alisa na rubovima čudesa

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ako želiš...
nađi me pomoću otiska mojih trepavica

myspace


Free Web Counter



Image Hosted by ImageShack.us
image hosted by ImageVenue.com

O meni
Ja sam osječka Alisa, koja trči za svojim zecom (ljubavi, a ona stalno žuri i izmiče se...zato treba toliko truda). Volim priče, glazbu, slobodno vrijeme, opuštanje, maženje, iskrenost, odanost, unutarnje ispunjenje, pišem pjesme.
Jednoga dana planiram pojesti kolačić i toliko narasti, postići sve zamišljeno...a na putu prema tome, bilježiti svoje misli, osjećaje i želje.Pozdrav iz Osijeka!

image hosted by ImageVenue.com
hot!

06.02.2006., ponedjeljak

Ona voli...opet traži...neke vlasi otpuhnute vjetrom iz prošlosti...ona je Alisa!

Koja nostalgična večer!

Mjenjaju se ljudi, bome sam se i ja. Večeras smo se dragi i ja nešto poriječkali...kasnije pomirili...pa prisjetili, kako smo bili ludi prije 2 i pol godine...čar početka veza je u spontanosti, nesumnjivo, barem za mene.

Nasmijali smo se na ljetna popodneva u prvih mjesec dana veze, kada me povukao u neko grmlje u parku,usred bijela dana, da ga ljubim...dok je košulja otkopčana khm...s druge strane se sve vidjelo, ljudi prolazili no nije nam smetalo. Bilo je nečega u zraku, brzinskoga, instiktivnog, nagonskoga. Predvečerja na klupama, ruke svuda samo ne na mjestima iz bontona...ni jedan gadljiv pogled nam nije smetao.

Poželjeh večeras da mi opet pjeva "I believe I can fly"...kao nekada ili "I love you..." ma što sam brzopleto prevrtala očima na početku zbog onog stupidnog filma "10 razloga što te mrzim" koji je tu pjesmu ponovno proslavio...hm...da...

Bit ovoga je da sam se danas potpuno prisjetila čari na koje ne možeš misliti za brze svakodnevice...Isuse, toliko toga volim, a nisam svijesna često...ponekad sam i hladna možda...no sada samo što se ne otopim, valjda je to normalno u dugim vezama. No sretna sam!

Puno toga je bilo...ovo su neke od mojih najljepših scena do sada a posebne su jer su na početku veze...sada zadnja je od prije 2 dana kada me njegovao od viroze, cijeli dan...onako slatko...mmmmm...rekoh, ljudi se mjenjaju...lica i tijela nam ostadoše ista...no povezanost čvršća i drugačija. Biram, ipak ovo sadašnje! :)
- 00:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #