alisa na rubovima čudesa

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ako želiš...
nađi me pomoću otiska mojih trepavica

myspace


Free Web Counter



Image Hosted by ImageShack.us
image hosted by ImageVenue.com

O meni
Ja sam osječka Alisa, koja trči za svojim zecom (ljubavi, a ona stalno žuri i izmiče se...zato treba toliko truda). Volim priče, glazbu, slobodno vrijeme, opuštanje, maženje, iskrenost, odanost, unutarnje ispunjenje, pišem pjesme.
Jednoga dana planiram pojesti kolačić i toliko narasti, postići sve zamišljeno...a na putu prema tome, bilježiti svoje misli, osjećaje i želje.Pozdrav iz Osijeka!

image hosted by ImageVenue.com
hot!

07.02.2006., utorak

Volim te?

To se u meni giba unutarnji monolog, koji pokreće lavina bijesa kada me naljuti. Da ga ne volim ne bih se za tih trenutaka zadržala na istom mjestu, nego bih samo otišla...kako mnogi postupe.

Trebala sam otići?I jedan od tih puteva?Stvarno?

Nisam preslaba za to, s vremenom sam izgradila nešto što me drži pri svakoj odluci...no da sam otišla toliko toga bi bilo drugačije, budila bih se uz rame nekog drugog lica...ipak to ne bih mogla.

Volim ga gledati dok spava.Ne znam zašto.

Valjda nas položaj nogu koje se tada dodiruju spaja, kao i mjesta na kojima se dodiruju naše dvije slijepočnice...a tišina je, i ništa nas ne buni i okomljava jedno na drugo...njegovo sanjanje mi je drago poput našeg zajedničkog smijeha.

Volim dodir ruke na struku, nježne poteze vršaka prstiju po vratu.

Volim ga?

Da.
- 10:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #