Crusader

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

01.11.2004., ponedjeljak

Dan mrtvih, dan živih

Danas mi je tako cool dan...Bash sam se nasmijao i to dobrano.Bio sam na groblju i tak ja i baka stojimo i čekamo svećenika. Prolazi pored nas žena sa djecom. Kad kaže mali mami:"E bas si židovka ,svećeniku daš 20kn a ministrantima svakom po 1 kn" hehehehe koji bad bolje da nije dala nista...Onda obično ja trčim oko grobova maraton i vijam svećenika da dođe,pa dok dođe...Ili obično odemo poslje kod bake na ručak i tak sjedimo za stolom i kaže meni stara :"Hej hajde dodaj mi coca colu" ,a ja na to :"Pa šta će ti cola ti ionako piješ krv i to meni" hehehe iskidali smo se od smijeha, baš imamo fin smisao za humor :-)))
U biti zašto bi bili tužni pa Bože živi smo i trebamo se veseliti, ne znam zašto me tako danas puca dobro raspoloženje, a nije svih ostalih dana...Treba odati počast mrtvima i precima jer to zaslužuju.
Ali treba biti sretan što živimo
jer ne znamo šta smrt nosi.

Noć je tiha, noć je topla...vani sjeva
Moja duša sada Bogu pjeva
Molitvu za sve ljude ovog svijeta,
Za dobre, za loše i za probisvijeta.
Da znamo, vidimo i čujemo bolje,
Da dignemo se kad smo dolje.
Da izoštriš te naše antene,
Da na pravi put izvedeš njih nas i mene...
made by me

"Ako se naučimo živjeti u luci gorčine sreća će se uvijek sidriti negdje drugdje"
"Ne mogu odabrati kako se osijećam, ali mogu odabrati što ću poduzeti u vezi toga"
"Život je zahtjevan, ali ja sam žilaviji i izdržljiviji" Andz Roonez
"pravi prijatelj je onaj koji te drži za ruku i dodiruje tvoje srce"
Gabriel Garcia Marquez

Volim vas ljudi....

- 17:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>