Crkveni šor

četvrtak, 21.06.2007.

Lipanj....

Prošlo je skoro mjesec dana od zadnjeg posta.

Iskreno nisam imao previše vremena sjediti za compom.

Kum Bruno je brao višnje, pa sam išao njemu pomoći. To je bio paklen ritam. Cijeli dan brali samo višnje po onome suncu. A ono pali zemljunut, nisi mogao kukca naći u travi. Toliko sam izgorio da nisam spavao sljedeća 3 dana.
Kada je berba završila na poslu su počele pripreme za dan općine, koji je 26. 06. na blagdan Sv. Ivana i Pavla.
Prvo smo doveli slikara da nam preboja prostorije i salu i napravi imitaciju kamena, pa su nam došli stolari napraviti nove police, pa su na red došla ulazna vrata na općini i na sali.
Moja je zadaća bila pozvati sve ljude na proslavu dana općine. Tako da sam se natelefonirao. Kako oni djelatnici u Ministarstvu imaju poslove, kad got nazoveš nema nikogablabla.
Mogu reći da sam stekao i dobre kontakte sa ljudima pogotovo sa ljudima u „Hrvatskim Vodama“ (legende).

Da ste me pitali kako ću provesti ove produžene praznike za nas radnike? Rekao bi na kupanjucool.
Ali….sat vremena prije kraja radnog vremena dobili smo mail od Ureda za Europske integracije tj. od gđe. Marije Lučić (koju ovim putem pozdravljam) za neki projekt.
I moj šef kaže: evo Matija pripremi ovaj projekt, svejedno nemaš ništa za raditi preko ovog produženog vikenda.headbangheadbangheadbang

Ooo vidi već sam napisao bibliju. Ode raditi na projektu dok........ nešta... neznam šta.



- 17:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>