Crusader

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

05.11.2004., petak

Komunikacija

Da bi uspješno komunicirali sa drugim ljudima nekad se potrebno i prilagoditi…
Zasto to navodim, bas tu riječ «prilagođavanje» ??
Jer nisu svi ljudi isti ,razlikujemo se jako…neki su društveniji , mnogo otvoreniji i izravniji u komuniciranju i dominiraju razgovorom.
Dok drugi su povučeni i teško im se izražavati pred drugim ljudima, osjećaju poteškoće kod izražavanja svojih ideja, osjećaja.
Nisu oni loši ili glupi ljudi, daleko od toga…dapače često su vrlo inteligentni i zanimljivi kad se probijete iza te čahure koja ih naočigled sputava.
Recimo greška koju sam neki dan napravio bila je sljedeća: prišao sam osobi koja je jako šutljiva inače, sam moj prilazak nju je uplašio. Jer ne poznajemo se ,a ja sam nastupio sa smješkom kao da je poznam 100.god i započeo razgovor.
Nju je to sve iznenadilo, očekivala je da će nas netko upoznati ,ali nije. Jednostavno nije naučila da netko tako samouvjereno (možda i bahato, ovisi kako je to doživjela) priđe «uhvati» joj ruku i počne priču. Tako recimo za muškarce su tipične i ove greške…jednostavno nije «uobičajno» niti pristojno unositi se nekom u lice (meni je to odvratno, pogotovo ako mi se neki muškarac unosi u lice…srušio bi ga istog trena, ne podnosim to) . Prikazuju se kao frajeri i dođu ženi ili drugom muškarcu u taj intimni prostor.
To bi bio prostor 45cm od lica
gdje puštamo samo bliske prijatelje ili djevojku. Sve što ne spada u taj krug narušava našu intimu i izaziva osjećaj odbojnosti. Zatim kad netko dođe i udari vas po leđima ili uhvati za ruku isto nije uputno u komuniciranju. Zatim što i ja znam napraviti da jako stisnem sugovorniku ruku, isto bezveze…al eto desi se :-)
Recimo kažu ljudi da se ženama ne pruža ruka već samo muškarcima …odmah kažem da je to čista glupost. Recimo na ulici se sretnu dva prijatelja ,a jedan od njih je sa djevojkom…prvi postupi na taj način da djevojku ni ne pogleda (misli sta ću je gledat i rukovat se s njom da ovaj bude ljubomoran) niti joj pruži ruku. To apsolutno vrijeđa ženski rod, zašto nju ne bi tako srdačno pozdravio ne samo to, nju mora prvo pozdraviti jer ona je žensko! Dakle prvo njoj treba pružiti ruku i pozdraviti se zatim njemu. To je jedna pristojnost koja je nužna.
Isto tako ako sjedite sa ženskom osobom u kafiću ne derite se «konooobar!»…već samo kratak pogled i podignete ruku da vas on uoči. Isto tako dok pričate s nekim ne upirite prstom u tu osobu (ljudi mene to toliko živcira kad me neko PIKA prstom ,slomio bi mu te prste gadne), ono kao da vas optužuje za nešto…zatim ne gledajte sugovornika preko naočala jer izaziva isti efekt. Dok se smatra ako sugovornik skine naočale i krajem ih nasloni na lice da se potpuno predao razgovoru ili ako se malo nagne prema naprijed. Položaj tijela treba biti normalan, ne frajerski , ne preležeran ( ono ruka na licu), ne agresivan.
Nemojte gledati na sat dok razgovarate!
Što bi moglo još biti interesantno? Recimo koliko puta vam se desi da zaboravite ime osobe koju ste upoznali…meni često. Dok nisam naučio da kad se upoznam kažem :drago mi je Marija (ime te osobe). Ponovite ime i ostaje u sjećanju :-)) Recimo ljudi nesvjesno psuju, pa kod nekoga to izazove nelagodu. To su samo neke od stvari o kojima treba voditi računa.


- 14:20 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>