16.02.2008.

...Subota...


Bokich ljudovi...
Evo nam ponovo na vrata još
jedne subote...weeeee
ja baš i nisam happy jer sam
bubana, imam upala uha i pijem
neke odurne sirupe od kojih
mi se bljuje...crycrycry da...
i kako mi vi provodite ovaj vikend?!?!?
odgovore ostavite u komovima.....
ja sam vam sada doma i...ljenčarim,
ajde barem nešto pozitivno kad si
bolestan...hehezubo za 5 dana idem
sa svojim klubom na natjecanje, pa se nadam
da ću ozdraviti do tada...rolleyes...i ima
još jedna super vijest, za mene, a to je da neću
pisat matišu i zemljopis...weeeee u pon je matiša,
nema me u školi jer sam bubana, a u četvrtak
je zem a ja tada ide na put...hehe...eto....
još vas samo molim da mi ostavljate punooo
komentara, jer sve komove vračam...ajde
papa...
by:*CoOkiE*mahwavemahwavemah

u 10:55 KoMeNtArI (51) PrInT

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



.....komentari on/off

Opis bloga







Hello ljudoviiiiii!!!!!!weeee
Napokon novi blog, starom
sam zaboravila korisničko
i lozinku pa...se nemrem ulogirati
hehe...eto, uživajte na mom novom
blogu....byby
by:*CoOkiE*

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Abeceda bez čega moj život nebi imao smisla

A- *a, nemam pojma*crycrycry
B- *bonkasi*fino
C- *crno,cipele*dead
D- *debil, moje buro...haha šalasmijeh
E- *
F- *frizuraaaaaa*yes
G- *grad, obožavam ić u grad s frendicama*cerek
H- *havaji*-sve vam govori*
I- *i-izgleda mršavo...hehezubo
J- *jutro, nenamjeravam se probuditi prije nego što dođe jutro*
K- *KLIZANJE*-i love it...i´m ice girlkiss
L- *lova* hehe...
M- *money*
N- *novac*
O- *ovan*-ja, horoskopski znak, ponosna sam na to
P- *papuče*-mjenjam ih svaki dan (kupujem), a nikad ih ne nosim...hehesmokin
R- *ime moje best frendice počinje s R kizzza njojkiss
S- *STARKE*
T- *Tunike*
U- *Usta, muška-njami(ne sva)
V- *riječ: Volim te*
Z- *Zagreb*

*POZOR*-blogovi na koje morate otići jer su ZAKON...

JeJa>-moja BEST FRENDICAcerekšmaxicaaaa
AnOnImNa BrInEtAwave
LoReNazubo
tHe MoMoparty
2 AnGeLs 1 HaRtthumbup
SaMoBoRkA gIrLnut
BeSt fRiEnDs 4 EvErparty
PiXy i KaRlIcH-super curke, idu samnom na klizanje, pozzzykiss

LuCiJa