subota, 29.04.2006.

.... heh....

Bok peoplemah, evo danas inače nisam mislila nišš pisati al... kao što vidite komentar, blog mi je užasen al ne tolko kolko sam ja!! Evo mom obožavatelju number, pretpostavljam,1 hvala na komentaru! Inače, neznam ko je to kaj se razmemo! A ako ti je moj blog tolko užasen opće nisi moral, valjda, posjetiti ga al svejedno ok... a ako sam ti ja tak užasnaeek tvoja stvar, mene ti to baš i ne zanimanut, nej me gledati, a ako si neko koga znam, nej razgovarati s menom... lakše ti bu ! :)) Mislim stvarno morala sam ovo komentirati!! bar sam neš napisala,ako niš drugo... hehehehehehe a ako sam već gore, kaj da vam velim, VAMA KAJ ME PODNOSITE, kod mene niš novoga i suuupeeer sam... hehehe Danas sam bila v Šk, svašta ha?? hehehe
kaj da vam velim, niš pametnoga mi baš ne pada na pamet :)))
Pa se čujemo i pozzz i
KiSS svima!!!!
MONiQUEyes

- 20:13 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

srijeda, 26.04.2006.

.... kaj sad??....

Aloo, mislim stvarno hvala na komentarima, pa kak mi se da pisati? eto imam volju! Pa i sami znate kakvi su moji sastavci :) wink navek napišem puunoo... hehehe, a svaki dan imam kaj za napisati... :) tak vam je to! Za razliku od Denisa :)) ma zezam se! Pa pišem jer mi se da! i to svaki dan ako treba!!!
Meni je danas bilo sve ok! neje pital s latinskoga a to je glavno ne? ;) pa ko ne bi bil suuper! pa je niti na kemiji sam ne bila očeš lepše??? hehe, ma nisam frentala .... :)
Eto neznam kaj da vam još velim, je sutra mi nastava počne v 14,00h... super ha?
ma neje baš, al ok je i to! najvjerojatnije bum svejedno išla s onim vlakom v 12,10h!
no bumo vidli... aj pozz svima koliko vas ima!!!!!
KiSS
Moniquewavemahwavemah

- 22:05 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.04.2006.

.........niš` ne razmem.....

nonononononozijevzijev
Evo tolko od mene za danas....... Vidite te smješkije, točno se tak danas osjećam... užasno glupo i jadno!! I je znam da mi to niš ne pomaže al trenutno se nemrem pomoći headbangheadbangheadbangheadbang..............................
Možda bi to pomoglo?????? :(((((((((((((((((((((((
Tužan pozz od mene svima danas :(
KiSS
Moniquenamcornamcor

- 20:55 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.04.2006.

...šmrc... :((

bok ljudi, evo pišem post makar opće nemam volje za niš... A danas mi je bilo baš lijepo... Nema me doma od 15.00h. S andrejom sad otišla na tekmu znate kajm?? V PALOVEC je je v PAlovec, nesam normalna znam... zakaj? pa s bicima smo išle... al bilo je ok jer su s nama išli nino i još nekvi frendi s palinovca... ok tip... Ono konačno mi je Andreja pokazala Tkalca, i Talana.... :( A bolje da sam ne išla, jer sam znala kaj bu al kaj bi ja... ma ajd umjesto kaj bila sretna jer sam vidla...... ja sam tak tužna.... ne razmeju me svi a baš me boli briga za sve... eh... koknula bum se!!!
evo ove tri pjesmice su mi tak lijepe i baš se tak osjećam........... JADNO......!!!


Ti misliš da sam sretna
Jer tako kaže pogled moj
Al` ne znaš da
srece bolno plače
i da pogled ponekad
LAŽE!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ne tražim ti život cijeli,
Tražim samo jedan dio,
jedan minut tvog života
Jedan pogled tvog oka
Jedan otkucaj srca te molim
ma shvati već jednom da
TE VOLIM!!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ako želiš idi
neću ti ništa reći,
Stisnut ću srce, suza iz oka neće poteći
bit će mi teško i boljet će me,
ali ja ću hrabro glumiti da mi do
tebe nije stalo!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 20:55 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 21.04.2006.

...hmmm...

bok people:) kaj ima?? Evo kod mene niš osim kaj se užasavam pomisli na ponedeljak... pa je to moguće?? već je ferije završilo??? Koooma... pa niš sam se ne učila , ja sam jednostavno uživala... To mi je ne baš pametno al ipak su praznici za malo odmora ne??thumbup evo danas sam ne niš pametnoga delala, čitala sam ok!-a i tak... i baš mi je za oko zapel zgodni dečec Jesse McCartney, i malo sam išla glet njegove slikice na net-u, pa ima dost toga zgodnoga, baš je lijepi... ;) A ako se meni sviđa onda... hehehehe :) pa neznam kaj da vam velim još, mislim jučer sam cijeli dan lutala, vjutro sam dišla v čk, poslijepodne v D.K. na tekmu i tak... bilo mi je baš lepo al ne je to baš za mene, mislim tolko lutanja... heheheroflrofl pa zezam se ,ja bi mogla cele dneve lutati i nebi mi bilo dosadno! hehehe thumbup

- 17:08 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 19.04.2006.

I`m so happy....

hehehehe rofl
People, evo nakon dugo vremena opet su se tri fenomena sastala i odma napravila glupost.... hehe... Kiki Andreja Lana i JA zujo išli smo se malo vozat al je vjetar puhal jako i nismo išli neznam kam, nego do Sv. Jurja i onda v D.K na fineee kolačiće :) ... onda smo Lana i Ja išle k Andreji di smo popile bamuseke i bile jako dobreee volje, naravno Lana je napravila malu glupost i nazval nekoga koga nije smjela i ve ju bum koknula... užas, al nema veze... bilo je opet svega i svačega.... al to smo mi ipak ne???nutnutnut I nikomen nije bilo zaaakoon kak meni... i je moram vam reči kaj sam tak nadarena da me mama opće ne skužila nego sam nam još iu kaupućino slagala, malo sam polijala al je mislila kaj sam slučajnio, al en nisam vidla šalicu hehehehehebangbang i onda sam išla do kompa kaj si napišem post i pala i skoro i nogu vtrgla mislim stvarnoi kak bi ve sutra išla v ČAKOVEC... ??? heheheKAj da vam još velim niš idem ve spat jer se sve okreće s menom ....al vidite kak sam ja SPRETNA??? miti jedna greška v pisanju skorom to nemre bilo ko`!!! i jee kaj nebum pozabila denes sam vidla Voščanu figuru tj., jednu žensku za koju sam mislila da je neznam kaj a opće je nej... hewhehehehehehe
I naravno da su tri fenomena razgovareala o svojim dragim boy-sima najljepšim dečkim na svijetu.... Al ono malo se rastužile al znate kaj?? ja se nadam najboljemu, jer dečko za mene najljepši zna kaj bum ga ja čekala do neznam kad, ak mu je ve jedina ljubav lopta... dakle zaključujete da je fusbalerka,maher na nogometnom terenu.... a od druga dva fenomena... eh možda napišem koji partyput!blablazijevpartyparty evo tolko za sad... Pozdrav svima posebno LANI i ANDREJI..... i je svima kaj su ostavili komentar velika P~u~s~amahmah
MoNiQuE

- 21:21 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

utorak, 18.04.2006.

hehehehe

mahaloo ljudovi... kaj ima??? evo mene opet... sam vam falila???? Kaj to opće pitam ha? E stvarno ja to neznam kaj se događa, tak dugo nisam napisala nikakov post... eh.. danas mi je baš bilo lijepo... Ivana (Pif) je bilo pri meni bilo nam je ZAKOOON... stvarno smo se super provele... Pokazala sam joj cijeli Goričan, mislim ono dojti v Goričan i to ne videti je grijehyes
da,da... ipak je to bila republika kaj ćeš....smijehsmijehsmijeh Išle smo na igralište i bile tam s samim legendama, mislim s kim pa se mi opće i družimo drugima ne??? Ipak sam ja MONIQUE...thumbup Nadams e da bu opet brzo došla k meni, al prvo ve ja idem v Palovec ono... Znate kaj moram ići ne? wink eto neznam kaj da vam već velim, nadams e da bum ubuduće češće pisala postove al ono ok...
EEE daa velika vjest ZELENI ima svoj blog, nemreš vjerovati, jedan od legendi :)))nutnut
Pozdrav svima koliko vas ima! ;)))))))

Otišao Suljo u Zagreb na rad. Nakon 3 mjeseca, odluči da se javi jaranu u Bosni.
Suljo: "Bog, Fato. Daj mi Muju!"
Fata: "Mujo bolan ustani! Traži te dragi Allah!!!!"
Pošao Haso kod Muje i vidi mu djecu golu do pasa.
Ulazi u kucu i vice:
- "Jesi li ti normalan, na ovakvu zimu ti izbacio djecu ispred kuće, a goli do pasa."
Na to će mu Mujo:
- "Ma našao sam ovamo neki sirup protiv prehlade, pa da se ne baca."
Spremaju se Mujo i Haso na putovanje na Bahame. Prije nego će krenuti, Mujo se kod vodiča raspita za žene. Vodič kaže da se trebaju pripaziti jer tamo polovina žena ima tuberkulozu, a polovina sidu. Kad se vratio, upita ga Haso:
- "Što je vodič rekao?"
- "Da jebemo samo one koje kašlju!!!"roflroflroflrofl

Evo malo o Muji i Hasi :) nejte zameriri ak ste već čuli to :)
KiSS kiss
MoNiQuEmahwavemah

- 19:02 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

subota, 15.04.2006.

K~I~S~S

Aloo people...
hehe vikica znam kaj su neki jadni pa i meni, al kaj znaš ja bi se stoga smijala a ne se uvrijedila :)), inače thanks na komentaru... e a IVAN H. nije ostavil komentar eh... luzerski, tipično za njega zujo. A dobro bu me čul... Več je danas subota, nemam kaj raditi pa pišem posta baš provo... Neznam dal da idem na VUZMENKU?? Mislim, pozvana sam v Palovec, još da imala prijevoz sve bi bilo super... A dobro bu bolje jednog dana...thumbup neznam kaj da još velim... to je uglavnom sve za danas...
Nemam več niš pametnoga za napisati... Pozdrav svima koliko vas ima, neda mi se pisati svako ime sad, uhh kak sam lijena nemrem vjerovati!!! Al to sam ja... thumbup
P~u~s@ pa-pamahmahmahmahmah
Monique bang
A da... već dugo nisam ostavila nekve slikice pa evo malo... headbang

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 16:20 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.04.2006.

...VELIUKI ČETVRTAK...

wavemahej ljudovi, vjerojatno svi znate kaj je danas veliki četvrtak i prvi dan praznika :) COOL evo pošto nemam nikakvu temu kaj bi se malo raspisalasmijeh nebu danas nikakvog velikog posta, a kaj ćeš nemam inspiraciju ...evo pošto nemam niš pametnoga za pisati bum nekim FRAJERIMA malo olakšala posel i stavila im neke ˝ulete˝ koje mogu upotrijebiti dok neznaju kak dojti do ženske hehehe :)thumbup
EVO PA PROBAJTE :)

1. Hej mala, tvoje noge mora da su umorne jer mi hodas po mislima cijelo
> vrijeme.
> 2. Tvoja odjeca bi najlijepse izgledala na stolici pored mojeg kreveta.
> 3. Imas lijep nakit, volio bih ga vidjeti na mojem nocnom ormaricu.
> 4. Znas sta bi lijepo izgledalo na tebi...? Ja!
> 5. Je li ovo kamen u mojem dzepu ili sam sretan sto te vidim.
> 6. Je li ovdje tako vruce ili si to ti?!
> 7. Imas lijepu majicu. Mozes li je skinuti da je malo bolje pogledam?
> 8. Bok mala, ja zaradjujem vise nego sto ti mozes potrositi!
> 9. Imas lijepu majicu. Izgledala bi predivno na mojem podu.
> 10. Kakav dorucak zelis ujutro?
> 11. Kod tebe ili kod mene?
> 12. Kakav je osjecaj biti najlijepsa djevojka u gradu?
> 13. Jesmo li u rodu? Zelis li biti?
> 14. Sta djevojka poput tebe radi na ovakvom mjestu?
> 15. Sta si po horoskopu?
> 16. Hej, netko je prdnuo! Idemo van...
> 17. Kladimo se u 100 kuna da se neces uspjeti skinuti za 30 sekundi!
> 18. Dolazis li ovamo cesto?
> 19. Gdje si bila cijelog mog zivota?
> 20. Idem na Havaje iduci vikend. Hoces li mi se pridruziti?
> 21. Vjerujes li u ljubav na prvi pogled ili da ponovo udjem?
> 22. Imam jos samo par dana zivota...
> 23. Oprosti, mozes li mi razmijeniti tisucu eura?
> 24. Prijatelji me zovu Djed Mraz. Hoces li mi sjediti u krilu?
> 25. Novi sam u gradu. Mozes li mi pokazati put do tvog stana?
> 26. Znas...moj stan ima potpunu zvucnu izolaciju.
> 27. Reci mi tko je ukrao zvijezde s neba i stavio ih u tvoje oci.
> 28. Ajme, jesu li prave?!
> 29. Hej mala, zelis li zaraditi 100 kuna nabrzinu?
> 30. Pijan sam!
>
>
Ja sam Mladen Burnać, popularni hrvatski pjevač, hoćeš sa mnom na piće?

