srijeda, 28.03.2007.

problem golubova

Primjetio sam da su ljudi počeli iznosit glomazni otpad. Mogao bih pokupiti neku dobru fotelju i mali stolić za balkon - pričao je zaneseno Gordan.
- Ali dragi, mi već imamo fancy stakleni stolić koji paše uz kožnu garnituru. Jedino je problem što je Hrvoje pao kroz stolić i razbio staklo. Samo to trebamo kupiti - objasnila sam.
- Ali ja želim stolić za balkon! - inzistirao je on.
- Ali po balkonu seru golubovi! - nisam se predavala
- Ali ja imam genijalno rješenje za to!
Pogledala sam ga skeptično.
- Uzet ćemo neki veliki najlon i raširit ga po onoj strani gdje su golubovi i s koje dolazi perje - objasnio je optimistično.
- Neće ići. Golub ti baš dođe na balkon, sjedne i posere se.
- E pa onda ima da ih ubijemo.

| 02:28 | reci nešto (15) | ubi drvo | neke ljestve

<< Arhiva >>