Something for my sisters



Evo jedna moja seka ostavila mi je komentar da bi mogla ubacit i neku njezinu sliku,pa sam to odlučila i učiniti!
Jedini problem je što na kompu imam samo jednu sliku na kojoj se ona nalazi,ali obećajem da kad nabavim druge da ću ih stavit!
Ma znam ja da će njoj bit dobra i ova!
Pa evo:

Image Hosted by ImageShack.us

To smo vam nas tri sestre.
Slika je uslikana prije polaska u Prelošćicu na doček Nove godine!

Jelda kak smo sexy!? naughty rofl

Sa lijeve strane je Daniela,sa desne Marinela i ja u sredini!

Mislim da će sada svi biti sretni.
Marinela jer sam stavila sliku,a vi drugi jer sam napokon napisala novi post koji je najduži do sad! lol nut smokin dead



P.S.
Moram spomenuti uspijeh naših nogometaša danas! hrvatska
Pa evo ko ne zna,igrali smo s Makedonijom,pobijedili smo 2:1,a golove su zabili Srna i Da Silva,za nas,a Sedlovski za njih!
Svaka čast! party thumbup


24.03.2007. | 23:34 |
4 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Sve i svašta!


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


....NEMOGUĆE.....
Nemoguće je smo velika riječ koju koriste mali ljudi da bi lakše živjeli u svijetu koji im je dan umjesto da potraže snagu da bi ga promijenili.
Nemoguće nije činjenica.
To je mišljenje.
Nemoguće nije izjava.
To je izazov.
Nemoguće je mogućnost.
Nemoguće je privremeno.
Nemoguće je ništa.


....PRIJATELJICE....
ako me vidiš uplakanu,ne pitaj šta uzrok je tome
na srcu imam veliku ranu o kojoj ne želim
pričati nikome
Godina dana već je prošla od zime kad sam voljela
i nova zima opet je došla,
a rana boli kao što je i boljela
Ne pitaj me,prijateljice stara
zašto srce još uvijek ga voli,
ako hoćeš u mene zabi nož
ali neće boljeti kao što srce me boli...
Lutam pod plaštom hladne kiše,
ko` blijeda,umorna sjena
kad njega u ovom gradu ne bude više
onda ni za mene života nema
kako je za sreću potrebno malo,
kako je bolno kad se ljubi,
i onaj do kojeg ti je stalo ne želi na te vrijeme
da gubi.
Prijateljice,ako mi osjetiš alkohol iz usta
ne zamjeri što pomalo pijem
jer svaka je tuga pusta i moram nećim očaj da ubijem
Ne govori da se nadam
da još može dobro biti,
ja osjećam da sve dublje padam,
zbog toga pijem i zbog toga ću piti
i ne reci da sama sebe tjeram u grob
za mene opijanje pravo je slavlje,
postala sam pića rob,
i stoga ako na licu mom vidiš patnju
umor i suze
shvatit ćeš da sve što imam u životu
ljubav mi ukrade....
ljubav mi uze.....


Something about me...


Zovem se Ivona,imam 17godina,obična sam cura koja voli sve i svašta.....!
Iz Siska sam,idem u školu za Medicinsku sestru,3g razred!
Vatrena sam navijačica nogometne i rukometne reprezentacijehrvatska,,a volim gledat i druge sportove,osim košarke i hokeja!
Imam brata Danijela,22g
Imam puno prijatelja koje jako volim i sve bih učinila za njih!
Volim slušati raznu glazbu,osim narodnjaka,iako moram priznati da ima par stvarno dobrih pjesama!
Rođena sam 10.9.1989.g,po horoskopu djevica!
Ne volim dvolične i licemjerne ljude!
Obožavam se smijat i obožavam životinje!
Volim izlaske subotom,šetat se i vozit bicikl!
A ovo sam vam ja:

Image Hosted by ImageShack.us

VIC
Slijedi jedan vic na račun nas Sisčana:

"Koliko Sisčana treba da promjeni žarulju?
Dva,jedan koji ju mijenja,a drugi ide ALA!!!"
smijehwinkyesnutzujolud
hahaha,baš je zakon!




Ovo Vam je moj auto iz snova,tj.moj budući auto:
Image Hosted by ImageShack.us

....ali mislim da će bit druge boje i naravno kabriolet!!!!



....SMS....cerek

Znaš li ljubavi kako je stajati kraj tebe,
a ne dodirnuti te,
gledati tvoje usne,
a ne poljubiti te,
kako je ludo željeti te,
a ne imati te!!!????

.....da plačem jer si mi prijatelja
.....ili da budem sretna jer mi nikada nečeš biti ništa više?


Always draw a circle around the ones you love, never draw a heart because hearts can be broken, but circles are never ending.


Ako sam te probudila znaj da nije kasno, jer imam ti reci nesto krasno: Zelim te silno i ovo nije sala, laku noc ti zeli jedna totalna budala!


Tuzno je ovo jesenje vece, tuzan je ovaj zivot sto kao rijeka tece, teska je ova tuga sto me muci i slama, tuzno je ovo pitanje STO CE BITI S NAMA

Image Hosted by ImageShack.us

..........još malo pjesmica................



Image Hosted by ImageShack.us


NE VOLIM TE


Ustao sam ujutro s glavom nateklom
I zakačio malim nožnim prstom o stol
Spotaknuo se o tvoje papuče
U padu otkinuo zastor i glavom puk'o u radijator

Htio sam ti baciti vazu u glavu
Kad' si se probudila i poslala me k vragu
Al' sam u agoniji bola stenjao ispod stola
U grču se previjao kad mi je sinulo

Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo

Od samoće i dobrog sexa nastala je naša veza
Početni žar je bio zavidan
Da nisam svakoga dana otkrio još mana
Sad si u mojim očima samo još greška na nogama

Što se smiješ k'o hijena to me toliko ne smeta
Koliko neke druge navike
Nit' što vreće od tampona bacaš stalno s balkona
Samo jedno ipak ne razumijem

NIJE MI JASNO ŠTO NE ZATVARAŠ ZUBNU PASTU!?
ustvari,ne volim te....



Myspace layouts

Myspace layouts




Underneath Your Clothes

You're a song
Written by the hands of God
Don't get me wrong 'cuz
This might sound to you a bit odd
But you own the place
Where all my thoughts go hiding
And right under your clothes
Is where I find them

Underneath your clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

Because of you
I forgot the smart ways to lie
Because of you
I'm running out of reasons to cry
When the friends are gone
When the parties' over
We will still belong to each other

Underneath your clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

Underneath your clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

I love you more than all that's on the planet
Movin' talkin' walkin' breathing
You know it's true
Oh baby it's so funny
You almost don't believe it
As every voice is hanging from the silence
Lamps are hanging from the ceiling
Like an old lady tied to her manners
I'm tied up to this feeling

Underneath your clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

Underneath your clothes
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey


by Shakira....




My heart will go on

Every night in my dreams
I see you, I feel you
That is how I know you go on
Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're gone
Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

You're here, there's nothing I fear
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on


....Celine Dion





........Yes I want to know...Yes I want to know...Because I've been
really trying to tell you...that...what I'm trying to say...is
what I'm trying to tell you...and what I'm trying to tell youis
that I don't know...because I don't know what I'm trying tosay,
and what I'm trying to say is that I don't know what I'm trying
to tell you...and I don't know what I'm trying to tell you,
because I don't say what I'm trying to know...because I'mtrying
to tell you, but I don't know what to say...because I'm trying
to tell you, because I don't know...what I'm trying tosay...and
what I'm saying is that knowing is saying, and I'm trying to
tell you this...because telling is knowing...I'm telling you
what I'm saying...knowing...knowing and telling is saying,
because a saying is...a saying is knowing, and talking...and I
don't know, and I don't say, and I don't tell...and I don't...I
don't tell?........

"Do you love me?"......by Nirvana






Image Hosted by ImageShack.us

black eyed peas


PUMP IT

Ha ha ha
Pump it
Ha ha ha
And pump it (louder) [4x]

Turn up the radio
Blast your stereo
Right

N*ggas wanna hate on us (who)
N*ggas be envious (who)
And I know why they hatin' on us (why)
Cause that's so fabulous (what)
I'ma be real on us (c'mon)
Nobody got nuttin' on us (no)
Girls be all on us, from London back down to the US (s, s)

We rockin' it (contagious), monkey business (outrageous)
Just confess, your girl admits that we the sh*t

F-R-E-S-H (fresh)
D-E-F, that's right we def (rock)
We definite B-E-P, we rappin' it
So, turn it up (turn it up) [3x]
C'mon baby, just

Pump it (louder) [6x]

And say, oh oh oh oh
Say, oh oh oh oh
Yo, yo

Turn up the radio
Blast your stereo
Right now
This joint is fizzlin'
It's sizzlin'
Right

(Yo, check this out right here)
Dude wanna hate on us (dude)
Dude need'a ease on up (dude)
Dude wanna act on up
But dude get shut like flavor shut (down)
Chicks say, she ain't down
But chick backstage when we in town (ha)
She like man on drunk (fool)
She wanna hit n' run (errr)
Yeah, that's the speed
That's what we do
That's who we be
B-L-A-C-K -E -Y-E-D-P to the E, then the A to the S
When we play you shake your ass
Shake it, shake it, shake it girl
Make sure you don't break it, girl
Cause we gonna

Turn it up (turn it up) [3x]
C'mon baby, just
Pump it (louder) [6x]

And say, oh oh oh oh
Say, oh oh oh oh
Yo, yo
Turn up the radio
Blast your stereo
Right now
This joint is fizzlin'
It's sizzlin'
Right

Damn (damn) [5x]

Wow

Apl. de ap. from Philippines
Live and direct, rocking this scene
Waiting on down for the B-boys
And B-girls waiting, doin' their thing
Pump it, louder come on
Don't stop, and keep it goin'
Do it, lets get it on
Move it!

Come on, baby, do it

La-da-di-dup-dup die dy
On the stereo
Let those speakers blow your mind
(Blow my mind, baby)
To let it go, let it go
Here we go
La-da-di-dup-dup die dy (c'mon, we're there)
On the radio
The system is gonna feel so fine

Pump it (louder) [6x]

And say, oh oh oh oh
Say, oh oh oh oh
Yo, yo
Turn up the radio
Blast your stereo
Right now
This joint is fizzlin'
It's sizzlin'
Right

Image Hosted by ImageShack.us