alisa na rubovima čudesa

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ako želiš...
nađi me pomoću otiska mojih trepavica

myspace


Free Web Counter



Image Hosted by ImageShack.us
image hosted by ImageVenue.com

O meni
Ja sam osječka Alisa, koja trči za svojim zecom (ljubavi, a ona stalno žuri i izmiče se...zato treba toliko truda). Volim priče, glazbu, slobodno vrijeme, opuštanje, maženje, iskrenost, odanost, unutarnje ispunjenje, pišem pjesme.
Jednoga dana planiram pojesti kolačić i toliko narasti, postići sve zamišljeno...a na putu prema tome, bilježiti svoje misli, osjećaje i želje.Pozdrav iz Osijeka!

image hosted by ImageVenue.com
hot!

15.02.2006., srijeda

Dragi moji

hvala na onakvim komentarima, puno ste pomogli, i više od lica koja poznajem u stvarnosti.

Danas bi se situacija mogla popraviti ili pogoršati, vidjeti ću za posljepodneva...čudni su ljudi, znate.

Sve u svemu...nadam se da ste lijepo proveli valentinovo i da vas krasi božanstven osmjeh nakon romantične noći!

pozdraf svima


- 11:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #