Malo o meni....


Evo da se malo predstavim..
Pa zoven se Dea, iman 17 i po godina i iden u treći razred srednje Ekonomske škole u Splitu..
Rođena davne 1990.. Škorpion po horoskopu...
A moglo bi se reć i u životu..Tj. oću reć da se borin i do zadnje kapi krvi...
U slobodno vrime volin pogledat neku dobru seriju, malo trčat plažon (bivša sportašica) i pročitat koju knjigu ako ima nekakve svrhe..
Ka šta san rekla,bila san sportaš i to vrhunski ali ne treniran već godinu dana zbog teške ozljede ruke..tj. lakta..
Iako se teško mirim sa tom činjenicom, jbg, život ide dalje...
Strašno tvrdoglava, iskrena i naivna osoba..
Volin pomagat ljudima kad god to mogu..
Neki to znaju zloupotrijebit..
Trenutno san sretno nezaljubljena...
Iman puno prijatelja, ali malo je onih pravih: Ivana, Iva, Ante i Goran...
Te ljude posebno volim...
Eto toliko od mene za sada...
..pussa..





A bilo vas je....zasad....

Counters
Counters


zwani.com myspace graphic comments
Graphics for I Love You


*******************

Ponekad stvari koje mogu ,
Ali i ne moraju bit istina
Su stvari u koje moramo najviše vjerovati.
Da su ljudi u principu dobri,
Da čast, hrabrost i vrlina znače sve,
Da moć i novac ništa ne znače,
Da dobro uvijek pobjeđuje zlo i da, ovo zapamti, ljubav
Prava ljubav nikad ne umire...
Zapamti to dobro!
Nije bitno je li to istina ili laž.
Znaš, čovjek treba vjerovati u te stvari, jer su te stvari vrijedne vjerovanja!

*******************

icon

*******************

...Anđeli...
Oni ne broje sate,
nude svoje prijateljstvo,
miluju i popravljaju.
Ima još anđela – među nama.
Oni nemaju krila,
ali je njihovo srce sigurna luka
za sve koji su upali u nevolju
u burama života...

*******************

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


*******************

...Riječ u grlu stane,
kad mi prošlost po nekome vrati se na rame,
kada netko te spomene,
ne zna...u otvorenu ranu dodirne...
Čini mi se zauvijek ću ostati sama,
u tugu živa zakopana,
jer sve što sam osjećala nestalo je s nama...
Pa voljeti ne znam ispočetka,
nekom se davati bez izuzetka..
Bol u oku ispliva,
kad netko isto ime doziva,
kao na strašnom sudu da me priziva..
Čini mi se,,,nijedan put ne vodi od tebe nego k tebi,,,
i da izlaza iz sjećanja nema
mogu samo lagati samoj sebi....


*******************

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


*******************

...I tvoj cvijet što si ga darovao,
počeo je da vene,
da umire,
kada si otišao..
Umirao je polako,
iz dana u dan,
umirao polako sa mnom..
I naše slike,
tužno me gledaju,
i tvoja pisma moje suze skupljaju,
svakim danom sve tvoje što imam,
u tugu me zove,
svakim danom ja se pitam,
zašto volim
ono što izgubljeno odavno je...

*******************

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


*******************

...Ne bi mi pomoglo da se vrijeme vrati
jer znam da bih sve opet napravila isto,
opet bih priznala i rekla...opet bih zbog
tebe pala prenisko..ni ponos, ni inat,
pa ni ovo srce prokleto, ništa me ne bi
zaustavilo,opet bi me izdao pogled,
sve bi se na meni vidjelo!
Znam da sam pogriješila
i kajat ću se do kraja života
jer ti si bio i ostao moj grijeh
i moja najveća sramota!!!
ali svako tvoj udarac
ja podnijet ću sa smiješkom
jer doći će dan kad ću
i ja tebe zvati GREŠKOM!!!


*******************

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Emo Avatars


*******************

..Dokle srce može trpiti bol
ja se pitam, ali sada znam
i ne moraš mi više reći to
sve će proći, doći će novi dan

Kamo sreće da te nisam srela
ne bih sada plakala i klela
dok druga te u zagrljaj čeka
znam da ću te voljeti do vijeka..

*******************

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


*******************











< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MaLLa / Schwabica

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic

Srest ćemo se nakad, zagrlit ću te jako, ni meni ni tebi neće biti lako..Srest ćemo se opet i shvatit ćeš tada da te nitko nije volio ovako...

Za moju naj prijateljicu koja to nikad nije ni bila...








Fields Of Gold Lyrics


Moji najdraži....


