< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

chudna
Image Hosted by ImageShack.us
biljka

Dob: 19
Spol: žensko (i to kakvo žensko :)
Pala sa Marsa...: 01. travnja 1987.
...ravno na: Split



+E-mail+
chudnabiljka@whoever.com


+Guestbook+


[ Sinjaj...!!!! ]
[ OSTAVI TRAG ]


Free Hit Counter

ARHIVA POSTOVA:

2005:
- Prvi post
- Dani obične smrtnice
- S.V.I.NJ.E.
- Španija, Dali...
- Pijano popodne
- Houm mejd Murphyjev zakon
- Teorija kaosa
- Baba se sa rozom šminkom grohotom iz kuta smije :)
- Magi
- "Chasing Amy" skripta
- Časna dio 1.
- Časna dio 666. - "Raspeta ljubav"
- "Indijanac"
- Jebote.
- O duhovima
- Halloween dio 1.
- Halloween dio 2.
- Kurac pička govno sisa
- Dječja paralizaaa!!!!
- Selo Veselo
- PMS! PMS!
- Drx drx
- Pomrcina sunca
- Nutella, the Great
- Deset je sati...
- Ptičja gripa
- "Danas..."
- Bila jednom jedna ja
- Road tripp to Dugopolje :)
- Promocija "Mojih 9 priča, one hidden"
- Božić
- Pismo dida Mrazu
- Tonemo...
- Post u svrhu ubojstva vremena

2006:
- Nova godina
- Pismo moja, Bog ti pomoga jadna ti majka
- Dudlaši u Hey Joea
- Tribute to EKV u Admirala
- O prijateljstvu
- Kako je jednom anđelu eksplodirala glava :)
- Rješavanjem jednog problema nastaju dva nova ;)
- Maturalna vecer (Slike)
- Valentinovo *!
- Maškare
- Dan Žena
- Pusti neka voda nosi...
. Bijele padobranske mudante
- 1. APRILA - U Kninu..
- 10 tisuća potpisa za Johnnya (I ODE ISTO)
- VIDEO: "Living Dead Girl"
- Esherihija odlazi...
- Apsurd ;)

- Dileme
- Treš! "Vampirska djevojčica"
- Norijada 06
- Vijesti iz nesvijesti
- Hladno Pivo, Psihomodo Pop...na Prokurativama

Banner:
Image Hosted by ImageShack.us
(koće, nek se javi!!!)


Najdraža ekipa na svitu :)
(abecednim redom....)
Image hosted by TinyPic.com
(Balichka)
Image hosted by TinyPic.com
(Goge - Kraljica, apsolutna :)
Image hosted by TinyPic.com
(Mima Solje, to joj jeste pravo ime :)
Image hosted by TinyPic.com
(Čmarija, citacica mojih misli :)
Image hosted by TinyPic.com






Životna filozofija, nazivaše je:
Image hosting by TinyPic
- Više štete možeš napraviti ako pokušaš uhvatiti lomljivu stvar koja pada nego ako je pustiš da padne.
- Što je budućnost dalja, to bolje izgleda.
- Tajna uspjeha leži u iskrenosti. Ako naučiš glumiti, uspio si.
- Dovoljno nije nikada dovoljno.
- Svijet je kompliciraniji nego što to većina naših teorija pokazuje.
- Reci čovjeku da u svemiru ima 300 milijardi zvijezda i povjerovat će ti. Reci mu da je ograda svježe oličena i morat će ju dodirnuti da se uvjeri.
- Prepuštene sebi, stvari imaju sklonost da se kreću od zla na gore.
- Priroda je uvijek na strani skrivenih grešaka.
- Kad kiši, onda pljušti.
- Smiješi se, sutra će biti gore.
- Ako se čini predobro da bi bila istina, vjerojatno jest.
- Sve je dobro što se svrši.
- Bolje je voljeti i izgubiti nego nikada ne voljeti.
- Nakon svega što je rečeno i učinjeno, puno više se reklo nego što se učinilo.
- Što je netko bolji prema vama, to je udaljeniji od vas.
- Nasmješite se, ljudi će se pitati o čemu razmišljate.
- Neke su greške suviše zabavne da bi ih napravili samo jedanput.
- Ako je glupo, ali prolazi, onda nije glupo.
- Bolje je povući se prerano, nego prekasno.
- Majka priroda je kurva.
- Ako se čini predobro da bi bila istina, vjerojatno jest.
- Sve što počinje dobro, završava loše. Sve što počinje loše, završava još gore.
- Ako nema veze, nema veze.
- Izbliza ništa ne izgleda tako dobro kao izdaleka.
- Prijatelji dolaze i odlaze. Ali neprijatelji se gomilaju.
- Ljepota nije dublja od kože, ali ružnoća prodire do kostiju.
- S vremena na vrijeme čovjek se spotakne o istinu, ali se u većini slučajeva pribere i produži.
- Ukupna količina zla u svakom sustavu ostaje konstantna.
- Tko najglasnije viče, dobiva riječ.
- S poda ne možeš pasti.
- Kada bi se ljudi međusobno češće slušali, pričali bi manje.
- Gdje postoji želja, postoji i otpor.
- Osjećaš li se dobro, ne brini, proći će te.
- Život se pogoršava pod pritiskom.

BLOGOVI:
...
-blog.hr- stožer svih dobrih drugova blogera
- Blog 24 sata- napisano u posljednja 24 sata
! SPLITSKA KAVA- svi st-blogeri na jednome mistu


Lokalna ekipa (abecednim redom...)
! dunjchi
! damjan
! heautontimonumenos
! Jack
! japanska buba
! Makana
! Naamah
! shefica
! shiny_happy_girl

...
LINKOVI:
...
"književnost"-nazovi:

-stripovi
CRS
Ludens

"Dečak iz vode"-monografija Milana Mladenovića
Image hosted by TinyPic.com

Na netu:
-Pisacha Mašina-"ovaj projekt posvećen je razvoju pisane riječi."
-"Mali Princ"


Cijenjena 7. umjetnost:
...
link: -RetroCrush-najsrašnije (navodno) horror scene. Dobra stranica za malo nostalgije i sjecanje na vrijeme kad su horrori bili horrori.
(nastojim pratit ovog lika)



MUZIKAA
...

- Ekatarina Velika, Ekv Azra, Šarlo Akrobata, Partibrejkers, Jinx, Drko Rundek, Disciplina Kichme, Električni Orgazam, Kojoti, Atomsko Sklonište, Majke, Idoli, Vatreni Poljubac, Urban & 4, Vještice, Nightshift, Hladno Pivo, Leb i Sol...


Ostali linkovi:

- pljuga.net
- Verilejm FORUM
- zabava- dok čekate da se nešto downloada
www.rotten.com/-pa sad ko ima dobar želudac...totalna perverzija
South Park Studio-jebada. kreiranje vlastitih likova "South Parka"
"Happy Three Friends"-morbidan crtić...savršen obilk crnog humora njaaaaam
- Vješala!- koja zapravo i nisu vješala sama po sebi, a u priču su uključeni i službenici Božji :)
- Horror - drx priče
- Black Pussy Caffe - praznovjernost je (ne)opravdana
- Napad zombija- mali priručnik u slučaju napada zombija
- PURE EVIL!!!- upišite svoje ime i dokazano cemo Vam potvrditi da ste zli
Trio Demonicus!- fantastičan svijet
- split.com.hr
Image hosted by TinyPic.com
- Stalt
- izlasci u ST-u
- toliko chudno da se moralo da nađe na ovom blogu :)

srijeda, 28.06.2006.

Na šta se vikendom skače i pleše? Ilitiga...

... Najljepsi stihovi Turbo Folk-a!

Image Hosted by ImageShack.us

1. Jedva cekam da sahranim majku pa u kucu da dovedem Rajku!

2. Varao me dragi, nek je zdrav i ziv, kad ga zene vole nije, nije kriv!

3. Najbolji si najbolji od svih faca slavnih, ti vozis Ferari u gradu si glavni!

4. Moja mala nosi suknju mini, ispod mini napisala skini, moja mala nosi suknju maksi ispod maksi napisala taksi!

5. Igra kolo a u kolu Duda, od radosti tresu mi se kosti!

6. Ja sam seljak veseljak, a u dusi tugu skrivam, sta cu jadan kraj Morave kad ne znam da plivam!

7. Uz vetar sam uvek iso i nikoga nisam siso, od malena radim tako ja sam rodjen naopako!

8. Sto na kafu zoves mene kad nemas samlevene!

9. Nemoj da places na mom kucnom pragu, da mi nova vrata ne povuku vlagu!

10. O kako je lep, o kako je fin, kao da je, kao da je carobnjakov sin!

11. Placi mala placi, osto sam na Raci, nemogu ti proci, nedaju mi doci!

12. Pijem vino i rakiju vrucu i ne mislim na njivu i kucu. Sta ce meni vencanje i zena kad sa tudjom zivim bez problema!

13. Na kuci se odzak pusi na tavanu meso susi, ja sam seljak u srcu i dusi.

14. Puce puska u dolini Drima pa udari mili babo Ibrahim Selima. Ustaj more babo iz te zemlje ladne, pa nahrani mili babo sirocice gladne.

