ja bi da je život bajka!

srijeda, 18.04.2007.

ovo nije moje vrijeme....

hela!evo mene sa stajaćega kompa na faksu što znači-kratak post s puno grešaka:)e judi jdva čekan petak za ić dom,nisan bila prošli vikend,al san bar učila i ni mi krivo.jedino mi je žal što je tamo bi koncert od joleta ,a ja nisan bila i što san tila ić na koncert stavros ode u t,al nisandošla do karte jer su bile rasprodane..eto,inče ovo je doba kad bi mi moždane vijuge trebale radit sto na sat(PIŠI PROPALO:)) i kad mi bauljaju alergije..kad bi sad počela pisat na što san sve alergična ne bi stala do sutra zato je bolje da se ne upuštan u to...e da,mali luka je bi doma na uskrs..preeeesladak je!inače san zadnjih dana baš dobre volje i to mi je super,baš san rekla mariji ko da mi je proljeće ispraznilo sva teška i loša osjećanja...hi,hi..sve mi je lipo.i stvari kje su me mučile ko da su prsle i pretvorile se u -ništa!!!Napokon,jupi....eto,ljudi tako da znate da iako san fizički pod alergijama,psiha mi je super nastrojena,teška pozitiva..nakon kiše,sunce:)eto vas,ispraznite negativne emocije i prpustite se proljetnoj euforiji.i cmoook svima,a special mojoj ekipi s kojon ću se u sub.zamantat.pozdrav!

- 10:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 04.04.2007.

da...

-normalno da san fulala doc na faks-MOGLA SAN SPAT DO 10.40!
-normalno da jedva cekan petak za ic doma-petak vanka;subota rodjendan;nedija jole
-normalno da san jidna jer svi idu domau cetvrtak,a ja ne mogu jer mi je u cetvrtak tjelesni koji ne smin propustit,osim ako ne hocu po sparini trcat po Marjanu.jeba ironije,cili zivot mi je muka od tjelesnoga;a na kraju ga i sad moran trpit
-brinu me neki ljudi koji mi puno znace
-jucer bila u kinu s darijon gledat mr.beana i neka zenska se tako glupo smijala da ne znan jel san se vise njoj smijala il beanu.bila mu je ozbiljna konkurencija;jos je bilo ok dok je imala kokic,l kad ih je pojela pocela pljeskat;vamo;tamo,munjena skroz....
-popodne gremo kupi dariji dar,opet je kisa
-jedva cekan vikend
-e toliko ga cekan da san sanjala da san zaboravila kupit karte za katamaran,no ja san manijak za to tako da nema nikakve sanse da mi se to dogodi.uvik san na salteru u 7 ujutro...zena me blido gleda,tek otvorila,a ja s ustima raskesenima od uha do uha-hi;hi jer iden doma
-i vidit cu prijatelje iz zg,i maloga frenda lukiju koji ima punih 7kila
-judi,sretan USKRS.provedite ga lipo,ludo i sve ove dane i ja jedva cekan pojest stogo slatko,izalicu bi...hih,vidi se da mi fali i nekih drugih stvari-kulturno prevedeno-ljubav:)
puuuusa..odoh ja cinit pizdarije po faksu...p.s.šteta što to niko ne čini...

- 08:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #