MOJA RODICA IVANA:

Pozzzzzzzz..ewo mene opet….nego wečeras je tekma……HRVATSKAAAAAAA---je najbolja…narawno i wi če te gledati….eto sestre mi idu wanka pa ja pisen i dosađujen se….ka ono ja nesmin ic sa njima….ma ser_....idu u paganini-ja…..bija san sa njima kupit konjak i colu….slusajte sada…..mojoj rodici je mater u ormaru nasla wiski…ona ima 14 godina….jedno jutro ona je isla na španjolski…pocela je kisa i mater ju je zvala….ona je rekla da joj donese kisobran…ona ide widit di je kisobran…trazi po ormaru i izwuče wiski….dosla je isprid nje isprid spanjulskog i za uši je wukla do doma…osramotila se je….kada je dosla doma…sljedilo je ispitiwanje…..ona je rekla da je bas njezino ,a ne od njih 3….i onda ju je mater pribila na MRTWO IME…jadna se nije mogla branit…..
Eto to je to o mojoj rojici Iwani….ewo wodite da san stawija GASOLINU umisto UMBRELLE,ali san ipak stawija UMBRELLU….eto ljudi to bi bilo to za wečeras….
Puno komajte i poZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz……….


Click here for Myspace Layouts

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJ BLOG:::

  • NAGRADNA IGRA:
    1.mjesto:30 ili wiše komentara...-dodat ču toga u linkowe + 10 komentara
    2.mjesto:20-30 komentara...-dobija od mene 20 komentara....
    3.mjesto:10-20 komentara...-dobija od mene 10 komentara....
    ::::KOLIKO ME JE LJUDI POSJETILO::::
    Free Site Counter

    ::::OPIS BLOGA::::
    Za sve ljude koji se vole zaje_ava_ i smijat....
    također i mjuzu....
    RIHANNA::::UMBRELLA::::

    Free Music

    Free Music



    Free Music
    ::::CLOCK::::

MALO MOJIH DRAGIH BLOGOVA: