ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje ćemo pisati o ljubavi, školi, prijateljima,...
često nam komentirajte i uživajte!!!!

***stay cool***
O NAMA:
Mi smo the best friends....
Dolazimo iz Marija...Ivona...Klara(iz vinkovacaaaaa)
a Matea iz selendare....imamo 15 god.., marija je gimnazijalaka....
matea & klara ...i ivona je u tehnickoj
bavimo se: ....marija i ivona rukometom...klara...trenira
atletiku...odbojku....
VOOOLIM:...romantiku .. iskrenost.. spremanje... palačinke... čokoladu... jagode... šlag... kokos... pizzuu.. svoju sobu... ljeto... more... pijesak... bazene... noć... Božić... praznike... glazbu... zabavu... Tree Hill... Jessicu Albu... Filmove.. "Honey".. "10 razloga zašto te mrzim".. "Zaplešimo zajedno"... odbojku... kuhanje... frendove.... plave okice i crnu kosuuu....my moby... ružičastu boju.... prstenje...eskurzije... samoću... šetnje... Bosut.... odbojku... pisat pjesme... moju osnovnu..
vod(k)u... ples... snjeg... kišu...
NE VOLIM:
laž.. prijevaru... dvoličnost.. umišljenost... ufuranost.... darkere... metal .. zimu... školu... štrebanje... spavanje... ogovaranje... ulizaneee šminkereee... margarinnnn ...
FRENDICE:nina...kiki...jopa..
mina...lore...berna...sancy...marija...ivona...lea..mija...tinnaa
moni...ane...lena...ivana...mirna...martina...sanja...natalija...
tonija...sabina...marinela...maja...zrinka...iva....sara...
FRENDOVI:marko...ANTONIO...
deniiii....luka...zvone...siba...fico...beljo..josip...matej...
denis...dario...seja...loooodi...buky...tinn...toni...ivan...
tomo..hrvoje...mario...drago...senky...boris...neven...
mihael..dino...david...igor....alen...zoran...

ljubav: Marija ima decka Ivan..3 god...su skupa
Matea & Toni su 9 mj..i klara ima decka josipa
i oni su sretni 3 mj...ima i nasa ivonica ima decka.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
mare&ivan...forever....
Image and video hosting by TinyPic
pussssa za sve....vas....
Image and video hosting by TinyPic
lovroooooo......
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
klarin...mobitel....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
josip....&.....martina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kristina.....&......berna
zgodni nogometaSi....
Image and video hosting by TinyPic
="Image and video hosting by TinyPic">
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic">
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
najbolja

četvrtak, 29.03.2007.

evo vratile se....

kao sto znate nismo vam pisale par dana...
i sad sam uhvatila malo vremena da napisem
post...evo sad sam se vozala po gradu sa
ludacima..pa ih usput..pozzz...
ma ugl...evo nema nista..jooooooos..
malo pa prazinici...weeeeeeeee...ma znam da ih svi cekate...ma
svi samo da neidemo u glupavu skul...heheheh..ma dobro
je u skoli..kiki cula sam da si zabrijala s nikom...pa
cestitam..hahahah..evo ti kisss...saljemo...i pozzz...
svima za kraj....i miji...i svima...kissssss



~19:07~ Komentiraj malo... već imam 34 komentara Printaj #


ponedjeljak, 26.03.2007.

yooooooooooooooooooo.......

evo mi se sad vozale skuterima...i tako..svi u skul..
a mi smo ciku...ma uglavnom...nema nista novo...
dosadno nam..i tako...mi nikog ne kpiramo niti imamo namjeru..
hehehehe...ma nis...ugl...sta ima kod vas???
mare i ivan su jos srretni....ko ja i toni...heheheh..
mare idemo danas pred ivonicu...u tehnicku..u 6..h..
videmo se..pokupit ce mo i coricca..hehehe..kisssssss...
ma ugll..idem..cc....kissss....ki$$$
evo malo bezveznih mjesanih slikica..hehehe....
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



~16:55~ Komentiraj malo... već imam 40 komentara Printaj #


nedjelja, 25.03.2007.

alooooooooooo..evo..nas

evo dosle smo iz zagreba...ma bilo je super..na tekmi..
a joooooooos bolje medu svim ti mladim deckima...
hehehehe...a Sta da vam kazemo..sretne smo jer smo
pobjedili i sto u lipnju idemo opet na tekmu..ma
bilo na je super..stigli smo oko pola 5 ujutro...
hehehe..ma ovi su cjelim putem pili
i slavili..ma supac...eto hvala vam sto set isli
s nama...ove tu spavaju,a ja nemogu pa reko da vam napisem post...
legendeeeeeeeeeeeeeeeeee....kraljiiiiiiii...
ma najbolji smo..a srna je meni najbolji...on je zabio...
kad sam ja rekla da ce on zabilti..hehehe
no dosta o nogometu..mogla bi ja cjeli dan pisati
o tekmi i dozivljaju nogometasa koje smo
upoznali...ludnicaaaaaaaa.....ma super..
nema nista novo..danas moramo strebati..a
sutra u skul..joooos idemo ujutro....pa
ja cu popizditi..hehehe..ma ajde pozzz svima
i bigg kissss
od nas...ludihhhhhh...pozzzzzzz

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~10:59~ Komentiraj malo... već imam 38 komentara Printaj #


petak, 23.03.2007.

konacno docekala dan....tekma....

evo...mi se spremamo za sutrasnji dan...tekma...
weeeeeeeeeeee tako smo sretne...idemo s ovim
ludacim u busu...ide marijin buraz...s nekim Brunom
iz Nustra..u busu...ma bice ludnica...
nasi ce pobjediti..normalo.....a sta ces...??!?!?!?
mare...sta mi ti radis???..evo ja sad dosla ciku..
bila s tonijem cjelo vrijeme..iako..ova kisa ubija...
morala sam izaci...heheh..nadam se da se vidimo u 10..sati...
ivonice...cula sam da si super prosla na natjecanju..heheh
ma ludnica...weeeeeeee..CESTITAMO TI..KISSICH..
a sta mi vi...ne ostavljate nam puno komentara???
ma stas.....eto idem ja jer cu poluditi..volim vas sve..kisss...
pjesma za nase vatrene...

Srce Vatreno

Refren

Bijelo-crvena polja hrvatska na dresu sjete me da ja volim te.
Igrajte za nju, Našu voljenu, nek’ jače kuca to srce vatreno.

E, yo, ekipo, da pozdravimo igrače s tribina kada čuješ navijače.
Kad se pjesma ori, srce kuca jače, za gol, za Hrvatsku i igrače.
Iz daleka kao jeka tebi nose me povici, jer stadion je pun, a nas na stotine.
Kažem volim te i sada bodre te, neke ljubavi su vječne, zato, molim te, ko
one godine do pobjede nas vodite.
Srce vatreno u grudima ko molitve sada kuca jače ko da vrijeme stat će.
Kad vodimo pa bodrimo te napadače, minute puno znače, a samo nebo dat
će ono što nam treba pa da poslije skupa s nama plače.
Dani traju kraće, uz naše navijače i nebo gori, svi zajedno kad nas vide, znat će, da...

Refren
Bijelo-crvena polja Hrvatska na dresu sjete me da ja volim te.
Igrajte za nju, Našu voljenu, nek jače kuca to srce vatreno.

Halo, ljudi, ajmo, kažem nema predaje, igra se do kraja, kada krene, nema beda,
jer tisuću srca na tribini sad ko jedno je, malo vas je, malo vas je, šta? Svejedno je.
Da li znate da vas prate naše misli tamo, i da svako dijete sanja da ga prvi damo.
Baklje gore kao želje s tribine, ajmo, ponovno po ono šta je naše, kažu, još od davno.
I samo pusti da te vodi navijača pjesma, kao vjetar neka nosi vas do prvog mjesta.
Tako brzo kao što nas spaja autocesta ili ljubav koju nose skupa brat i sestra.

i slikice za kraj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us



~20:53~ Komentiraj malo... već imam 18 komentara Printaj #


četvrtak, 22.03.2007.

da da da da..i to je ljubav......hehehehe....

ma evo da vam se javimo..pise vam vasa..marija..koja
vas sve jako puno voli i ljubi..ma da ja prijedem na stvar..
mia i antonio su bili 5 god zajedno..i danas su prekinuli..
i to je ljubav..hehehe..neka ja i ivan smo jos zajedno i jako
se puno volimo..ma neke ugl..danas bilo ludnica u skul..
mislim ja neznam zasto sam dosla pisati post..mozda iz dosadne..
a sutra pisem 3 testa..jeg...ma poludit cu u toj skoli..ma neznam..
sta mi je...skroz sam u nekim bedovima..heheh..ma evo ja ves sve pozz...
i puno volim..ivane idemo do grada..ajde..kissich...mateea..drz se i sretno u
zagrebu sutra..hehehe..ma volimo te mi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
evo sad obicnih slikica....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



~18:40~ Komentiraj malo... već imam 4 komentara Printaj #


srijeda, 21.03.2007.

haj people...

bok....evo novog posta..ugl...nema nis kod
nas osim sto idemo u subotu na TEKMU u zagreb..
idemo podrzavati nase igrace..heheheh..ma da...
nadam se da su neke osobe skuzile nes...i
da su promjenile misljene..heheh
ma mi smo sve lude i probusile smo nos..hehe..malo
boli..a prezivit ce mo...a sad planirmo staviti..koju tetovazu..heheh..
ma da ali eto idemo sada..javimo vam se kasnije...kissssss
evo malo slikica...nogometnih...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~16:46~ Komentiraj malo... već imam 11 komentara Printaj #


utorak, 20.03.2007.

preglupi zakljucci.....

ovako...vidim da su si neki ljudi zabrijali u glavi...
da smo mi neke cure iz Nuštra...nismo koliko puta
se vama to mora reci???heheheh ali uglavno slike
koje stavljamo su nasi frendovi...i frendice...aaa
ne neki iz grupe....molimo vas da ne ostavljate
glupe komentar...i .....ugalvnom..
ovako ja sad dosla iz skole...ma bilo super...
dobila 5 iz hrv...ma profa me pita,,a ja sve citala..iz bilje
ma uglavnom..super je sve kod nas...i malo nam vise kom...ostavljajte..
hehehe...ma da super je...ivonice ..nebrini se
docu ja sad do tebe...kisss njoj...a za voditeljicu se
ti nis e brini...pozzz i NUNI
nasem frndu..koji se zaljubio..ma nuna..legendo..
...ma hrvoje...vidimo se sutra na kavi..u pola...sedam
moram..na nulti ujutro...ma da...lovro je pop...
na neke stvar..pa glumi da je ljut...ma kissss...svima
ja se raspisala ali nisam dugo...ma ljubav me opalila
u glavu..pozz TONIJU volim te bubavi..jako puno..
i mariji sutra pise latinski..pa sretno..ljubavi...
idemo se vozati mia sa skiterom..dolazim ja sad po..tebe...i zovi...
mara,stjepana,ivana...kisssss odoh sada stvarno...cirke nadam se da ste prosle na
maturi..ma fige vam drzimo...kissich...
klara bas si se danas supac obukla...samo naprije...kisss i tebi..

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



~19:00~ Komentiraj malo... već imam 15 komentara Printaj #


ponedjeljak, 19.03.2007.

evo me...

evo ljudi ja se spremam u skul...
pa da napisem post..na brzinu...
sta mi vi radite...vidim da nas dosta komentirate...heheh
eto stavim slikice kasnije...
pozzzz....i kiiissssssssssssss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
laura......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.......mariJaNa.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
3......ludaka.........hahaha......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
neznas koj je gori.....
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic





~10:51~ Komentiraj malo... već imam 4 komentara Printaj #


nedjelja, 18.03.2007.