-People always leave-
-Love girl-
-MaLeNa-
-Ludacha na kvadratich-
-Little Angel-
-Christine-
-Cura iz zadnje klupe-
-Sick and tired-
-Sad eyes never lie-
-Lisakica-
-Love comes again-
-Teška strana ljubavi-
-The princess of dark-
-Skrivena tajna-
-Rođena da budem drugačija-
-Just me-
-Ranjena duša-
-Kriva sam za sve-
-One thousand miles from away from you-
-Mala fatalna plava-
-If you are close to me, i m happy-
-My name is Iwonchy-
-Dajana-
-ShOrTx-
-Bili smo jednom najbolji-
-My life-
-Lady world-
-Nisam anđeo-
-Martina-
-Sve će jednom imat smisla-
-Change my life-
-Zaboravljena mala-
-Zaljubljena glupača-
-Black queen-
-Plave ptice-
-2 lifes together-
-Laura-
-Mogu ja sama-





Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Suze, bol i tuga
su moji vjerni pratioci sada,
sjenke koje me slijede
od danas do sutra,
od mraka do jutra

*******************
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Da se borim za tvoju ljubav
moram naći snage
Ali bojim se, klonut ću
i zamrziti tvoje oči drage.


*******************
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Postala sam sjena,
pratim kišu dugu,
putujem s vjetrom
i u sebi nosim tugu...

*******************
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Rođena sam da činim greške
i da hoću ne znam bolje
usne su mi tako teške
kada dotaknu tvoje.
Sad ni suza nemam više
da te nijemo pratim
samo vrijeme uspomene briše
to i ti i ja znamo.
Tu na tvojim rukama
naša ljubav umire
dok nam jutro umorno
broji zadnje dodire.
Sreće nema u nama
gubi joj se svaki trag
gdje su oni dani svi
kad si meni bio drag.
Znam da nema više vremena za nas
ja zadnji put te ljubim noćas
nešto pričaš, ali ne čujem ti gals
jer ova noć je posljednja za nas...


*******************
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics






couple

truelove

love street




utorak, 05.02.2008.

Zagrljaj ili poljubac?
Poljubac

Pepsi ili cola?
Cola

Čokolada ili vanilija?
čokolada...

Lover ili fighter?
Lover

Prijatelji ili obitelj?
Obitelj mi je ipak na prvom mjestu

Ljubav ili novac?
Definitivno ljubav

Osobnost ili izgled?
Osobnost

Boja očiju kod dečkiju?
Plave

Boja kose kod dečkiju?
Crna

Kratka ili duga?
Kratka

Visina?
Pa moglo bi do 190 cm

Pearcing ili tatoo?
Pearcing, definitivno

Najbolji frendovi/ice?
Ivana, Iva, Mirela,
Hrvoje,Ante,Toni

Najglasniji/a?
Nella

Najsramežljiviji/a?
E toga kod mene nema

Jesi zaljubljena?
da, bojim se da jesan

Vjeruješ u ljubav na prvi pogled?
U zaljubljenost da ali u ljubav ne

Jel bi izašla zbog novca?
no WAY!!!

Koja je zadnja osoba koju si poljubila?
Seka

Koju si zadnju zagrlila?
Psića

Koja ti je zadnja osoba rekla da te voli?
Mama

S kojom si osobom zadnjom pričala na telefon?
s Ivanom..

Tko ti je slomio srce?
Ja san bila u takvim ulogama slamateljice,
ali meni zasad nitko...

Tko ti je zadnji rekao da te mrzi?
Nitko

Uzimaš droge?
NE, i neću nikad

Piješ?
Ne

Jel se hoćeš udati?
Pa nadam se iskreno

Jel hoćeš imati djecu?
Želim imat djecu,al nikad ne znaš...

Vjeruješ li u sebe?
Iskreno, kako-kad

Koji si zadnji film gledala u kinu?
300

Možeš li podnjeti istinu?
Naravno..Za nju se i borin

Koja je tvoja najveća slabost?
hm..naivnost

Koji je tvoj najveći strah?
da ću izgubit osobe koje volim...

Koja je tvoja prva pomisao kad se probudiš?
Zadnjih par dana mislin samo na njega...
Bilo jutro ili večer

Jel se javiš na nepoznat broj?
kako kad

Jel se slažeš s roditeljima?
Pa da, poprilično

Koje su to stvari za kojima žališ u prošlost?
Pa neman ih baš...




Zahvaljujem se Little angelu, od koje sam i preuzela ovu štafeticu..
Hvala ti...



| ...Voli Vas vaša DeA... (47) | -*- |

<< Arhiva >>