Crkveni šor

petak, 21.09.2007.

Petak, nema puno posla tj. ne da mi se raditi, pa da napišem nešto.

Kirvaj kako došao, još bolje prošao.
Skupila se ekipa sa svih strana, pa samo pojeli, popili. Kasnije završili u birti i tamo, standardno, dernečili do ujutro.
Čuo sam da je kod Bobe bila i svirka, jbg. nisam stigao otići do njega.

Bio sam u Pivnici u subotu. Sviđa mi se kako su sredili to sve. Muzika je dobra, još se samo treba naviknuti na nove ljude.

Prošlu nedjelju sam imao debitantski nastup za NK „Graničar“. Tek sam sada počeo ulaziti u formu pa će biti i više nastupa.

U nedjelju 30. naš Župnik organizira neki veliki ručak. Trebali bi doći neki bankari i taki neki. Rekao je da će doći i Thompson. Vidjeti ćemo kako to izgleda.
Možda bude i nekih slika.

Do tada se čujemo…….
- 12:44 - Komentari (63) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>