Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-.-'
ImE:DaJaNa
PrEzImE:ImAm Ga =)
RaZz:7b
ZIvIM u: Sb-U
VoLiM:NaRoDnJAkE,mA svE..
fREnDOVe,OBIteLJ....
ne VoliM:dvOLIcnOSt,LaŽ,
UmiSLJeNOSt...
OpIs:LuDA,opUSTenA,vEsELa,
ZbRkaNa...
NaJ bOjA:ZElEna,ljUbiCaStA,cRNa.
NaJ friENdiCE:hELy,iWE,EnA,
VaLe,aNa...
Ma imA IH PUnO..
Sve iH vOLim <3

EtO tO jE svE..
KOmAJte=)




eVo JOs nEstO Sto VOlim A Sto NE ;;;

VOLIM:

decke.ofc

biti zaljubljena

narodnjake

i svu ostalu muziku

prijatelje

starke

playboyev zečić

more

ljeto


otkacenost

taekwondo

medalje

biti prva



NE VOLIM:

umišljene

dvolicnost

morske plodove

đigeru

kelj

kad se neko mrzi):

kad neko misli da je najbolji

plakati

biti tuzna


....<3...




















-.-'
sLuSaS?
..metal..
cajke!!!(:
rock..
rep...
domace...
punk
sve...XD
pop-rock...
  
pollcode.com free polls

credits

ME. SkaterGirl.^^[dz]
CODES. SHOTGUN





petak,
14.08.2009.
Image and video hosting by TinyPic"We are young,and lost,and so afraid"Image and video hosting by TinyPic

e ovako piplsi moi...posto mi se pisu postovi pisat cu ih par na dan=) wee...imam jednu uslugicu..ako mi iko moze predlozit neku dobru stranicu da narucim banner....

danas cu napravit sestri blog.weee.zuboal kad dode,kuci.=)

(ako ima iko msn,nek mi u kommu ostavi adresu)

ovako:

nesto sam smrdala kod msn-a.pa sad idem preko web stranice.ah jbgnamcoral barem mogu ic na msn =)
danas sam nesto dobre volje.neam bleke zasto.zubo

jos malo pocinju treninzi ,tocnije 17.,pa sam jako nevroznarofl
nisam vise u kondiciji.hehe.ma opet cu se ja vratit=)
u 10 mjescu pocinju natjecanja pa se moram dooobro pripremit.samo neznam sta cu sad.slusajte,khm,citajte:

znaci 17. pocinju treninzi,a 19. moram u bolnicu da se dogovorim sa doktorom za operaciju.a to je 3 tjedna oporavka od operacije.nez sta cu sad.docu na 2,3 treninga,a propustit cijeli mjesec.jbtno
i opet necu bit u kondiciji jer se necu smjet mrdat 2 tjedna iz kreveta.grrrheadbang

nadam se da to nece utjecat na rezultate na natjecanjima...
ljudi drzite mi fige.=)thumbup

kommajte i dalje....
volim vas sveee...kisskiss
byewave



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.