Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

srijeda, 20.12.2006.

još samo malo...

još danas, sutra i gotovo je...bar prvo polugodište...nisam sigurna s koliko ću proć, al valjda će 4.5 biti...uostalom, boli me briga...samo da završi već jednom...o školi dosta, jer me mozak boli od toga svega...za novu godinu fakat ne znam di ću, ni ne da mi se sad negdje posebno ić, vidjet ću...u subotu moja najdraža maza ima rođendan tako da to jedva čekam...mislim da će bit super...bar se nadam...šta se tiče dečki, opet nemam pojma šta bi napisala...dosta mi je dečki i svega što ima veze s njima, a opet nije mi svejedno...dapače, jako mi je stalo...ja njih nikada neću moć shvatit...ja sam mislila da je dobro krenulo, fakat sam se trudila, a sad ne znam u čemu je kvaka...ne da mi se više ni trudit, ni ništa...nek sve ide samo, a ako ne bude išlo znam da nije u meni problem...i tak...na skijanje valjda idem 6.12., u katchberg valjda...nadam se da će biti dobro...stavila bi slike iz međugorja a l stvarno nisu za objavljivanje...bilo nam je stvarno super...jedva čekam kad ćemo opet negdje ić...nećemo uskoro, al nema veze...pusa od vaše tee matije

- 10:11 - napiši mi nešto... (1) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us