Dosađujen se:

Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ljudi…..evo mene i danas….vidia san da niste puno komali….ako netko zna jesu li ove godine peppersi u hrvatskoj…meni su rekli da jesu…..cua san da su u italiji u 11 misec…blago se onome ko ide na koncert….a šta češ…mi ipak nismo neki grad…da je split baren ka torino pa da smo poznati pa da dođu peppersi……ne kažen ja ništa protiv splita na kraju krajeva to mi je najdraži i rodni grad…..ipak mi imamo i blanku i neznan koga ali smo mogli ipak dovest nekoga poznatog…..ali jedva čekan na CMC-u (croatian music channel) rekli su da če bit prijenos 50 cent-a …..oni su mi isto dragi….jeste čuli onu novu pismu od guliana (lipoto moja) ta mi se pisma zgadila ……nevalja nista….meni je od domacih grupa najdraza bila 8 putnik…..nema nijedna bolja…heheheheh….ipak je tu gibonni …..on je omiljen mojoj sestri…..ima sve albume od gibe pa san se ja bacija na to….neznan sta da ja vise prican….meni je prijatelj zna radit one dizajne pa mi je izradija nekoliko za stari blog…..bili su pre dobri…..ima ih krcato na kompu……napravija ih je jednu 50 za razne grupe…nisan nikad na CMC-u vidija snimku koncerta od peppersa….ima li je igdi….evo san van ja stavija sluzbenu stranicu od peppersa u linkove pa je posjetite ….tamo se mogu naci sve turneje po kojima idu….ali nije jos stavljeno za ovu sezonu…..
Nego u ponedjeljak nema skole…..to je ipak neka dobra vijest za vikend...jeeeee kako je to dobro…to je zivot…..evo cu van ja stavit nekoliko viceva;;;;;;;
Sto znaci PUMA-pederska udruga mladih amatera
Sto znaci UMBRO-ustaški mir brane ruski otočani
sto znaci NIKE-nuklearno istrazivanje kurceve energije
Evo to bi bilo to za danas
Evo cu van stavit nekoliko slika:::::::::::::::::::od moje najdraze grupe.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Eto to van je to za danas...
pozdrrrrrrrrrav


Click here for Myspace Layouts

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJ BLOG:::

  • NAGRADNA IGRA:
    1.mjesto:30 ili wiše komentara...-dodat ču toga u linkowe + 10 komentara
    2.mjesto:20-30 komentara...-dobija od mene 20 komentara....
    3.mjesto:10-20 komentara...-dobija od mene 10 komentara....
    ::::KOLIKO ME JE LJUDI POSJETILO::::
    Free Site Counter

    ::::OPIS BLOGA::::
    Za sve ljude koji se vole zaje_ava_ i smijat....
    također i mjuzu....
    RIHANNA::::UMBRELLA::::

    Free Music

    Free Music



    Free Music
    ::::CLOCK::::

MALO MOJIH DRAGIH BLOGOVA: