D O R A ( ...:::BEBA:::... ) !!!!!!!!

24.09.2008., srijeda

pozz ljudi

evo odlucila sam vam ja napravit novi blog,pa sam pozvala Bebu i sad ona i ja imamo zajednicki blog....
Evo moram reci da mi je ovo ljeto bilo stvarno ljepo,nasla sam si dečka i još sam snjim,stvarno ga volim, zabavila sam se totalno ludo, ekipa je bila zakon,nakupala sam se i uhvatila boje....
A sad nam je stigla jesen,i škola,i sve one naj naj najgore stvari,e da osim dana sljiva,kako sam nacula Nikolina i ja smo zaduzene za neki mladi kud,hmm jedva ceakam da ih upoznam a još vise da pocnem jesti tam one palacinke i kolace..mljac....e ljudi a sad vam idem javim se poslje...pusa mojoj ljubavi.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.