D O R A ( ...:::BEBA:::... ) !!!!!!!!

30.11.2008., nedjelja

BeBa

evo ljudi kod mene nema nist...
neznam vise ni sta da vam pisem...
blabla...
djelim blog sa Nensi pa nebi bilo u redu da ne napisem nist...
sta drugo jos reci.... osim..... puno kommajte...
voljam vas...
kissssssac.....

29.11.2008., subota

Dorich je...

rec cu vam samo ovo...
niko nema dva zivota pa nemam ni ja...
ja cu za njim tugovati jer je jedini.....
ili...
danas sam.....
dobila sam sta sam htjela ja sam pukla na dva djela....
jednim djelom ja ga imam a sa drugim nemam....
POZZ...
sve vas voli BeBa.......

21.11.2008., petak

...::: DoRiCh :::...

ehej hej.... napisat cu vam nes jako malo tolko da nes pise jer se zurim... spremam se za van... kod mene nema nis novo... nemam se sa cime hvalit.... e da.. Tihana Milci i ja skoro dobli pismene UKORE... a dobro Milci je radio bezvezarije al ja i Tihana bile cjelo vreme mirne pisale i slusale i povjesnicar spomeno neke sokce i mi pocele pjevat jer mi smo sokci sokacki momci.... a ovaj istrco van doveo ravnateljicu i ona rekla da cmo dobt ukore... al mi smo se sljedeci dan raspravljali snjomi oprostila nam je... al to je zadnji put... jaaaaao... i tak vam ja svast prozivljavam...ajd idem ja sad... pusa... voljam vas... Dora.......

moja pjesma...stvarno dobra!


18.11.2008., utorak

PooZZZ ooD DooReee !!!!

eeeeeeeeeejjjjjjj.... evo me i nosim jako dobre informacije..... u petak sam imala decka za kojeg sam se prije zanimala... joooj kak ja njega volim... 129 puta sam napisala " volim S....." na mob... u masku od moba sam isto nest o njemu napisala na ekranu moba imam napisano " V O L I M S . . . . ¨" i na list iz velike biljeznice sa obadvije sam strane takodjer to napisala.... ma luuuuuda sam za njim... i to se nemoze sakrit...!!!!!!!! jooooooooj.... totalno sam u O B L A C I M A ! ! ! ! awwww..... ljubav cini cuda.....

12.11.2008., srijeda

booooooooooooooooooooooooooooooooooooook

eto me opet..... stigla je dosada.... hh... pa bok... eto ja sam vam malo u bedu ovih dana... ali eto... mora i to neko.... a staces.... prezivjet cu to nekak... ja sam borac i izborit cu se za svoja prava i zivot...!!!!! eto to je sve od mene za danas....
pusssam vas....
papa.....

11.11.2008., utorak

...evo Dore natrag...

eeeeeeeeeejjjj... ja se vratila malo vam pisat... imam vise vremena jer mi brat vise nije na godisnjem... nagodinu se seli i ide na policijsku akademiju kupuje si laptop i napokon cu imat vise mira.... huh... al opet ce mi nedostajat kad bude otiso.... nece mi ko davat pare jer onaj drugi brat je skrt ko guzca... sala... netrebam ja njega volit jer mi daje novce... da tak odredujem sve ljude pa ja nebi nikog voljela... hh..nut .... a staces... daj pricajte kak ste vi meni....??? sta ima...?? nasli cure.. decke..???? cerekcerek... da vam se pohvalim ja nisam... blabla... vec sam vam dosadna jel tak... a i neznam sta da vam jos napisem... tolko toga smislim u glavi a kad vam to tu tream napisat onda zaboravim.... ma ja sam postala cudakinja... sala... ma sve je ok samnom zasad... osim sto neam decka... al to me ne dira previse... ajd idem sad jer neznam sta vise napisat... ajde...
BuBiimm VaaS.... KiiSaac... e da i kommajte puuuuno.... Paa-Paa...wavekisskissthumbup

08.11.2008., subota

Bio si...

Bio si sve moje,
bio si moj.
Bio si moj dečko a ne
samo broj.
Bio si netko u životu mom.
Bio si sve što želim,
i nisam htijela da te djelim.
Bio si,sada više nisi....

Moja pjesmica za tebe....


Eto ljudi! I tako vam ja ostanem sama nakon 6mj.A i to ima svojih prednosti,ali i mana.Neznam kako cu bez njega,naviknula sam se a bome i navukla,gore nego da je droga.Još ga volim,i neznam kako cu dalje,neznam kako cu reagirat kad ga vidim s drugom.Neznam kako cu nekome moci uopce prepustit njegovo mjesto.U grlu mi "knedla" stoji,ali neznam dali još u meni uopce ima suza.Teško mi je,nikoga nisam voljela tako.Htijela sam mu dati sve,a on me ostavio jer nisam isla nikuda jucer,tj nisam trebala ici.Mislim da je ocito koliko je on strasno mene volio.A neznam,dali sam uopce trebala mislit da i on mene voli,on je to rekao milijun puta,to prokleto VOLIM TE,ali ipak mislim da su to bile samo puste rijeci.Kako pretivjeti danas,kako sutra,kako ici dalje...neznam...samo znam i to necu poreci da mi je bio ljepo snjim,ali eto sudbina je odlucila,tj on je odlucio...prodiru me sjećanja,zanima me dali i njega...prisjecam se našeg prvog poljubca,svega sto smo radili skupa,njegovog osmjeha..o Bože kako to zaboraviti..kako pustiti...bit ce mi teško,znam,ali prezivit cu,jaka sam ja...treba mi utjeha,a nju tu nemogu naci...cim dodju praznici,hvatam prvi vlak i idem za Bjelovar,jer nemogu ovdje ostat,gdje god krenem,sjetim se da smo on i ja tu bili...nemogu,nemogu...juce me toliko ljudi tjesilo,i samo je jedan uspio ublazit moju bol,jer sam znala da je i njemu ko meni...hvala ti...otpjevao mi je pjesmu niko nema dva života..to mi je vratilo osmjeh na lice...pozdravlja vas vasa Nency tužna srca... tuzancry

03.11.2008., ponedjeljak

....Dora je....

eto mene... danas je sve u skoli teklo glatko... mislila sam da cu iz pismenog iz fizike dobit keca a ono nakraju trojka.... issse nisam mogla vjerovat svojim usima kad je ucitelj reko: " Dora... 8 bodova... to ti je trojka..." ajme ja misla da me zeza jer inace neznam fiziku al ono stvarno... e a onda me otvorio za ogovaranje a ja nemam blage i nakraju i iz odgovaranja dobila 3... ma super.... zasad je u skoli ok... a kak ste vi...??? daj kommajte malo... isla sam po drugim blogovima i za jedan bezvezni napisani post ima vise od 30 kommova... dajte ljudi nemojte bit ljeni.... malo razgibajte prstice... nece vam nastetit... ajd idem ja sad jer vam nemam vise nis pametnog za napisat.... pusssa.... voljam vas.... BeBa....

01.11.2008., subota






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.