Crusader

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

30.10.2004., subota

Odbojnost u prvom pogledu

Zadnjih par iskustava potaklo me da bas nesto napisem o tome. Jednostavno ima onih ljudi koji mi zrače jednom prekrasnom energijom, samom svojom prisutnošču te osobe motiviraju, nadahnjuju. Ono stekneš prijatelja vrlo lako, jer sa takvim osobama lako je komunicirati. Nisu ljubomorne, pokvarene, licimjerne, prevrtljive... Ono onakvi su kakve ih uočiš, puni energije...Ne mora se nužno roditi prijateljstvo i vjerojatno da nisu baš tako turbo dobre, ali jednostavno ti ih je drago vidjeti...kako se samo ja ,a vjerujem i vi osjećate dobro kad vam netko kaže:"hej stvarno si cool osoba, uljepšao si mi dan"...Onda nam dan postaje sasvim nešto drugo jer dali smo i primili ljubaznost, dobrotu, razmjenili mnogo finih rečenica.
Trudim se uvijek imati osmijeh na licu, dobar kompliment u đžepu i par finih rečenica u glavi pa da i ja nekome uljepšam dan. A sad dolazi ono ali...ali opet ima takvih ljudi koji mi uđu u vidokrug i sama njihova pojava me u startu odbije. To može biti i nekakav neumijesni komentar ili bezobrazluk ili samo pogled koji se ureže u sjećanje. Vrlo malo je dovoljno da u staru predodredi svaki budući kontakt sa tom osobom. Ne mislim da se to često događa, ali desi se...Pomislio sam u prvom mahu ma samo trebam još koji put popričati s tom osobom i sve ćemo izgladiti i vjerojatno i bolje komunicirati. Ili ono zašto mi se učinila tako odbojna ma vjerojatno samo predrasude u mojoj glavi, a i umoran sam, nisam dobro protumačio cijeli susret...Ali nije tako, desi se da smo i mi tim osobama odbojni ,jednostavno ne volimo njih ,ali ne vole ni oni nas...dapače preziremo se sa neke distance...Kao sa magnetima (možda nije baš sjajan primjer jer različiti polovi se privlače ,a slični odbijaju...ja ne kažem da su te osobe poput nas)
Određeni će se privući drugi ne....Možda smo u prošlim životima bili smrtni neprijatelji, ako uopće postoji nešto takvo.
No i kad se desi nije mi ugodno jer postajem baš ratoboran, ono dižem svoj gard. A možda i sam pogled i prvih par riječi nosi u sebi neku skrivenu šifru koju naše podsvijest pročita i jednostavno u stanju smo označiti tu osobu kao moguće opasnu.
Na kraju ako te netko i nervira ili budi takve osjećaje najpametnije je okrenuti se i otići...zašto da nas netko truje
Uvijek se treba družiti sa osobama koje nas cijene i vole, koje nas vide onako kako bi se mi sami željeli vidjeti...naravno osobe koje mi cijenimo i volimo.
- 19:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>