Crusader

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

22.12.2004., srijeda

Bez beda

Početak side je kas osjetiš resku bol u guzici i dah za vratom hhehe
Danas sam bio u knjižnici učiti i upoznao sam još cool ljudi. Kaže mi jedna ženska podsjećaš me na jednu baku hehehe...Sad ja onako vidno šokiran kažem:"na babetinu te potsjećam, pa zašto zbog frizure ono išla na kemoterapije pa imam kratku kosu ili?" heheeh U biti radilo s o lapsus lingve ... Svi vam tamo dođu i onda 30 min učenja onda semalo blesa okolo da se naravski vidi jel su sve knjige na svom mjestu, jel ona crknuta buba još visi na prljavoj zavjesi :-)))
I uvijek se zaključi da ... nikako da prozrače taj prostor gdje učimo, jedini način na koji kisik ulazi u tu prostoriju je kroz bravu tj. otvor za ključ. Ili kad netko otvori vrata ili pak ispusti vjetar
Ali tamo je zaista unatoč tome jedna ugodna atmosfera za učenje, već pola ljudi poznam pa to je ko da si došao učit u kafić što se spike sa ljudima tiče, ali zbilja je super i može se učiti.
Eto toliko ... a sada malo finijih stvari :-)))))))
Da se bosanci slučajno ne uvrijede....jer ovoo je šalaKaže bosanac :"mislim dakle jesam!"...reče to i nestane hehehehee
DIV class=box>Crusader:bushić






- 19:49 - Komentari (11) - Isprintaj - #

21.12.2004., utorak

Filozofija...EH OVO ĆE BITI JAKO ZANIMLJIVO

Kao što bu liječnik mogao reći ne postoji niti jedan jedini posve zdrav čovjek, tako bismo i mi, kad bismo dobro poznavali čovjeka, morali reći da ne živi niti jedan čovjek koji nije bar malo očajan, u čijoj najdubljoj nutrini nema nemira, razdora, disharmonije, straha od nečega nepoznatog ili od nečega sa čim se ni ne usuđuje upoznati, koji ne strahuje od mogućnosti nekog postojanja života ili od samoga sebe, i da on ,poput čovjeka kojem je liječnik rekao da u sebi nosi kakvu tjelesnu bolest, nosi u sebi kakvu bolest duha koja mu ponekad u obliku neobjašnjena straha, munjevito odaje da je unutra.
To je svojestveno svim ljudima pa ako ste ikada se pitali kamo ,kako, gdje idem, zasto sam tu , zatim se uplašili svojih pitanja ... ne bojte se jer to su se pitali ljudi godinama i godinama prije vas a danas su poznati kao tvorci filozofije...( preporučena literatura: povijest filozofije by Boris Kalin )
Makar jednom u svom životu, makar i protiv svoje volje, čovjek se nađe suočen sa svojim iskonskim položajem u svijetu, tražeći odgovor na svoja prva i posljednja pitanja: odakle, kamo i čemu? Nitko ta pitanja ne može mimoići, zatajiti ih ili zatomiti, pa iako ih potiskuje ili odgađa da se suoči s njima, ona ga progone kao kob što svakoga sustiže ma kako izmicao i kamo se god sakrio. Svatko je suočen sa svojim iskonskim položajem u svijetu, ali svatko ga ne mora susreti, razumjeti ili tumačiti na filozofski način...
Zato kad osoba doživi osjet tjeskobe filozofi kažu ovako:"Egzistencija je poseban način opstojanja čovjeka. Određena je mogučnošću, a to znači slobodom i tjeskoobom.
Tjeskoba proizlazi iz mogućnosti slobode, i grijeha, iz otverenosti, odlučivanja i odgovornosti. Samo čovjek može doživjeti tjeskobu...i neminovno doživljava životne suprotnosti bremenitosti i vječnosti, zbilje i ideala, a budućnost mu je k tome uvijk neizvjesna by Soren Kierkegaard....On smatra da tjeskoba vodi ka vjeri ... da nas jača u vjerskom i osobnom smislu...tako da je se kao osjeta ne treba plašiti...i jošmnogo toga od raznih filozofa............

U jednoj od grimmovih bajki priča se o nekom mladiću koji je pošao u svijet da se nauči plašiti.Pustim ga neka ide za svojim doživljajima i ne brinimo da li je na svom putu nailazio na opasnosti...Svatko mora naučiti da se plaši- ako neće da propadne bilo zato što umije da se plaši ili zato što će se izgubiti u strepnji...tko je naučio da strepi na pravom mijestu i u pravo vrijeme ovladao je najvišim znanjem.
Kad bi čovjek bio životinja ili anđeo, on ne bi mogao doživjeti strepnju...pošto je on sinteza on može da strijepii ukoliko ga obuzima strepnja utoliko je u njemu više ljudske veličine, ali ne u onom smislu, kako se to uzima da čovjek strepi od nečeg izvan sebe nego da strepnja dolazi iz njega samog. Strepnja je po Kierkegaardu mogućnost slobode, samo takva strepnja uz pomoć vjere oblikuje čovjeka.
Inividualitet odgoja strepnjom ne plaši se sudbine u vanjskom smislu, ni njenih obrata i udara, jer strepnja je u njemu već izgradila sudbinu i oduzela apsolutno sve što bi mu sudbina mogla oduzeti...(ajme dubookooo je ovo hehehe) to vodi ka sljedećoj izjavi:"da je život protratio onaj koji nikad nije posvetio pažnju i u najboljem smislu stekao dojam da postoji Bog i da svojim svjesnim "ja"mi postojimo pred Bogom i još mnogo toga.............................................
Crusader:

Naravno mišljenja filozofa se razlikuju!
- 11:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

20.12.2004., ponedjeljak

JEdnostavno

hehehehhe Htio sam reći da mi se ne pišu neke duboke teme i to već duže vrijeme, ne zato što ih ne mogu pisati nego mi se neda...mislim da previše ljudi piše o crnjacima, danas sam ovakav ,ali sutra ću isto biti kao crkotina... i ja sam pisao slično). Te rečenice sa ALI treba zabraniti i kažnjavati njihovu upotrebu...Ok najlakše je naći istomišljenika kad se loše osjećaš, lakše je past u depru nego poduzet nešto da se iz te depre izvučemo...Tako širom otvorite svoje prozore istog trena kad ovo pročitate, pustite malo svijetla u sobu, udanite zraka i kre3nite sa poslom jer vani je svijet koji vas čeka da krenete i pokažite se u najboljem svijetlu...Da vam ispričam nes smijesno...radio sam honorarno kao konobar i dođe frajer sa macom na cugu i pita jel imamo Earl Grey (čaj koji pije picard iz serije star trek) ...Kazem ja njemu:"Moram provjerit jel brod u orbiti , mislim da nam heheheh i replikatori danas ne rade...nazvat ću worfa da provjerim"hehehehhehehehehehe
Crusader:

- 12:26 - Komentari (8) - Isprintaj - #

18.12.2004., subota

Soba

Eto u nadasve optimističnom raspoloženju i da napišem nešto.
Danas sam spremao sobu, žene kad to muškarac naglas kaže kontajte da je našao i mrtvih ljudi ispod kreveta. Znam da se neke žene mogu i dobro osjećati kad pospremaju pa sam i ja to učinio i pali hehehe. Uglavnom dekorirao sam sobu "sam svoj majstor" i poljepio mnogo fotografija svojih u društvu prijatelja/ica...i zbilja mi soba izgleda full toplije...sad mogu reći ok to je moja soba. Jer iz tih silnih fotografija zrači ono nešto, nisu to bilo čije slike...slike meni dragih osoba, to su prizori,sjećanja, osjećaji, lijepi trenuci uhvaćeni na slici. I svi smo nasmijani na slikama ko da smo napušeni...Tako kad ih svaki puta pogledam sjetim se koliko sam sretan čovjek....full cool osjećaj...prizori sa ljetnih kava ...ma ljudi kad je zima treba gledat "ljetne" filmove :-))))))))))))) ima danas super komedija na rtlu u 21:15h...pozdrav svima
Crusader:

- 18:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

16.12.2004., četvrtak

Dolazi smrt sva u crnom i onako drži kosu (ono za sjec travu ta kosa...kao oruđe :-) ) te dolazi po frajera... kaze ovaj susjedu prije nego mu smrt zakuca na vrata:"ako slučajno dođe smrt i ne nađe me...reci joj da pokosi livadu iza moje kuće" hehhehehehehehhehe

Da definiramo i hrabrost: hrabrost je prdnuti kad imaš proljev...hehehe

Pa zatim ako misliš da je kašalj naporan ...popij laksativ pa probaj kasljati....

Tko se zadnji smije...nije skonto foru

i naposljetku čovjek se nije usro zato sto je wc daleko ...vec zato sto je kasno krenio


- 22:32 - Komentari (13) - Isprintaj - #

jos komedije

Sjedimo svi za stolom i pita stari mene jel hoću juhe....
Kazem ja pa kakve? Lovačke prave juhe...Pa kontam si ja one iz vrecice sto kupis u trgovini...Kaze ne te, prave juhice. Pa kažem ja:"sta je jesi išao u lov , jesi ubio jelena tu ispred zgrade ili".... Ne ubio sam vec mrtvo prase heheheheheheheh I tako pucamo od smijeha u zadnje vrijeme. Obicno ide na pecanje ,ali sad je turbo zima i pingvini padaju u nesvijest pa nis od toga...sad igramo fliper obicno u 2. neznam jel ko cuo da je netko na fliperu napravio 20000000 bodova. Pa stari kolko si igro:" ne znam ni sam jos je bio dan...al noc ti sada brzo pada heeehehee, tak mozda , ucinilo mi se i da sam zaspao heehehe....ali nisam" eto tako sad moram do faxa dobro raspoložen pozdrav svima....ne pisu mi se vise neke komplicirane teme i mudrost je u jednostavnosti



Crusader:

- 11:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #

15.12.2004., srijeda

HEHEHE

Danas me je stari nasmijao do suza...
Gledamo mi danas na tv te plinovode ,pa te naftovode , nebodere, pa od atoma do molekula bla,bla,bla....sva čudesa prirode i što su sve ljudi izmislili i čega se sve domislili...to je bilo na discovery chanelu. I tako mi gledamo i upitam ga ja:"Pa čovječe jesi ti ikad pomisli kako to sve funkcionira? Mislim kako oni sada naprave recimo evo banalan primjer daljinski"...nakon dužeg razmišljanja kaže mi stari:" znaš sine šta sam ja uvijek rekao ...najpametniji je bio onaj koji je izumio televizor, a opet svatko ce za sebe rec da je pametan" hehehehehehehe Kaze ma to su ti genijalci jeb...ajd ti ga napravi ako mozes eheheheheh većina nas je glupih hehheehehe a svi mislimo za sebe da smo turbo pametni tako da pametnih ljudi ima i previse!
i onda smo se smijali nekih 5 min...ostao sam bez daha

- 18:47 - Komentari (15) - Isprintaj - #

Kolotečina

U zadnje vrijeme mi se neka kolotečina ušuljala u život. Radim i vježbam, družim se...možda mi treba neka promjena sredine ili samo neko ljepše vrijeme. Da se uposlim full i popunim planer dnevni ili nešto slično. Vrijeme je sivo i tmurno, ali već mi dojadilo okrivljavat vrijeme....heheehheh i ono da može bi krivilo mene da mi niad nije po volji. Uglavnom čitam i najbolji su savijeti radite i činite ono što volite kad se malo drukčije osjećate u onom fuj smislu.
Veeliki pozdrav svima...nekako kad imam inspiracije za pisanje dalekooo sam od kompa :-)))
- 10:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

13.12.2004., ponedjeljak

Pozdrav prijatelji

Toliko mnogo nas je ljudi
Svatko svoje misli ima, mnogo ćudi
Neko dijete upravo majka kudi
Netko dočekuje zoru koja rudi

Svi živimo, svi radimo
Družimo se pa i patimo
Radujemo,plačemo, smijemo
Bogu se klanjamo.

Toliko nas je mnogo kao mravi
Samo za par ljudi mogu reći:" prijatelju pravi"
Samo jednomBogu molit ću se zorom na dravi
Jednog dana bit ću vjernik pravi

Prijatelji daju životu boju i puninu
Samo oni biću daju dubinu

:-))


- 11:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

08.12.2004., srijeda

Knjižnica

Odlučio sam početi učiti u sveučilišnoj knjižnici...Kad već ne mogu kod kuce zbog "zahtjevne obiteljske dinamike"...drugim riječima brat je debilan zbog puberteta ,stara ima ubilačke nagone zbog pms-a... starog ništa ne nervira on čita novine u svijetu hladovine.
I tak dođoh u knjižnicu i kontam si pa to sve neka streberska elita..
ali na divno iznenađenje moje to su sve coool ljudi
, ponovili po koju godinu na faxu i to im JE ZADNJA NADA USPJEŠNOG REHABILITRANJA U STUDENTSKI ŽIVOT HEHEHE...ali zbilja svi nakon bjesomučnih pokušaja učenje kod kuće u full neradnoj atmosferi odabrali su knjižnicu i to im pali i pali i meni...Kasnije se ispričamo u pauzi na hodniku, par smješaka razmijenimo dok pogledavamo okolo naokolo dok "razmišljamo" i cool je zbilja. LUDARA JER NEKAKO ODUDARA ,drukčije na dobar način. Super su mi ljudi tamo, na prvi pogled svi smo turbo ozbiljni i zamišljeni ma pravi intelektualci. Tko izdrzi vise od sata otkriva nove carolije ucenja i dobre zabave hehe
- 18:21 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>