Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-.-'
ImE:DaJaNa
PrEzImE:ImAm Ga =)
RaZz:7b
ZIvIM u: Sb-U
VoLiM:NaRoDnJAkE,mA svE..
fREnDOVe,OBIteLJ....
ne VoliM:dvOLIcnOSt,LaŽ,
UmiSLJeNOSt...
OpIs:LuDA,opUSTenA,vEsELa,
ZbRkaNa...
NaJ bOjA:ZElEna,ljUbiCaStA,cRNa.
NaJ friENdiCE:hELy,iWE,EnA,
VaLe,aNa...
Ma imA IH PUnO..
Sve iH vOLim <3

EtO tO jE svE..
KOmAJte=)




eVo JOs nEstO Sto VOlim A Sto NE ;;;

VOLIM:

decke.ofc

biti zaljubljena

narodnjake

i svu ostalu muziku

prijatelje

starke

playboyev zečić

more

ljeto


otkacenost

taekwondo

medalje

biti prva



NE VOLIM:

umišljene

dvolicnost

morske plodove

đigeru

kelj

kad se neko mrzi):

kad neko misli da je najbolji

plakati

biti tuzna


....<3...




















-.-'
sLuSaS?
..metal..
cajke!!!(:
rock..
rep...
domace...
punk
sve...XD
pop-rock...
  
pollcode.com free polls

credits

ME. SkaterGirl.^^[dz]
CODES. SHOTGUN





nedjelja,
16.08.2009.
Image and video hosting by TinyPicheeeeepiiiii sam =DImage and video hosting by TinyPic

evo ovako,ljudeki moji...jucer sam bila u vinogorju na kirvaju.bilo je strava..kupila sam si neku crnu narukvicu...kul je.onda sam isla u oriovac...nasla sam se sa frendicama malo...pricale smo,smijale se...smijehbilo je kul.jucerasnji mi je dan bio stvarno super,nadam se da ce bit i ovaj.sama sam u kuci..wee..bila sam i jucer navecer...trebala sam ici na rucak u vinogorje..al nisam htjela.spavala sam.zijev

usput,fala na kommovima iznenadili ste me,sad cu ih vracat svima...=)..
stvarno sam hepi.
kad smo vec kod kommova-navwratite nekad do moje sisterke,i ostavite koji komm...

adresa-------> scorpianegra.blog.hr


eto,piplsi,to bi bilo to..napisat cu mozda jos jedan post dns ali navecer...mozda...


uzivajte mi i zelim vam ugodan dan zubo
pozz i nastavite ovako kommat =)mah



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.