CrniIsus

srijeda, 02.05.2007.

Moja bašta vaša mašta

Već sam se počeo pitati što da učinim sa prijestupnicima, da li da ih u duhu vjere kaznim pa im dam da mole pokoru ili da zažmurim na jedno, možda oba oka ili da im jednostavno dam oprost bez obzira molili za njega ili ne.
Primijetio sam da u posljednje vrijeme naglo raste broj onih koji posjećuju sve više i sve intezivnije moj posjed, kako poznanici prijatelji tako i silni nepoznati ljudi svakakvih profila i profesija, i neka hvala blogu pa nisam ja baš asocijalna osoba, doduše je da se najčešće družim sa kavom i cigaretama ali jednom godišnje ako ne i dva puta, sada nisam siguran, izvede me žena oko kuće napravimo dva tri kruga i ja se opet vratim u svoj vrt.
Sve to meni ne bi smetalo šta se tiče tih posjeta, dapače imponira mi a i žena vidim sva ushićena jedva čeka kad će netko pokucati, sve dok se nisu počele dešavati nekakve čudne stvari.
Pošto sam ja pretpostavio da bi to moglo biti tako nekako kada ljudima dozvoliš da ti bez pitanja i najave dolaze kad hoće i tko hoće, unajmio sam sebi špijuna (ma kako je lipi slatki mali) koji mi redovito referira tko je sve dolazio, kada, koliko puta, koliko se zadržao, iz kog smjera je došao, da li je ostavio neki dobrovoljni prilog itd.
Žena u mene ne zna za mog spymana jer obavlja svoju zadaću kao duh, tiho i uredno a i ne bih ga reklamirao da ne bi otišao od mene za neku veću ponuđenu svotu no što mu ja dajem, za sada je zadovoljan on zadovoljan ja...u stvari ja nisam zadovoljan, ne njegovim radom nego spoznajama do kojih sam došao i za koje sam znao da su neminovnost a i odavno sam sumnjao.
Od nedavno se bavim uzgajanjem svakojakih biljki, najčešće miomirisnog cvijeća (kuranfila i raža) zbog koga mi mnogi dolaze odati priznanje i ja im neizmjerno zahvaljujem.
Čini mi se, zahvaljujući reakcijama ljudi da sam uspješan u tome a možda me i foliraju ne želeći da me uvrijede niti omalovaže moj trud ali i ja sam primjećujem da neprestano niće neko novo cvijeće sa novim mirisom i bojom i da plijeni poglede čak i slučajnih prolaznika, svakako gdje je cvijeće ima tu i korova koga pokušavam satrati u korijenu ali i ono je sastavni dio vegetacije, ali ogradio sam i bodljikavu žicu okolo posjeda pa unaprijed upozoravam, nemoj da nekome ostane muškost da visi na žici a i uhvatim li nekoga da je otkinuo cvijet bez pitanja biće svašta.
Dolaze ljudi, gledaju, obilaze švrljaju po bašti neki mi čestitaju neki mi samo pogaze i unište cvijeće drugi se hvale da se i oni bave uzgajanjem istoga pa da dođem do njih da dam svoj sud, na šta se redovno ljubazno odazovem i posjetim njihov vrt i ostavim svoje utiske ali ima i onih koji jednostavno samo projure kroz vrt ne primjećujući ni miris ni boju ni sklad cvjetova ne usuđujući se čak niti pozdraviti čovjeka koji ulaže toliki trud.
E sad se moram vratiti na moga špijunčića, razumijem ja da ima mnogo različitih ljudi pa netko ima potrebu da više puta dođe da ga omiriše ili otkine koju laticu za svoju zbirku i takvi mi se obavezno jave i pohvale ili pokude miris ili izgled nekog od cvjetova, ima onih šta u jednom udahu mogu da omirišu sve pa više ni ne dolaze da li iz razloga što uopće nisu ljubitelji takvog cvijeća ili nisu u stanju da prepoznaju njegovu ljepotu.
Sve ja to razumijem ali nikako ne mogu razumjeti da se netko stalno mota po mojoj bašti i po nekoliko puta na dan a da nije u stanju bar se pristojno javiti ma ne mora biti ni pristojno može bar sa m'rš miriše na govno, bez obzira došao zbog cvijeća ili iz nekog drugog razloga.
Počeo sam već da sumnjam u ženu u mene jer prečesto ide u tuđe bašte pa i u moju da k'o fol zalijeva ili okopava i uređuje pa sam je lijepo zamolio da to prepusti meni jer ja to obožavam raditi, te vas s toga ovim putem molim kada već dođete u moju baštu molim vas javite se bar jer znam da ste bili i omirisali plodove moga rada pa bi bilo sasvim pristojno i i lijepo da komentirate.
Ja ću kao dobar "botaničar" i poznavatelj kvalitetnog uzgoja, nastojati za svačiju dušu, za svakoga po nešto da vam osiguram što više raznoraznih "cvjetova" ugodnih pa i onih manje ugodnih mirisa i boja.
Blog !

02.05.2007. u 05:05 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr