ću se iz Vukovara doć za sat vremena.
Gladna sam komentara, pišite ih. Volim vas i sretan im put.

10.07.2007., utorak

O moja Inga.

Odmah da kažem:Inga hvala na komentarima!!!! Ne ljuti, se zaboravila sam te.namcornamcornamcornamcornamcor
Čula sam da je Irenin i Barbarin blog dobar i da odem na njega, a nisi mi dala adresu.rolleyesrolleyesrolleyes
I još nešto: ja sam tek početnik i ne znam baš uređivati svoju stranicu.
Što ti znači ey dosadno u komentarima, jel blog dosadan? Ak je dobro, bit će bolji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Tko će mi poslat štafetu.wavewavewave

03.07.2007., utorak

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Mi djeca s kolodvora ZOO

E bok. Prvo hvala Marini i Ivanu na komentarima. Počela sam čitati knjigu Mi djeca s kolodvora ZOO, i stvarno je odlična. Prema istinitom je događaju. Radi se o djevojčici našeg godišta koja se drogira i radi sve i svašta da zaradi za drogu (prostitucija, krađa...) PROČITAJTE JE SVIthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Danas sam još bila na bazenu sa Ingom, Ivonom S.,Tinom, Astrom i Lukom. Upomoć: šta se još piše u bokseve?zalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzaliven

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.