"s tobom sam shvatila da rođena sam stim da volim sve dok postojim..."

Jjutro... da-dobro vidite-12 sati je... i sad sam ja normalna?? Eh a šta ću... došla u 2 iz grada.... bilo mi je stvarno superiška in da city... jedino što sam prije izlaska zabedirala da mi je kosa prekratkaa.... a stvarno mi je puno odsjeklaaa kak sam se nerviralaaaa joooj....kad smo došle, klara,nina,ana, i ja,first smo kupili cugu i otišle na bosut...naravno da sam ja morala teglit bocee....a onda malo do francuske i tamo bile do 1-pol 2.... sve smo bile pukle al najviše našaa Anaaaaaa...pozz malena.... hm.... trebalo je maramica pa je kety morala šprint do budice da bi se vratila ali su već nabavile... uf... however baš smo se ludo zabbavile... (pogotovo na Bosutu)
mare je prvo bila na ročkašu pa je poslije došla do nas..i tak... pozzzzz svima koji su bili jučer u gradua nekome poseban pozzić...!baš je bilo puno parova jučer joj blago vama;)... ... =(...
eto zaključila sam da se cijelo ljeto neću moć skinut u šorc il suknju!! Plavice su prevelikeeeeeee!nemam uopće kože na koljenuuuu!!!shitttt....šta role radee....
...a idući vikennd ivankovoo!!i can't wait!! Pusssssek tenii!!!eto samo vi spavajte i za mene... baš je to lijepo... a ja mislim da odoh na terasu; peoplee by by!!!
ps.special pozzić malenoj!!!kemija sucks!!!=( pozzzz...
svima i big kissss

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
ovo je mia....od ivone necakinja danas smo je setale....slatkica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nika....

Image and video hosting by TinyPic
tina....i....mia....

Image Hosted by ImageShack.us



~12:41~ Komentiraj malo... već imam 43 komentara Printaj #


subota, 17.03.2007.

weekend...danas je ludnica...

yo...danas idemo van jedva smo docekale...
ma bit ce nam ludo u gradu...jedva cekam...
sad sam bila s tonijem...doso je skuterom..
do mene pa smo se vozali po nustru...
marija je sad sa svojim ivanom...
a ivona se ide naci sa svojim....ja se
sad dosadujem...pa razmisljam..idem
napisati post...dosadno mi je...danas
je proradio msn!?!?!? jucer nije radio...pa
sam popizdila...idem sad u 5 na kavu sa frendicama...
pa onda spremanje za vanka...
za 5 dana nasoj marijici rodos...to
svi cekamo....eto sad sam se stvarno raspisala
a u utorak idemo busiti nos...e da stavili smo dole
skroz na kraju nasih slika i jos nekih...
i stavljati pircing...jedva cekam...svi su rekli da smo
pukle...ali mi smo odlucile..kissich svima...
evo malo raznih slikica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HAJDUK....najbolji....volimo ga mi....
Image and video hosting by TinyPic
nas...klasnic..
Image and video hosting by TinyPic
nasa....sarica.....
Image and video hosting by TinyPic
ana...slatkica...nassa..
Image and video hosting by TinyPic
trazzzzziiiiiii......
Image and video hosting by TinyPic
a slatki su!?!?!?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
marijina....necakinja...mala ana....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mislav......



~16:20~ Komentiraj malo... već imam 25 komentara Printaj #


petak, 16.03.2007.

weeeeeeee

Helloo...ovako nasa ivonica ima...dečka
sretno im i nek se puno vole...
Danas se vracaju nasi decki iz splita...
dolaze 2 dana ranije tako smo sretne...
danas zadnji dan skole u tjednu..a onda
izlazci...i uzivanje...evo marija me tu zeza...
razmisljale smo da si stavimo pircing na nos...
ma neznamoo bubamo gluposti
po cijele dane...
aj eto odoh vam ja...uzivaj te i provedite se za
vikend bigg kissss.....
Image and video hosting by TinyPic
i nas decki su bili na tekmi...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ivonica...
Image and video hosting by TinyPic



~08:40~ Komentiraj malo... već imam 17 komentara Printaj #


srijeda, 14.03.2007.

evo...nas...

stigle smo iz skole...i rekoh da vam napisemo koji
post..nismo dugo..heheheh...marija se pomirila s
ivanom...i tako...klara nam se razbolila..nadamo se da
ces nam brzo ozdraviti..jer mi te jako puno lolimo...
ivonica si je nasla nekog komada..ide se danas naci s njim..pa
sretno ivonice..znamo da ces uspijeti..jedva cekamo subotu
idemo van...a nasi necki su u splitu na nekakvim pripremama...
volimo vas jako puno...i sretno vam..nedostajete nam...
nemojte naci neke splicaneke..heheheh...u skoli nam je super...
sve nam je dobro...volimo vas...pusssssssaaaaaa





~14:56~ Komentiraj malo... već imam 6 komentara Printaj #


utorak, 13.03.2007.

EVO VAM DA SE MALO DOP...NA CHATU


Get your own Chat Box! Go Large!




~17:38~ Komentiraj malo... već imam 16 komentara Printaj #


aha ta ljubav....

Danas mi je bio super dan...u skoli nije bilo nista posebno...
bila sam cjelo vrijeme s tonijem...a marija nam se nest
u svadi s dragim...ma rjesit ce oni to..nemogu oni jedno bez drugog...
heheheh....sad sam dosla s kave...pa idem sad vjezbati kemiju
sutra test pisemo...ivonice kako je proso test iz mehanike...
eto pozzz sve i bigg kisss
vojimo vas....sve puno....
Image and video hosting by TinyPic
evo jedna pjesma....za moje best frendice..
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
......PRIJATELJICE......

Azurno nebo čekamo zoru,
Pet-šest mladih golubica,
Nasmješena su im lica,
I poslije mnogo godina,
U mome srcu draga sličica,
Zajedno smo momke gledale,
Zajedno po selu šetale,
Pravile se da smo važne,
Ma da smo pametne i snažne,
Sanjale smo zemlje daleke!!!

HEJ LJEPOTICE....MOJE PRIJATELJICE,
Gdje su naši snovi ostali,
Hej ma sve smo mi kao ptice selice,
Svaka svome jugu odleti!!!

Djevojčice žene postale,
A neke su se već i udale,
Ja još čekam Azurne zore,
Ma ja još želim preplivati more,
Ja još sanjam zemlje daleke!!!

HEJ LJEPOTICE....MOJE PRIJATELJICE,
Gdje su naši snovi ostali,
Hej sve smo mi kao ptice selice,
Svaka svome jugu odleti,
Ma svaka svome jugu odleti!!!!



~17:10~ Komentiraj malo... već imam 1 komentara Printaj #


ponedjeljak, 12.03.2007.

hellooo people...

Evo da vam se javim..ja sam Klara...i posto nijedna od nas nije napisala
nijedan post....evo ja cu onda prva...uglavnom...sad sam dosla iz škole.
Bila s Mateom i Marijom na kavi..Matea opet nesto se posvadala s Tonijem...,,
a Marija i Ivan su jos zajedno...a ja tugujem....Ivona isto ima decka...Josipa...
ma da ne duljim....sve vas jako puno volim i pozzzz.....pisite mi kom...
evo vam malo slikica?!?!?!?!?!
myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts



~14:04~ Komentiraj malo... već imam 0 komentara Printaj #


subota, 10.03.2007.

yo people......

Nas je 4 thebest friends...Marija...Klara...IvonA...i Ja
jako smo zaljubljene u svoje decke....
odlucile smo napraviti blog...jer nam je dosadno...
a javljat cemo vam je....kad stignemo...pussee od nasss

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
christiano ronaldo...slatkica
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
hm...marihuana...