15. Pevaj ujko, pevaj rode, daj sestiricu razonode.

16. Caki, Caki, Cale kupi mi sandale, samo pazi Cale da ne budu male!

17. Nas dva brata, naucio tata, sa zenama kako se barata!

18. Kraj kazana svako vece gledam kad se sljiva pece! Gradiram svako pice pa ga punim u burice!

19. Kazi mala svoje muke, cica ima zlatne ruke! Nece cica tu da srlja, hoce samo da podrlja!

20. Moja mala nema prednji zubi, kad me ljubi jezikom me ubi!

21.Ti ode na zeleno, ja osta na crveno rastavi nas semafor!

22. Dva losa ubise Milosa, a mene ce jedan sto mu zenu gledam!

23. Hop mala bosonoga, kako zivis bez onoga, kao zivis bez onoga lole garavoga. Sladak secer, hladna voda, hajde mala dok je zgoda, ajde mala dok je zgoda ljubav da se proba

24. Plitak potok, a voda duboka...!!!

25. Majka Muju sisala na struju, kuka Muja zbog varoskih cura, u modi je dugacka frizura.

26. Nisam lopov al bi znao tom coveku sta bi krao!

27. Pozno bih te medju ruza trista, ali nije svaka ruza ista!

28. Milane moja ruzo, cale mi se naoruzo, u vazduh ce sve da digne nedaj boze da te stigne.

29. ...neces cak ni pasulj da mi skuvas, a kamo li decu da mi cuvas!

30. Vetar ljulja camac, riba trza mamac, a obalom cura seta, pecanje ometa!

31. Koka kola, Malboro, Suzuki, diskoteke, gitare, buzuki, to je zivit, to nije reklama nikom nije lepse nego nama!

32. Na moj racun picemo, prijatelji bicemo, tugu cemo spreciti, jedan drugog leciti, jer za mojim stolom, sve je pod kontrolom!

33. Opasnice spusti loptu i zaigraj na dobrotu, divlja macko kanzde skrati u jagnje se preobrati!

34. Mala zena od velike sladja, mala zena u srce pogadja, mala zena lepa kao slika, telo malo a dusa velika!

35. Da dogovor kucu gradi rekao je neko, s tobom kako stvari stoje temelj je daleko!

36. Zec voli kupus, kupus voli rosu, a ja moju malu i garavu i bosu!

37. Crna il plava, crna il plava, ej kad bih znao koja je prava. Obe il nista, obe il nista, obe il nista idem do kraja!

38. Mala moja na vrh kola stani da te moje oko nanisani!

39. Necu da ljubim jednu ili dve, ja sam covek za devojke sve!

40. Joj sto volim piti vode sto sljivove grane rode. Da je casa od tri kila jedna bi mi dobra bila!

41. Idi sad maloletnice, jos si mlada za poljupce!

42. Drum dugacak, kola trula, mala moja jesi li cula. Jesi li cula ej garava ja ne vozim za badava!

43. Ej da su suze srebrni novcici, palatu do neba mogla bih podici!

44. Zar ja mala da idem po sudu, i da slusam neciju presudu, da me tamo pita cika strani oces cerko il tati il mami.

45. Nisam majstor da napravim bure ali sam majstor da osvajam cure! Nisam majstor da lepim tapete, al sam majstor da napravim dete.

46. Moja mala lutkica, tvrdi da je devica, kaze pre vencanja nema milovanja. Devo, devo device, prelepa lepotice, nemoj samnom da se svadjas, bolje decu da mi radjas.

47. Sve, sve, sve, mozes da mi das, al ja necu s tobom jer si mafijas!

48. Da zavolis mene ti nije bilo sile, 1:1000 sanse su mi bile!

49. Opasan je jez kad ga neko takne, izbo je Snezu ne moze da makne! Broji bodlje Sneza pored starog plota, secace se jeza celoga zivota!

50. Prvo pa musko nek se zove Dusko, kolo veze sitno ime nije bitno!

51. Komandante, silo vojna, lomis srca mnogobrojna!

52. Hej konobaru donesi mi stok, hocu da se napijem da zaigram rok!

53. Ej mesece pobratime samo nocas isprati me, popio sam koju vise, sokaci se ukrstise, dok pronadjem onaj pravi, vec ce zora da zaplavi!

54. Uvek svratim na po jednu, ali imam dusu zeljnu, potego sam nocas dobro, pomozi mi stari pobro!

55. Aj koliko je tu u kolu cura najlepsa je kumina frizura.

lud