srijeda, 22.07.2009.

...Zlatne GodiNe....

Image and video hosting by TinyPic

...Dragi moji....
Ewo praZnici PostaJu swe KraČi I KraČi....=(... Jos Nisam Isla Na More al Bum Isla 4.8!!!Weeeee!!!!Jedva CekaM Tak Da Ja MisLim Da ce OvO Bit Zadnji post....al Mi Wi i dalje KoMMajte...jer kada se Wratim ja ću vam wratit PUNO Wishe....JoJ NaJJ FrendicHa mi je Jucer PresPavala Kod MeNee....JoJJ Kak Je BilOO LUroo....ZaspaLe smo NegdJe OkO PoL 4...GluPo Mi Je Jer Če Mo Ove goDine PlačaT KnjiGGe....Isss GlupoSti...Pa NemoraMo OpĆe Ić U ŠkolU...xD....Al Mi Jedva CeKaMoo Samo Prvi DAn Skole Jer Smo 5 RaZZZ
Wiiiiiii.... LoL....

Image and video hosting by TinyPic

PuNooo Wam ThaNNx Na KOMMsiMa IZ ProsloGa PosTa!!!....
ŽeLiM U OvoM 200!!!LoL...MoliM Was Da KoMMaTe I DooK Sam NA Moru....AKo Neko HoĆe U LinkiChe....NeK Mi KoMMa Bar 10 KoMMMoVa!!!....DaLje NeZZnaM Kaj Da PišeM...
LoL....

Image and video hosting by TinyPic

PoZZ SwiMa...
Image and video hosting by TinyPic

11:11 ~ Komentari ( 29 ) Print


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.