CrniIsus

subota, 21.04.2007.

Click, click, click

Ponukala me jedna neobična vijest u 24SATA o neobičnom natjecanju, naime i sam sam bio sudionikom te besmislene dječije zarazne natjecateljske forme, tko će napraviti više klikova mišem.
Dan ranije u to me uvukao moj desetogodišnji sin, s obzirom da je htio iskoristiti mogučnost i drugog komjutora koji ja koristim sve u cilju da se prestigne Litvanija i osvoji 10-to mjesto i uspjeli smo u tome iako me ruka i danas boli.
Danas u novinama čitam da je Hrvatska na 11-tom mjestu po informacijama prije nego šta smo uspjeli zasjesti na 10 poziciju.
Bio sam se dosjetio da napravim neki macro,da mu pomogne u klikanju,to mi je jeftinije nego da moram kupovati nove mouse a i manje boli, jer smo mi ipak po mnogim pokazateljima sportska nacija i naravno i ja moram živjeti u tom duhu, kako bi to bilo da i ja ne dam skromni doprinos uspjehu makar ono bilo tako bemisleno kao šta je glupo klikanje po mišu.
Sve ovo skupa ne bi ni bilo temom moga posta da nema jednog meni naročito interesantnog podatka i statistike po državama, a to je Montenegro ili Crna Gora.
Finska je na prvom mjestu sa oko 75mil. klikova, Hrvatska na sedmom mjestu sa oko 39mil. klikova.
Zadnji podaci koje imam a oni se mijenjaju svaki tren.
Ha...ha...još uvijek se smijem jer ih više ni nema na rang listi, biće da su jadni ispali ali jučer su bili uvjerljivo na zadnjem mjestu i to sa 17 klikova.
Poznavajući crnogorce i njihove navike nisam ni očekivao drugačiji rezultat, bez namjere i želje da ih i ja osobno vrijeđam ali neka ih bar me uvijek dobro nasmiju.
Blog !

21.04.2007. u 13:20 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr