Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/crazyprincess" />

pRiNcEsS

srijeda, 28.09.2005.

joj...nemre biti bolje Image Hosted by ImageShack.us

owak...
1. pun mi je kuraconaj kojeg nemam} swih onih kurwica u skoli...jebat cu im sweeee po spisku ak mi se jos jednom usude pric i pocet nesto srat...kao danas napr..."kak si se ti pocela u zadnje vrijeme bas super oblacit" (ja si mislim-zasto mi se ulizujes?) a ona "ja sam mislila..." (ti mislis???to nece dobro zavrsit Image Hosted by ImageShack.us ) a onda je fala Bogu zazvonilo i ona je rekla da ce mi rec poslije-a nije rekla jer je "zaboravila"-
2.skola nam je poplavila...i da ne mislite...ja nisam nis napravila...al sam jucer iskljucila(slucajno) struju u cijeloj skoli Image Hosted by ImageShack.us i tak danas nismo imali prva 4 sata a onda sam imala engleski pa matisu i pisali samo test i dobila sam izmedu 4 i 5 .....Image Hosted by ImageShack.us nemrem vjerovat a jos nisam nis ucila... ha ha ah...
3.pussycat dolls samo za lililalu Image Hosted by ImageShack.us kissam was swe

pussycat dolls

- 13:13 - tipkaj...nece ti ruka otpast :) (15) - brijem da ti ovo NE treba - #