<xmp> <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> </xmp>
BlogSkins.^^ SkaterGirl^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

вιтι ѕανяšєη נє вιтι ∂яυкčιנι.

тαввч

.Pinkioza .Single.
Vans &hearts.Sk8 <3
Somwhere over the rainbow
Lajkat čevape :]FaanTaa.&hearts
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


nedjelja, 10.01.2010.
Image and video hosting by TinyPicNovi post :) Vratila sam se konacno...Joj,sutra skola..Image and video hosting by TinyPic

Heeei ljudeki moji najdraži...

Evo mene konacno.
Bila sam na putu u D.V
Al nije bilo bas bas...Padala je kiša pa nismo išli baš puno negdje.Al je bilo
zakon u kuči,nisam puno bila na kompu tom.Al ok.Joj sutra školaa.
Kako ja tu školu mrzim,a pogotovo profače Grrr.
Meni je škola ujutro,nažalost.Imam lektiru.
Neku junaci pavlove ulice,svima je super.
A meni se nečita.Nez kad će mi bit lektira..
Al oke.Morram je pisat i čitat.
nemogu prepisat s neta.Jer naša nastavnica sve to provjeraava.
I moramo pisat posebne bilješke..Buu !!.Posudila mi je frendica
jednu teku u kojoj je papir za te bilješke.Pa će mi bit lakše.
Hehhehe.sad je dosadno.moja frendica dobila new mob.
baš sam sretna zbog nje.Hvala wam swima na komowima.
Sljedeci nowi je s 70.Pa 80 pa do 1o0.Hahha.Idem vam
ja sada.Nemam baš puno za pisat.,
Image and video hosting by TinyPic



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.