prosinac, 2017 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Curka na netu
25.12.2017., ponedjeljak
Blagdani
Kao prvo, želim se zahvaliti "Pozitivki" na komentaru. Tvoj komentar mi je dao samopouzdanja da nastavim pisati. Hvala tikiss

Želim vam svima sretan Božić. Provedite ga s obitelji i dragim ljudima. Uživajte u ovom vremenu i, ako ste još školarac kao i ja, uživajte u praznicima!!!

Neko vrijeme ću uzeti stanku zbog blagdana.

Još jednom sve najbolje!!

Curka na netu se odjavljuje XX
- 11:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #
17.12.2017., nedjelja
Moj san
Hej ljudi!!!

Moj prvi post vjerojatno nije pogledan niti jednom, ali to me neće spriječiti da pišem.

Htjela bih vam odati svoj san. Željela bih pjevati. Sada mislite: "OK! Kao da je to teško." E, pa meni je. Koliko god htjela pjevati, ne mogu. Ne znam. Kad na glazbenom počnem pjevati, svi počinju čepiti uši.crycry

Voljela bih pjevati kao glumci iz serije Violetta. Npr. kao Martina Stossel (Violetta), Ludovica Comelo (Frančeska), Candelarija Molfese (Kamila)... Volim tu seriju. Ne znam zašto, ali mi je draga.

Nadam se da će se moj san jednom i ostvariti.

A Vi? Imate li koji neostvareni san? Ili možda savijet za mene?? Javite se u komentare.

Curka na netu se odjavljuje XX


- 11:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #
16.12.2017., subota
Da se upoznamo!!
Hej ljudi!! Nova sam i htjela bih da se upoznamo odmah s ovim prvim blogom. Neću vam reći pravo ime i prezime jer želim da ovaj blog bude anoniman. Neki prijatelji će znati za njega, ali osim njih nitko više. Nadam se da razumijete.winkwink

Neću vam odati niti prava imena prijatelja koje budem spominjala. Žao mi je, ali želim da ovaj blog bude potpuno anoniman.

Vjerojatno vam je poznato ime "Curka na netu". Nisam sama smislila. Čitala sam Zoellinu triologiju "Cura na netu" pa sam naziv malo promijenila da ne bude baš očito. Ako ne znate o čemu pričam morate pročitati tu knjigu. ODLIČNA JE!!! Možda ima puno stranica, ali se lako čita i kada je jednom uzmete nećete je ispustiti iz ruke.

Malo ću kopirati Zoellu, ali se nadam da mi nećete zamjeriti.

Hvala vam na podršci!!

Curka na netu se odjavljuje XX

P.S Ako ste već pročitali Curu na netu, napišite u komentare kako vam se svidjela. Rado ću pročitati.XX
- 11:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.