Crusader

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

01.11.2004., ponedjeljak

Ljubav

Kako ljubav? Svi mogu pričati kolko god hočeš jer tko je sretan u ljubavi? Vjerujem da doista malo ljudi. Zašto???
kako doživljavamo ljubav?
Koliko sam samo puta bio zaljubljen, baš sam zaljubljive prirode :-))
I uvijek sam bio otvoren, ono totalno sve karte na stol, otvorena srca i spreman na ljubav. Koliko puta sam si zagorčao život, mislim previše puta. Nakon više ljubavi i nakon one jedne prijelomne kad te netko toliko povrijedi da hočeš umrijeti na licu mjesta. Čovjek kaže dosta, organizam kaže dosta...hej stani malo ta kemija mi sada škodi.
Zatim se osamimo, proživljavamo te trenutke. Od onih prepunih smijeha i osjećaja do onih pred sam kraj i nezaobilaznih svađa. Hej pa mogo bi ju nazvati samo da vidim jel ona dobro...Zatim proradi ona mržnja...zašto bi ju zvao, sjeti se majmune šta se sve dogodilo. Pa nisi blesav da je zoveš, ma da je više nikad nisi pozdravio.
Kako sve počinje :-)))) počinje pogledom, jednim pogledom koji izazove želju,raspali tu žar u grudima da plamen sukne i strast nam lizne misli.

U TVOJIM očima kadikad
Tajanstven pogled sine.
Al tek što sine već i mine.
Što skriva u svom čudnom sjaju
Taj odraz duboke dubine?

Da l bol, što neće da se smiri?
Ne znam, gonetam uzaman.
Il bljeskom tuge iz njeg viri
Nesretni, davni neki dan?

Ili je san, duboko snivan,
Nikad neostvaren al divan,
Što svagda će mi ostat skrit,
A tvog bića on je bit.
Cesarić

Pretpostavljamo kakva je ta osoba koju gledamo...Čudno ali u takvim trenucima ništa loše ne pomišljamo o toj osobi, opijeni smo njenom pojavom...ma vi žene ste čudesna bića da vas nema svijet bi bio ružno i usamljeno mjesto
Tako opijeni jave se kod nekih i leptirići u trbuhu, čudno i meni se nešto slično dogodi i tako volim kad se to dogodi...Osobe koje me zbilja privuku izazovu takav osjećaj u meni, nešto mi na trenutak oteža disanje :-))) i mozak malo sporije radi hehehe, vjerojatno mi se zjenice rašire i pretvorih se ja u ljubavnog vampira. I tako pričamo mi o toj osobi i zaljubljujemo se u našu viziju te osobe koja je tako daleko od stvarnosti. Svjetlosnim godinama računam udaljenost Zatim iz te vizije o "savršenoj osobi" slijede ljubomora i posesivnost i sranja neviđena...koja nadilaze shvaćanja i najpametnijih ljudi, sranja nadljudskih proporcija. Snimaju se filmovi...Kako čovjek može iz takve ljudine postat jadnik nad jadnicima pa i ubojica , kako ta prekrasna žena može dopustiti sebi da ju dečko/muž udara kao vreću za box.
I svi to preživimo ne nužno do ovih krajnosti, ali svako tko je volio zna kako ta ista ljubav može da boli...

Što ćemo nas dvoje sada?
Toliko u ljubav uložio sam draga!
Uzvratila mi jesi za par nijansi manje,
Osijećam se ko na ražnju janje

Mirišim ti pečen sam znam
Uzmi komad ja ti dam.
Ugrizi me za bulju
Ostalo baci srećo u rulju.

Pa nek me i oni gricnu slasno,
Tad bit će ti sve jasno.
Nema draga na meni ništa masno,
Samo tebi to nije bilo jasno.

Pečenje se pojelo sad je kasno,
Ostala je ključna kost,
Hočeš sagradit do mene most?
Jer ipak to je samo kost!

Nadam se da možeš sve
Ljubavi radi te.
Sagradi most svoj
opet dođi u zagrljaj moj

made by me ironija živa:-)))

Poanta je u tome što zbilja smijemo očekivati? Moramo se kontrolirati!! Svoje osjećaje koji krenu poput erupcije s vremenom učim sve više kontrolirati jer od silnih noževa u leđa već me propuh muči. Zbilja nekad moramo osobu i pustiti...ok ja te volim i ljubav je NESEBIČNOST. Volim te kao što volim sebe...ako moraš idi...Jer te riječi:"volim te" djeluju tako OBAVEZUJUĆE, ali nisi i ne smiju biti. Tko koga može prisilit na ljubav za cijeli život, tko može išta garantirati...nitko i tako se treba i postaviti dok traje traje...I svatko mora imati vremena za sebe...MNOGO ili već onoliko koliko mu treba. Moj lega se sa svojom djevojom čuje svaki dan, vidi svaki dan, šalje sms neprekidno i ona njemu. Pa to u startu nije dobro ...dojadi ,to je maltretiranje. Ja bih prošikao da mi neko stalno provjerava gdje sam ,da ne mogu na wc otić bez mobitela. Ma bacio bi mobitel i telefon u školjku i povukao vodu istog trena. Zašto ,zato što sam sve to proživio. Treba "rasti" tako i u ljubavi...
"Ja ćutim da sam nečim taknut.
Ko dahom, ali ne znam čime.
Da li za mnom draga, pružaš ruke,
Ili si rekla moje ime?"
cesarić
ko bi znao????

- 12:50 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>