- Osjećam se kao Richard Gere. Stojim pored tebe, pretty woman.

- Ja se tebi sviđam, a ti meni?

- Da sam normalan, poludio bih zbog tebe.

- Možeš mi posuditi sitno? Obećao sam mami da ću je nazvati kada se
zaljubim.

NADAM SE DA BU POMOGLO !!! PROBAJTE PA UŽIVAJTE...
ETO TOLKO OD MENE DANAS...
POZDRAV SVIMA...
KISS kiss
moniquemahwavemah

- 21:14 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.04.2006.

... SRCE NA CESTI...

aloo, hm... ok je to, očito ide na bolje... kak vam je bilo danas??? meni sve u svemu super... s latinskoga se nadam pozitivnoj ocjeni, mislim ono ne? party Pa ovak je bilo super, baš smo se zabavljali danas nemreš vjerovati!!! na putu do škole doživela sam vam svašta... vidla jakoo lepoga dečka... hehehe... ve vas zanima koga ha?? e pa mislite si malo... smijeh al to nije to, ono kaj ja čekam je naravno mala subotica i people s POLOVCA hehe, naravno.... koga pa dtugoga, a koga sam onda vidla heh... tak sam bila happy, mislim i ve sam al ondaa.... jooj joooj...
E da Viki hvala kaj si osatvila komentar to je lepo... :))))))))
evo to je sve za danas nemam baš preveč vremenea pa mi uživajte onda... se vidimo...
pozz svima koliko vas ima!!!!!!zaliven
KISS kiss
MONIQUEwavewavemah

- 20:35 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.04.2006.

... ovo nije moguće....

glee, ti sad ovo, meni se javil PERO nemrem vjerovati, baš lijepo, to vam je moj dober frend z osnovne škole... ;))) cool boy... kaj još nebum doživela...
ehh ljudovi kja pa vi stvarate kak vam je bilo jučer??? več je i vikend prošel, ehh nema veze još samo tri dana i onda... juuupiiii... mislim po jedni strani al po drugi mi to nikak ne paše...cerek ehhh... tak vam je to pri meni...a kaj da vam velim još? neda mi se baš preveč neš pisati... neznma zakaj , al i to se dogodi!!!!!
pa se čujemo još...
big kisses za sve...
pozdrav od MENE :)) wavewave
MONIQUE
headbang

- 18:41 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 07.04.2006.

...mislim stvarno.......

evo bok ljudovi... kak ste?? vidim super! gledite samo kak je moj frend Nikola dobar kolko mi je komentara ostavil eh... baš lijepo... inače kaj vam ga predstavim: NIKOLA PIGAC vam je super dečko koji jaaaaakooooo voli motore.... baš lijepo kaj ne? Inače curke jakooo vam je ZGOOODAN :D išli smo skupa v osnovnu al i ve se vidimo svaki dan tak da... mi opće ne fali :)))nut nemam njegovu fotku, al ako ga oćete videti samo idite na njeov blog http://daytona.blog.hr i bute vidli! :) al onda samo pomalem :) eto bar nekva tema za moj blog...
več sam mislila kaj niš nebum napisala eh... al eto... ve se bum opet raspisala a onda nebum mogla stati... :))) MA ZEZAM SE...
ve to več moram naglašavati kaj se zezam jer neki to ne skuže a onda... mislim ko da me neznaju...ja i šala uvijk zajedno... a di sam ja tu je smijeh...roflroflrofl
Danas je PEETAk, još sat vremena i SUBOTA bu ehh... kak sam dugo goreee.... :)))) malo na chat-u i tu se zezam pa kak vreme leti...headbang skoro sam poludela danas zadnje dvo sate sam imala hrvatski e ako nda ne poludiš... navek jedno te isto... ma daj molim te ... moraš meti konjske živce kaj to izdržiš... svi lepo idu v grad posle škole ne mi tam kaj budaleeee... več sam tak dugo ne nigdi bila... pa za koknuti je to!!!!!Al ok i to bu prešlo........ Evo sutra se lijepo zabavite ak idete kam... najte se napiti :))))))) hehehepartyparty :)))
pa se čujemo....
pozdrav svima koliko vas ima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wave
MONIQUEwave
KISS

- 22:53 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.04.2006.

.....

Nemam riječi... kak je to sve jadno! Mislim znam kak je to, i ako ko posjeti ovaj blog ne ostavi komentar! Razmem vas jer se niti meni neda nekad al pa jedan...
ehh... ne važno! jučer sam ne stigla niti posta napisati, je... tak je to kad ste v gužvi... znate kaj?? pok me ne pital s geografije... mislil s lepi se hvalim! al kaj buš.... pa kad nisam naučila :))))
Već je danas četvrtak, juuuupiii još samo sutra i opet vikend... nemreš vjerovat!!!!E kaj bi dala kaj sutra nebi imala zadnja dva sata hrvatski! jooj pa da malo idemo v grad...kak bi nam bilo lijepo!
Meni se već počelo mešati, pa ja bum poludela!
100%.....
Eh nemam inspiraciju baš danas za pisati!!!! Se vidi ne?
Pa to je sve za danas onda, se čujemo još ja se nadam nebum valjda pod vlak pala!!
KISSEK svima koliko vas ima!kiss
I podrav Lani Andreji, ivani, Vikici... i svima kaj me poznaju!!!!!!!!!

MoNiQuE wave

- 20:20 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

utorak, 04.04.2006.

... ROČKASI...

oooo pa di ste mi?... očito nigdi, ništa od komentara... Niko ne posjećuje moj blog... jadnoo!! al ok neki drugi put bum o tome! Evo danas cijeli blog povećujem svojim frendicama IVANI KOVAČIĆ I VIKICI koje slave već, zamislite, ŠESNAESTI ROČKAS!!!!! pa evo curke sve najbolje puno sreće v životu i onom najvažnijem LJUBAVI! gledite još neznam dost toga o njima, pa kaj bože moj znamo se sega 8 mjeseci! to se čini puunoo al opće je ne! Evo danas si nemrem zamisliti dan BEZ PIF pa to je nemoguće! kO SE BU S MENOM SMIJAL na vlaku v školi????? evo to je pitanje! al na sreću znam ju i baš mi drago!Evo kaj vam velim neš` o njoj... PIF: to je curka s Palovca, naravno, ide s menom v razred, puuunooo se smije, jako vam je zgodna :), eto neš a kaj je najvažnije JAKO JE DOBRA I PONOSNA SAM KAJ MI JE FRENDICA! A tu je sad naša VIKICA: e vidite nju sam upoznala prek Pif isto tak sve za nju kak i za pif, al ona ide v ETŠ RAZ. 1.c hehehe....
I kaj da vam velim još o njima, mislim ponavljala bum se da su baš prove i tak........Nadams e da bumo proslavile vaš ročkas i to v petak dok nam Pranjić reče kaj nemamo hrvatski zadnje dvo sate!partypartyparty
Evo pjesmica za njih:
ZABORAVI SVU MUKU TUGU I BOL
NA DANAŠNJI DAN SAMO VOLI
NE DOSPUSTI NIKOM DA TI ŽELJE KVARI
SRETAN TI ROĐENDAN I
NEK TI SE ISPUNE SVE LIJEPE STVARI!!!!!strong>
Eto to je to!!!! Nekaj malo za danas! Pa se čujemo........
Kaj nebum pozabila, pozdraFF svima koje znam i neznam a da su posjetili ovaj blog!!!!!!! i ak ste ne , svejedno vas pozdravljam!!!! hehehehe :))))wavewavewave

AJDE LJUDI KISSEK ZA SVE PA SE ČUJEMO!!!!
MONIQUE

- 20:17 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.04.2006.

...što je meni ovo trebalo...

eeeej ljudovi!
oooo LANA je živa... čula sam da vam je bilo super, i tak veliš ima i tam frajera... baš cool...
Da sam iskrena nije mi žal kaj nisam išla! Mislim ve bi me noge bolele kak vas... hehehe baš mi vas je žal... Mislim danas, sam ne baš nekaj posebno happy, kak ja to znam biti... Jer se neš dogodilo osobi do koje mi je stalo... ono mislim ne bum pričala o tome! Pa nesam si mislila kaj bu mi dan baš tak prešel... S latinskoga smo ne pisaliii !!! očeš lepše??? rolleyes Je al zato ono šečer na kraju ne? Pitala me s kemije, niš sam se ne učila, al znate vi mene, mada nemam baš sreće v životu danas sam dobila 2 al sam stvarno mislila kaj bum takvoga 1 dabila kaj bu mi slabo! al sve je to ok prešlo! Pif je ne išla s vlakom doma tak da... Al ok je bilo, Pigac Iko Vikica i Mateja... Malo smo se nasmijali... Onda nam je Pigac otišel dolje na M. Subotici, ehh, on i njegovi motori... BAŠ PROVO!!!!! Voli on to jako.... :)))) Neki nisu imali mjesečnu pa su malo poslušali vjerojatno od kondusi, ko im je kriv. Mislim i ja sam skoro bila bez... Dojdem ja na stnicu i ono razgovaramo mi a ja skužim v 12.00h da si moram kupiti kartu, onda monique brzo za deset minut ti vlak dojde... hehehe al ok stigla sam... Mislim pa to sam ipak ja :))))) Kaj ne?
Već sam tak dugo ne bila na probi da ah... Taradi je već pital di sam, dal sam se zaljubila, mislim malo glup razlog... Al kaj buš i to se događa! No, bum ja došla ve v petak a možda i već sutra pem.. bum vidla kak bum raspoložena!!!
Bilo bi još toga za pisati... al neda mise već... Drugi put! Upsss skoro sam pozabila spomenuti kak je danas moja frendica Snježana bila sreeetnaa.. Jooj pa kak i ne bi! jučer je išla na pijačo s LUKOM, mislil lepi deček... Al znate vi mene niko nije ko Beno... :)))))))wink
Mislim pa tak je! Je i Jančecu sam danas ročkasa uspjela čestitati!!!! baš lijepo! Sutra je Pif... pa sami rođendani, a kad bu meni :((( tek v desetom mjesecu, ko zna dal bum opće živa onda!!?? :)) nećem kaj to brzo dojde baš me strah starosti, ja bi uvijek tak htjela bit baš mi je lijepo! uuuu koji post! nebum već niš pisala hehehe, bu roman s toga zišel! Ajde kak i uvijek na kraju ovog ˇmalogˇ posta slijede pozdravi!!!!! Evo pozdravljam kak i uvijek Andreju, Lanu, Pif, Viki, Snježanu, MAteju........ i tak dalje nebum već nabrajala kaj nebum koga pozabila onda budu me ubili!!!! hehehehe....Pa se čujemo... i je
OPROSTITE na glupostima kaj sam ih napisala ak vam kaj smeta samo ignorirajte.....:)rofl
I PUSA svima koliko vas ima
MoNiQuE wave

- 21:16 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.04.2006.

...$$$$$$$...

ej, niš novoga komentare niko ne ostavlja, jadno! Mislim ko i bi kad Lane nema... ona i Andreja su na Križnom putu, nadam se kaj im je lijepo, i da su si našle nekve frajere:)) hehe cool možda mislite ˝svašta˝al tak je, ima i tam lijepih boysi... tak da to ne bi komentirala... pa vjerojatno im je super kad su se na svoju frendicu Monique zmislile sega jenput! HVALA! burninmad Još se oporavljam od tzk. ŠOKA, kaj sam ga spomenula prošli put užas! fuuuuj... Al dobro, zaboravljam to po malem! MORALA bi UČITI al mi se opće neda...a sutra bum s latinskoga 100% pisala međuprovjeru tak da.... znam kaj me čeka ak se nebum potrudila bor kaj 2 dobim! Šusa nema šanse inače još pem na poprvani s toga...
Ko da mi je matka ne dost! Al evo ispravljamo polako, nadam se kaj bum sve stigla :) Uuups pa i geografiju se moram javiti jooj jooj, pa kad bum ja to sve! Zbilja glupo al jedva čekam kaj pem sutra v školu, opće neznam zakaj, a ne znam zakaj, kaj bum ga vidla :) Mada je več i to sve pitanje, al ok ljudski je nadati se! kaj ne?? Pa i da vidiš malo ljude. svi smo se tak na tu školu okomili kaj da nam je kaj kriva , pa i je, al kaj bi stvarali doma , dobro, uživali al ne uvijek! pa krepnuli bi od dosade!:)) nut
MOŽDA... kaj god da ve napisala to je ne tak. Jedina istina: DOST MI JE ŠKOLE !!!!! headbang:)) Još osem dni! juuuupi!!!!
upsss malo sam se zanjela možda sam i gluposti pisala al sve je to za ljude tak da...
Pa se čujemo još ... Kaj ve nebum pozabila, PozdraF Lani, Andreji, Ivani, Viici, Robiju, Snješki :)), i svim kaj su posjetili blog, koje znam i neznam..
wooow još malo pa se bum i roman počela pisati hehehehehehe ;) Zezam se :)
Je sutra bu kaj bu... i cirkovljančani ide, napeto bu... pa mislilte si zakaj ;) heheheheherofl

No, tolko za danas...
MONiQUE

- 12:28 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

MySpace Layouts

MySpace Layouts


ej
Pa na blogu bu svega i svačega, i ako posjetite ostavite koji komentar !
ak` vam nije teško :)
MoniqueFree Hit Counters
Free Hit Counters
center>



Online Status Icon


Cursors


... moja mala abeceda...
A Andreja, Ante ;)
B Benjamin :), Bergovec, banana, BOL
C Cvijet
D Denis, Danijel, David(boys kaj ih znam) ,dan
E Energija, engleski
F Fora, family
G Gimnazija, glava
H Hlače, Hrvoje
I Ivan, Ines, I
J Janica, jesen
K Kiss ,Karlo, kolač,
L Love, Lana
M Martin, Monique, Mateo
N Nogomet
O Osmijeh
P Pjesma, Petar, Peugeot
R Robi, rana,
S Sladoled, slatko,skuter
Š Šećer, šampion
T Tisaj, TRI FENOMENA ( A ,L & M)
U Uspjeh
V Vještica, VOLIM GA
Z Zoran, zora zlato
Ž Želja




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
lanna
nikola
pero
tejchi
marta
maja
DENIS

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



IME:Monika
DOB: 15
ŠKOLA: Gimnazija Čakovec
RAZRED:2.b
VOLIM: ...
NE VOLIM: Glupe ljude!!!
NAJ PREDMET:Engleski jez.
MRZIM: kemiju, fiziku, matemetiku,
latinski...
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


...ušao si bez kucanja
u malo srce moje,
a sav moj otpor
slomile su riječi tvoje...
Ušao si bez kucanja
u dio moje male duše
i osjećaji ljubavi
sad me strašno guše.
Ušao si bez kucanja
a nisi ni rekao hvala,
za tebe sam uvijek bila samo
" simpatična mala ˝
MySpace Layouts

S. Valentine images


Sudbina mi je dala da se zaljubim
U maleno biće kao što si ti,
Ali da i ti tako osjećaš
Bili su samo pusti sni!
Sve bih dala
Da tebe prebolim
I nekog drugog da zavolim;
Sve bih dala
Da te izbrišem iz srca svog
I da više ne budeš
Dio života mog!
Ipak, srce je jače od razuma,
A kad se voli,
Nije važno koliko to zaista boli!
Ti ćeš u mojoj pjesmi biti posljednja nota
I kad umrem...
Bit ćeš jedina želja života!

MySpace Layouts

S. Valentine images



Danas neću plakat suze nisu lijek
al` pamti ove riječi voljet ću te zauvijek
danas lažem sebe...
Dobro mi je dobro bez tebe,al`
srce tajnu krije nikad gore bilo nije!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


...PROKLET BIO SVATKO KO TUĐU LJUBAV DIRA
NE IMAO SREĆE NI U HLADNOM GROBU MIRA...

myspace layout

myspace layout


ZAŠTO SE SMIJEŠ ŽAKRIM OČIMA,
ZAŠTO ME TAKO NJEŽNO S RADOŠĆU GLEDAŠ
KAD MI SVOJU LJUBAV NEDAŠ?????

MySpace Layouts

MySpace Layouts

layout for myspace

layout for myspace


Možda te to odbilo
Vjerovala sam da smo si suđeni,
Da zajedno ćemo završiti.
Vjerovala sam da jednom
Ćeš i mene primjetiti.
Tko bi rekao da sve
Će drukčije završiti,
Sve i jednu ćeš ljubiti
A mene izbjegavati.
Voljela bih znati razlog tvoj
Zbog kojeg upropastio si život moj.
Toliko sam željela
Da srce me tvoje voli,
Toliko da sad to boli.
Možda te to odbilo...
Nedostaju mi vremena prije tebe,
Kada sam vjerovala u sebe
Znajući da mogu osvojiti bilo koga.
Tako je i bilo do dana toga.
Dana kad si me pogledao
I okrenuo se...MySpace Layouts

MySpace Layouts


...Teško je nekomu reći da ga voliš
i da mu želiš darovati sve, a još je
teže voljeti nekoga tko ti je dvaput rekao NE...

blog layouts

blog layouts


Dani su loši noći još gore
uvijek te povrijede oni koji te
navodno vole. Dok su s tobom,
stalno ti lažu, a na kraju dok odlaze ni zbogom
NE kažu!!!

Zelene oči zavode, za plavim se luduje,
za crnim se umire, a za smeđim tuguje!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Sinoć sam sjedila kraj prozora,
kiša je tiho padala, nisam te vidjela,
samo sam se uzalud nadala!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


PROTIV MENE
Sve je noćas protiv mene,
Čak i zvijezde gube sjaj
Kad ti jednom loše krene
Tad shvatiš da je kraj!
Noćas sve je protiv mene
Nema nikog da me tješi
Oko mene crne sjene
Tuga mi se noćas smješi!
Tad mi suza sama krene
Da otprati pogled tvoj...
Sve je noćas protiv mene
Jer ti nisi više moj.

blog Layouts

blog Layouts



JEDNOM KAD NOĆ
Jednom kad noc
Ukrade nebu
Sve sto si voljela na njemu
Bit ce ti zao, bit ce ti zao
Sto nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.
Jednom kad usne
Ne bude htjele
U strancu utjehu traziti,
Suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedno voljelo.
Kada tuga jednom
Na vrata dode,
A samoca zaboli,
Hoces li moci ime moje
Sa usana svojih skloniti?
Bili smo jednom najbolji,
O nama su price pricali.
I sada kad se sjetis
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lade slomile
Bure i vjetrovi.

blog Layouts

blog Layouts

neš` ...

Jednom ćeš možda tužan biti
po jastku goreke suze liti.
Tad kad ti život ukrade sreću
Tad kad kažeš: "Živjeti više neću"
Sjeti se mene i spomena mog
Dat ću ti dio života svog.
Prestani plakati i suze liti,
Jednom će sve opet
dobro biti!
MySpace Layouts

S. Valentine images


Teško je kad ti je duša neshvaćena
kad voliš, a ljubav ti
nije uzvraćena, kad od
tvojih snova ostanu samo zgarišta!
Kad tebi netko znači sve, a ti
njemu ništa!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Kad nemogu dalje, kad me sve boli,
Tražim da se javi onaj kojeg volim
Ne mora pričati, samo
neka sluša...
Znat će što govori zaljubljena duša...

Ako me ne voliš,
to je tvoje pravo
ali kad me sretneš reci mi bar
ZDRAVO!


Ovom svijetu bog je dao tri vrste svjetla
najveće da svijetli po danu,
najmanje pa noć
a najljepše je stavio u tvoje oči!