My love's a Revolver
Do you wanna die happy?

Forever &Always


Counters






Image and video hosting by TinyPic


Patnja zadaje bol samo zato što je se bojiš. Ona te proganja zato što bježiš od nje. Ne moraš bježati, ne moraš je se bojati. Moraš voljeti...
Dakle, voli patnju. Nemoj joj se odupirati, nemoj bježati od nje. Okusi kako je ona u dubini slatka, predaj joj se i nemoj je primati s mržnjom. Tvoja mržnja je to što ti nanosi bol i ništa drugo. Patnja nije patnja, smrt nije smrt, ako ih ti ne učiniš time..

Tagboard
Meni Drago.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Otkad te nema,nemam više isti pogled,ako me ne znaš,ne znaš da to nie isti osmijeh.Poslije svih problema,ja i dalje sam ovdje al teško je bit na zemlji kad te nešto vuce dolje,život ide dalje ali meni ko da stoji sve..

Image and video hosting by TinyPic

Links
Credits
Designer:Chakane
Adjustment: DesignFreak
09.06.2011.
Hei.Vratih se.

Hei,nadam se da me itko čita.Jednostavno nisam imala vremena pisati.Previse ucenja,izlazaka,svađa,obaveza doma.Pa sam sad nasla idealan dan.Kisica vani pada,a meni toplo u krevetu,nema ljepseg zar ne? :) Toliko mi je lakse kaj se mogu tu olaksati.Sve svoje misli,neke zelje,sve,a zato imam vas i da mi pomognete u mojim problemima!Eto neki dan je bilo da sam 6mj, u vezi .Brzo to prolazi,uzivam jos uvijek.Jos traje =) Inace riba sam u horoskopu,i mogu rec da sam u zadnje vrijeme dosta zamisljena!Samo sam u svojem svijetu,i uzivam u tome :O Neznam kaj mi se događa ali uzivam u samoci.Kolko god meni trajala veza,nije toliko idealna.U toliko me stvari ne podrzava,da je to nenormalno.Neznam kako mu to objasnit.inace stariji je od mene 2 i pol godine,i stalno pametuje da je vise prosao,da zna vise nego ja neke stvari,i da sam balavica.Znaci ja imam 17 od 19.Neznam kaj je imao proc toliko da sam ja balavica a on ne -.-Ali ja sam se naucila sa nekim stvarima nositi,i flegma sam si,i ne dira me toliko.Malo si popijem,napijem se sa ekipom,upoznam drugu ekipu usput,i tako mi je dobro.Necu puno pisat,jer sam tek dosla da ostavim za sutra.Shvatiti cete o cemu pricam,u iducem postu...

Pozdrav,Volim vas. :)





Komentari (0) On/Off




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.