kamene price

srijeda, 14.03.2007.

Institut

Negdje u daljini , tamo gdje se spajaju gore i dolje iza sivog i nepreglednog oceana naslutio sam obale Barbadosa. Negdje na tom mjestu pade vjetar i upadoh u neku rupu. Sve je stalo. Jednog jutra utopljen u sigurnost beskraja pade mi na pamet moj institut. Sto li je s njim. Je li itko upamtio one moje rijeci kad sam ih potaknuo da osnujemo institut za skladan razvoj covjeka. U meduvremenu proucavao sam Uspenskog i sebe poredio s njim pred san. Pokusavao sam se posluziti njegovim metodama i docarati cetvrtu dimenziju , spoznati plosne ljude uvuci se u procjepe vremena i prostora te sagledati stvarnost ocima promatraca. Evo sad zaustavljen prirodnom zeljom, u privjetrini otvorenog sna naslucujem vrijeme koje mi izmice htio ja to ili ne. Zao mi je da vec dugo nema vjetra. U tom tankom nizu jednakih slika netko lista crtani film i ja prepoznajem kretanje. I to je nesto , padne mi na pamet. Sto bi s institutom, treba li on ikome i ako treba s cim bi se trebao najvise pozabaviti u danasnje vrijeme. Kako se pribliziti ovim ljutim ljudima koji i ne vide nista osim kritike . Ne vide djelo nego samo kritiku. Odjednom u magli na sred mora pojavise se iz nekih cudnih sjena svi clanovi mog instituta. Jedan clan po jedan mirno su hodali mirnom povrsinom koja je djelila dva ozbiljna svijeta . Ta napeta tanka nit u sebi sadrzavala je sve vrijeme i prostor koji mi je bio potreban da sagledam tu cudnu scenu . Jedno i drugo pomoglo mi je da uspostavim komunikaciju i tako to krenu bez vidnog napora.
Dugo smo govorili jedni drugima o svemu sto je vazno da se navede kad se spominje razvoj covjeka.Spominjali smo sebe i druge, uzimali i davali jedno drugima pregrst istina. Sva sila istine zavrtila mi je kompas u krug i vise nisam znao vidim li to Barbados ili njegovu sjenu. Boljelo me tesko vrijeme u kostima. Nisam se mogao pomaknuti. Htio sam i tebe pozvati ali kako me bilo strah , zaboravio sam i naravno nisi dosla. Negdje iz daljine dopirali su neki ritmovi i poznati tonovi. Nesta slike !
U sred gradske vreve u vrlo brzom gradu na sred trga mladih pokusavao sam fotografirati neke zanimljive ljude. Jesam ih, sto bi rekao neki tupan u nekoj saljivoj americkoj budalastini. Jesam ih. Prolazili su kroz tu tanku nit izmedu dvaju svjetova koracali su s telefonima na usima glasno govoreci svak sebi u bradu neke nevezane rijeci zureci se napraviti taj i jos jedan korak iz proslosti u buducnost. Sve preskakajuci sadsnjost. Ni pogleda nisu zaustavljali , vec naprotiv gledali su u daljinu jedni ispred drugih, saplitali se jedni o druge ne vidjevsi se...
Tanka linija tamnog tusa prerezala je ocean isarala ga , stigao je vjetar i ponio me prema St. Marteen otoku.
Svi moji clanovi instituta nestadose u trenu . Kao da su ostali iza one linije. Tko zna gdje su i sto li sad spremaju. Vidim ih ponekad kroz tanku koprenu kise i dima vecernjih svijeca koje jos uvijek vise griju no sto svijetle ali zar bi bilo moguce ista bez onog naizgled uzaludnog.

14.03.2007. u 17:32 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2015 (1)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (7)

Opis bloga

dnevnik

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr