Crusader

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

06.11.2004., subota

Dobri ljudi

Kao kuhano vino oni liječe
Svaku ružnu riječ i misao koja peče
Radost među prijateljima kruži
Da nas ništa ne naruži

Uz piće i glasnu muziku
Zaboravljam na želuca riku
Uz smijeh, ciku i viku
Sreća ugrađuje se mome liku

Sretan sam što postoji Bog!!!
Sretan sam što živim!
Što ima dobrih ljudi!
Što me netko pogura kad stanem!
Pruži mi ruku kad padnem!
Što ja nekom mogu pomoći!


Jer i ja tebi ću pomoći
Do tvog srca ću doći
Otvorit ću ti vrata
Sreća će rasti do najvišeg kata :-)

- 14:34 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>