utorak, 21.08.2007.

SILVAAAA PIŠE

Oujea. Ko bi se nadao jel da? Paaa mozda vas zanima zas nis ne pisem.
Prvi razlog, iam svoj drugi, ozbiljniji blog ( klik) ..Ako netko pozeli citati neke malo ozbiljnije. LOL
Em da a drugi je razlog cu zadrzat za sebe. A uostalom, ljudi, hello, ljeto je, uzivajte, kaj stalno visite po tim blogovima... Ono, get a life :)
Meni je trenutno super, imam savrsenog decka... Predobar je, i bas smo happy skupa. Dobro je cuki napiso, ja u sedmom nebu... ihihihi

em i jos jedna pjesmica...


... I think about you
Honey all the time
my heart says yes
I think about you
Deep inside I love you best
I think about you
You know you're the one I want
I think about you
Darlin' you're the only one
I think about you...


^^ pjesma mene i moje ljubavi...



em da...

ajd bebači uživajte idem ja uživat


p.s. cuki nadam se da ti je sad srce na mjestu napisala sam par (suvislih?) rečenica.

p.s.2. pozdravljam cukija žižu kekičku i patrišu... i afkors saljem vejiku pusu svom dečecu...



em da i sad tu cuki gnjavi na msn da metnem neke (odvratne) pjesme... omg meni su ne slusljive, al ajd...



daklem njegov ukus:
rade lackovic & sladja-avantura

rade lackovic-lazem sebe

darko filipovic-ona ona

bojan bjelic & indy-expresno

bojan tomovic-na distanci

osman hadzic-ti mene ne volis

ajde bokač.

- 21:07 - komentari (34) - print - SILVAAAA PIŠE -

nedjelja, 12.08.2007.

Mislili ste da se necu vratit...

Ljudi evo mene opet nakon dugog vremena.sori kaj nisam pisao blog.bio sa na moru a nisam imao neku preveliku volju da ga napisem tak da...Evo danas sam se sjetio ga napisati.nece biti dug,ne brinite.Prvo da vam kazem da nisam vise sa svojom dragom.opet sam free.
i tak vidim da silva vise nista ne pise postove al dobro ona je sigurno u 7.nebu sa svojom ljubavi,roflpa neka se ona zato s njime zabavlja...cool
ljudi vec je 8 mjesec.kako dani lete brzo,jos malo pa skola,ajoj.jel vam fali skola?
sljedecu subotu sam pozvan na rodendan kod doca,nadam se da ce bit jebeno...
i to bi bilo to,ne znam vise kaj da pisem pa bi to bilo sve zasada.ajd pozdrav svima!wavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.