ponedjeljak, 29.11.2004.

podrška

Pozvana sam na tulum za tjedan dana i želim izgledati spektakularno! Sutra idem u šoping, sigurna sam da u Zagrebu postoji nešto u čemu neću izgledati debelo. Udebljala sam se, znaš? Izgledam kao slonica!, jadala se Martina. A kako si ti, pita me usput. Pala sam godinu, odgovorim usput. A i frizuru si moram srediti, nastavi ona.

| 20:48 | reci nešto (12) | ubi drvo | neke ljestve

srijeda, 24.11.2004.

discovery channel

Vinko je uletio u sobu za zabrinutim izrazom lica. U Hrvatskoj je ostalo još samo šest jedinki jedne ugrožene vrste vuka, objavio je dramatično mašući prirodoslovnim časopisom.
Taman za pojebat! - uskliknula je Megi oduševljeno.

| 23:52 | reci nešto (14) | ubi drvo | neke ljestve

četvrtak, 11.11.2004.

tofu krava

Rekla sam Slavenu da želim blog jednostavan i lijep kao tofu. Kao prijedlog dizajna, poslao mi je ovo.

| 22:31 | reci nešto (14) | ubi drvo | neke ljestve

ponedjeljak, 08.11.2004.

pušačka solidarnost

Oprostite, imate li cigaretu?
Naravno, izvoli
(pruža cigaretu bez pitanja)

Oprostite, imate li žvaku?
Hm…pa..ovaj…da,ok…
(daje žvaku čudno me gledajući i nastavlja hodati drugom stranom ceste)

Oprostite, imate li cigaretu?
Evo, nadam se da ti je plavi walter ok…
(ljubazno se smiješi)

Oprostite, mogu li dobiti jedan kesten?
A ne možeš si kupiti sama?
(čovjek me gleda kao da sam mu ubila dijete)

Oprostite, imate li cigaretu?
Trebaš i upaljač?
(cura automatski vadi upaljač)

Oprostite, imate li tampon?
Da ti pička materina, koga si ti našla zajebavati?!??!
(bježim u panici i odustajem od eksperimenta)

| 18:50 | reci nešto (13) | ubi drvo | neke ljestve

nedjelja, 07.11.2004.

ozbiljna veza

Ja sam jednom bila u pravoj, ozbiljnoj vezi sa ženom i u to me doba muškarci uopće nisu zanimali, priča cura u redakciji moje frendice. Ma da? A koliko je trajala veza, pitaju zainteresirani slušatelji. "Pa dok me nije spustilo sa tripa", odgovori ova mrtva ozbiljna.

| 00:36 | reci nešto (4) | ubi drvo | neke ljestve

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>